Anyone?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef -tK- het volgende:
Ik zoek 2 nummers die tijdens een aflevering van So You Think You Can Dance werden gebruikt.
Ik heb de 2 fragmenten hier geupload en worden gelijk afgespeeld:
> Fragment 1
> Fragment 2
tnx alvast voor diegene die kan helpen
Silk - Back In My Arms, toevallig?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Tjaa het volgende:
Halloooooooooooo weet nou niemand dit nummer???
Een trance/dance nummer waar ook wat in gezongen wordt, nl. dit:
Say you will......
Say I do.......
Need you in my arms,
Baby I love you
En daarna zo'n stukje met zo'n harde bas. Wie helpt mij??? plzzz
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:12 schreef marleen5 het volgende:
Ik ben al een week aan t zoeken naar een nummer da tis gemixt..
het oorspronkelijk is van muse en t nr heet starlight maar het is dus gemixt met iets..geniaal nummer overigens..
het gaat om een dance versie of house hoe je t ook wil noemen.. iemand een idee?
Portishead - Machinegun?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Sukilove het volgende:
Vorige week hoorde ik op Studio Brussel een paar keer een heel gaaf liedje. Gezongen door een vrouwenstem (hoewel een kinderstem ook zou kunnen), met in het refrein telkens 4 geweerschoten achter elkaar. Het moet bijna wel een nieuw liedje zijn, omdat het vaker te horen was.
Iemand?
Waarschijnlijk M.I.A. - Paper Planesquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef Sukilove het volgende:
Vorige week hoorde ik op Studio Brussel een paar keer een heel gaaf liedje. Gezongen door een vrouwenstem (hoewel een kinderstem ook zou kunnen), met in het refrein telkens 4 geweerschoten achter elkaar. Het moet bijna wel een nieuw liedje zijn, omdat het vaker te horen was.
Iemand?
Nee dat is ie niet, komen ook niet die zinnen in voor die ik had getypt. En het is een trance nummer, die van Silk niet echt, verreweg ervan zelfs;)quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Silk - Back In My Arms, toevallig?
http://www.lyrics007.com/(...)20Arms%20Lyrics.html ?
De poging was leuk...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Tjaa het volgende:
[..]
Nee dat is ie niet, komen ook niet die zinnen in voor die ik had getypt. En het is een trance nummer, die van Silk niet echt, verreweg ervan zelfs;)
Nee, helaas nietquote:
In dat 2e filmpje beginnen ze met Rehab - Mrkrstft(Hardwell Mix) remix weet ik niet zeker dus kijk het filmpje ff. 2e track die ze draaien is Robin S. vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love/Be.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef razor123 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik was afgelopen vrijdag in een klein muziek dance café in de uitgaansstraat van Eindhoven: Stratumseind
Het café'tje heet: Café Tracé
Nou vond ik echt dat ze daar geweldige muziek draaiden dus wilde ik daar thuis eens wat meer over opzoeken op Youtube e.d.
De muziekstijl was echt het typische Club Muziek.
http://www.cafetrace.nl/
Ik was dus opzoek naar zoveel mogelijk dj namen van zulke muziek, of waar ik zulke muziek kan vinden en kopen?
Ik heb al heel wat gezocht maar kom er niet echt goed uit.. en heb ook niet echt de juiste zoektermen op internet denk ik..?
ik heb helaas cafe Tracé al proberen te bereiken voor een playlist oid... maar het email adres bestaat niet meer en de website is ook al meer dan 3 kwart jaar verlaten en ongeupdate..
En bestaat er misschien toevallig ook zo'n online radio met alleen maar deze typische Club muziek?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef wobbel het volgende:
Je hebt een of ander voetbal liedje...wordt op Radio538 nog wel eens gedraaid. Is Engelstalig, en volgensmij van Enqrique Iglesias ofzo, maar ik kan nergens wat vinden
Open daarnaast een eigen topic, of kijk even in de actieve topics van MUZ om nog meer dj's/tracks te weten te komen uit dit genre..quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
In dat 2e filmpje beginnen ze met Rehab - Mrkrstft(Hardwell Mix) remix weet ik niet zeker dus kijk het filmpje ff. 2e track die ze draaien is Robin S. vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love/Be.
En als je meer artiesten wil weten neem dan ff contact op met diegene die het 3e filmpje op youtube heeft gezet (djbls007). Dat lijkt me de DJ die avond en die kan je eventueel een playlist geven.
Jammer maar toch bedankt!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
De poging was leuk...
Heb nog even voor je gezocht en wat tracks op mn PC geluisterd, helaas niks gevonden
Dat was Clint Mansell - Lux Aeterna, van de soundtrack van Requiem for a Dreamquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef DJqbl5 het volgende:
gisteravond studio sportzomer:
Ze lieten een filmpje zien van Rob de Wit, tijdens dat filmpje lieten ze hele mooie moderne vioolmuziek horen.
wie o wie kan mij helpen
thnx!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was Clint Mansell - Lux Aeterna, van de soundtrack van Requiem for a Dream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |