-error-quote:Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef Tjaa het volgende:
Ik zoek een nummer, ik hoorde 'm de radio, het is een trance/dance nummer waar ook wat in gezongen wordt, nl. dit:
Say you will......
Say I do.......
Need you in my arms,
Baby I love you
En daarna zo'n stukje met zo'n harde bas. Wie helpt mij?
Je hoeft het niet nog een keer te postenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:50 schreef BYKNT het volgende:
Nog een keer proberen:
Help Ik zoek, iemand misschien?:
http://www.zshare.net/video/129035142cde44f1/
Wel hetzelfde genre, liedje was alleen gezongen door een man.quote:
ik dacht misschien als je het voor de 2 e keer luistert, dat je het dan weet..quote:Op maandag 2 juni 2008 11:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hoeft het niet nog een keer te posten
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:05 schreef tvg het volgende:
Beste mensen,
Weet iemand van wie dit nummer is?? en de titel?
Het is volgens mij niet van Randy Katana, die draaide dit nummer gewoon die avond..
Grtz
???quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zoek een beetje een alternatief nummer met een orgeltje erin (zoiets als bij Dom, Lomp & Famous). Je hoort dat orgeltje in het begin en later nog een keer. Het nummer zelf deed me (ook qua zang) een beetje denken aan de Arctic Monkeys, maar volgens mij is het niet van hun. Volgens mij is het best bekend, want ik hoorde het twee keer in de feesttent op Pinkpop, en iedereen begon te juichen bij de eerste tonen en toen stond ik van wtf?Zou iemand me verder kunnen helpen?
dat kan bijna alleen maar Kaiser Chiefs zijn, met dit nummer.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zoek een beetje een alternatief nummer met een orgeltje erin (zoiets als bij Dom, Lomp & Famous). Je hoort dat orgeltje in het begin en later nog een keer. Het nummer zelf deed me (ook qua zang) een beetje denken aan de Arctic Monkeys, maar volgens mij is het niet van hun. Volgens mij is het best bekend, want ik hoorde het twee keer in de feesttent op Pinkpop, en iedereen begon te juichen bij de eerste tonen en toen stond ik van wtf?Zou iemand me verder kunnen helpen?
Helaas, dat is 'em niet, toch bedankt.quote:
Ook niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef RSie het volgende:
[..]
dat kan bijna alleen maar Kaiser Chiefs zijn, met dit nummer.
thx!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef BrandX het volgende:
whitney houston of het origineel van dolly parton - I will always love you
is deze:quote:Op maandag 2 juni 2008 13:09 schreef JuX0rz het volgende:
Ik zoek een nummer uit de reportage van Peter R. de Vries. Hij laat het geregeld horen tijdens zijn uitzendingen. In de uitzending van gisteren (wordt vanmiddag herhaald omstreeks half 2) is het te horen tijdens de terugblik van het afgelopen seizoen en dan tijdens het stukje van de pedofiele organisator van zeilkampen voor jeugd. Het is een vrouwenstem die neuriët.
Nevermind, ik heb 'em al gevonden.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |