quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef Charles.Darwin het volgende:[..]
Graag

Vergeet niet dat het het budget te laag is. De "beloftes" die gemaakt worden zijn wat dat betreft meer wensen dan feiten. Misschien dat Smit en consorten je wat positiever kunnen maken door snel wat spelers aan te schaffen.
En geniet van de tijd die we hebben in de eredivisie! Ik heb er altijd van gedroomt dat we zouden promoveren, en nu is het eindelijk het geval. We zullen niet voor eeuwig op het hoogste niveau blijven spelen, en mochten we weer degraderen dan kan het best zijn dat we de komende 20 jaar niet terugkeren (net als de vorige keer). Top Oss en Omniworld kunnen nog wel een paar jaar wachten

Ik heb ook absoluut wel genoten van onze tijd in de eredivisie tot nu toe, begrijp me niet verkeerd.
Ik heb gewoon een hekel aan woorden als "zodra we weten dat we erin blijven zodat we zo snel mogelijk onze selectie compleet kunnen krijgen"
Vervolgens gebeurt er niks en worden alleen maar spelers verteld dat ze mogen vertrekken.
20-04 was de laatste speeldag en tot op heden hebben we nog geen enkele versterking en is eerst Marnix Smit ontslag aangezegd en toch nog aangehouden, vervolgens is de interesse in Fledderus niet meer ter sprake en opeens weer wel!
(Ze zullen het hoger beroep van 11 juni we afwachten maar vergeet niet: half augustus begint de competitie weer en dat is maar 2 maand na 11 juni en zul je weer opnieuw opzoek moeten naar een eventuele andere optie.) Dit getuigt gewoon niet echt van een slagkrachtig bestuur denk ik.
Maar goed, ik hoop echt dat ze GGG en Schilder kunnen behouden, want echt, wat is die GGG goed!
In sommige wedstrijden was zijn rendement niet echt hoog, maar het is echt een super om naar zijn techniek, balbehandeling, "weten waar de tegenstander is" en overzicht te kijken.
Zou echt heeeeel jammer zijn als we die moeten missen!
Trouwens hoop ik ook dat er niet weer met het geld omgegaan was zoals met Everton... Wees eerlijk. 1 miljoen?
Trouwens ben ik wel blij met dat Heerkes & Krüzen het volgend jaar weer samen doen. Daar heb ik dan weer wél alle vertrouwen in

Wat je zegt over het blij zijn dat we in de Eredivisie zitten: Tuurlijk ben ik daar godgruwelijk blij om!! Ik wil gewoon niet weer terug naar de Jupiler league, daarom ook mijn ietwat negatieve kijk erop, omdat ik het geloof gewoon een beetje kwijt ben. Tuurlijk hoop ik met alles wat mijn fan maakt dat we erin blijven, maar ik kijk er gewoon realistischer en kritischer tegenaan als menig fan waarbij alles al snel goed is!
[ Bericht 7% gewijzigd door Vince22 op 28-05-2008 13:15:46 ]
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso