Vandaag wou ik om 22:05 vertrekken vanaf Bergen op zoom naar Den haag Moerwijk, ik heb er 4,5 uur over gedaan
Vertrek 22:05 Bergen op zoom roosendaal
De internationale trein van 22:30 valt , rijd roosendaal binnen n,maar stroomt leeg in de stoptrein die naar den haag gaat om 22:35
De internationale rijd leeg weg in de richting van Dordrecht
De omroep in de stopper verteld dat de mensen naar Adam de IC van 22:49 moet hebben, helft stapt er weer uit, we vertrekken met + 3 , geplande aankomst 23:55 op moerwijk
Op Rotterdam komen we 23.30 aan, blijven staan
23:37 De Conducteur roept om dat er een seinstoring is, de site geeft aan dat het een bijna-aanrijding is
23:39 De website gaat in storing
23:40 -0:00 omroep hier omroep daar, omroep overal, maar geen zinninge info
0:02 er gaat een IC via Amsterdam, maar kom niet langs HS leiden en schiphol, dit ging zo snel, dat er een boze ik-moest-naar-adam-menigte zowat het koffiedrinkend personeel aanvliegt
0:15 Er gaat over een paar minuten een IC ( van de venlo den haag serie) naar Den haag CS, via goude
0:18, en hij vertrekt
0: 27 De website van NS mobiel doet het weer, weet ook nog te vermelden dat er niks rijd alleen om 0:46 er een extra stoptrein naar Den haag CS gaat

, heel leuk om te weten
0:40 (ofzo) komt de trein aan op het kopspoortje in gouda, ik zat achterin de trein en het paste net, om te kijken hoeveel het scheelde druk ik de deur open en steek mijn hoofd naar buiten, achter mij hoorde ik een doffe plof. De deuren bleken aan de andere zijden ook ontgrendeld te zijn, alleen het perron was nog korter, dus er lag iemand in het grind....

1:02 aankomst Den Haag CS
1:19 na een sprintje bereik ik het binnenhof voor de nachtbussen
1:30 vertrek nachtbus
2:13 Arthur thuis
Ik ben genaaid