Dario G - Carnaval De Paris (WK 1998 Frankrijk)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer dat erg populair was rond een EK/WK Voetbal, ik heb alleen geen idee meer wanneer (ik vermoed ergens tussen '98 en '02 maar weet het niet zeker). Het is een instrumentaal nummer, met een melodietje wat steeds weer herhaald wordt, maar steeds ietsje sneller. Het begin stukje wordt gespeeld door een trompet en daarna komen er trommels ... het is een erg leuk liedje, maar ik weet niet meer hoe het heet!
(Ik heb m'n best gedaan om 't zo duidelijk mogelijk te omschrijven)
33:32 => Afrojack - Do My Dance, deze versie is met The Partysquad en heet: Afrojack & The Partysquad - Drop Down (Do My Dance)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:11 schreef dennus2008 het volgende:
De nieuwe Caz! podcaz is er weer,
http://download.caz.nl/do(...)_podcaz_30-05-08.mp3
Nu begint daar op 50:29 een nummer, met die hoge pieptoon.
Weet iemand welke dit is?
En op 33:32 begint ook een vet nummer, met een lekkere beat.
Iemand enig idee welke dit is?
Mijn vriendelijke dank aan degene die me helpt![]()
![]()
You´re my heroquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
33:32 => Afrojack - Do My Dance, deze versie is met The Partysquad en heet: Afrojack & The Partysquad - Drop Down (Do My Dance)
Op 50:29=> JF presents Smokecream - Retox (Wendel Kos Remix)quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef matthendriks het volgende:
Wie weet welk nummer er in dit filmpje zit... (Begint niet meteen / beetje halverwege):
http://www.petrolhead.nl/2008/06/video_ferrari_maranello.php
"She's got the looks..." ?
Hartelijk dank!
Groove Armada - Hands of timequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:23 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje/melodie die je te horen kreeg wanneer er iemand moest vertrekken bij Hollands Next Top Model, ik heb al op internet gezocht maar niets gevonden..
Lees de OP eens..quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:04 schreef MarsX het volgende:
Hai, ik zoek een duitse rap groep, die kwa stem geluid erg "hardcore" klinkt, ze zingen duits.
Het lijkt wat op: I Set My Friends On Fire
Dalida - Buenas noches mi amorquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef omixx1989 het volgende:
Hallo, ik zoek het eindnummer van studio sportzomer, ik hoop dat iemand hem kent want ik vind het wel een mooi nummer.. Alvast Bedankt!
Bedankt voor je reactie, maar dit is eigenlijk niet welke ik bedoel, ik had mijn vraagverkeerd gesteld. Ik bedoel eigenlijk dat nummer dat je hoort als ze de goals gaan samenvatten van de wedstrijden van het EK van die dag aan het einde van de uitzending..quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Dit plaatje:
is best leuk en gezellig. Maar ik ben er half en half van overtuigd dat ze een sampletje van een ander nummer hebben gebruikt. Zeg maar van 0.46 tot en met 0.50 (dat woohoo stukje), het wordt een paar keer herhaalt. Zit me al dagen af te vragen waar ik dat stukje nog meer heb gehoord
heeft iemand énig idee
Het is van Wouter Hamel, dat meisje is Giovancaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:46 schreef Flaccid het volgende:
Een tijd geleden had ik een leuk nummer op tmf gezien. Het was een engels nummer als t goed is gezongen door een jongen van een jaar of 18 en een meisje (zwarte huidskleur) van die leeftijd. Je zag toen allemaal stelletjes samen met dat liedje. Het gaat over liefde. Weet iemand hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |