quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Uit welk liedje komt het 'na na na na'-gedeelte uit dit filmpje:
Van pickwick reclame?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:28 schreef Squishy89 het volgende:
Ik zoek de muziek van een reclame van iets verzekering-achtigs. Denk ik.
Ja klinkt inderdaad vaag.
Maar ok, de tekst weet ik wel:
(Als het goed is, zit dit er ook nog voor: 'When the day breaks [I know ?] you will be back tomorrow' wat gerijmd wordt op 'sorrow')
'Cause you are my first true love, and I thank the heavens above, now that I found you, I count the days when I'm without you'.
Mijn Google search leverde niks op
Fanks!
quote:... Wij kunnen u mededelen dat de muziek uit de nieuwe Pickwick commercial speciaal gecomponeerd is voor deze commercial door een reclameburo. Het is dan ook geen compleet liedje en het is niet mogelijk u de muziek toe te sturen ...
Wilson Pickett - Land of 1000 Dancesquote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Uit welk liedje komt het 'na na na na'-gedeelte uit dit filmpje:
Ja is hem! Super!quote:Op zondag 8 juni 2008 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Het is van Wouter Hamel, dat meisje is Giovanca
Dit moet hem zijn
Welke van de 3434 nummers?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb hem nu al een paar keer op XFM gehoord, maar toen had ik geen pc bij de hand. Het is een heel actueel rustig dancenummer. Iemand een idee?
Ja met een refrein. Zitten geen vocals bij. Ja ik kan echt niets meer geven. Heb wel een sampletje herirnner ik me inneens. FF zoeken waarquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Welke van de 3434 nummers?
Niet iets meer info dus....
Deze dacht ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:44 schreef Flaccid het volgende:
Ik moest van mijn pa ook de eindtune van studio sportzomer zoeken. Iemand? Iets met Tonight zegt ie
Volgens Tunatic is het: Tunnel Allstars feat. DJ Yanny - Flug auf dem Gluecksdrachenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik zag net dit filmpje,
En vroeg me toen meteen af hoe dat eerste nummer heet, en ook is er ooit een nummer geweest wat heel erg leek op dat nummer wat je dus de eerste 55 seconden hoort, maar dan sneller, alleen de muziek welteverstaan, zulke muziek gebruiken ze vaak op de kermis bij snelle atracties enz, maarja mijn vragen zijn dus:
-Hoe heet het nummer van de eerste 55 seconden?
-Weet iemand toevallig een nummer die heel erg daar op lijkt maar met een snellere melodie?
-Weet iemand nog overige titels van vergelijkbare (kermis) muziek?
Alvast bedankt allemaal.
Volgens Tunatic is het: Hans Zimmer - Zoosters Breakoutquote:Op maandag 9 juni 2008 17:30 schreef Aesculapius het volgende:
Ik ben op zoek naar een achtergrondnummer dat RTL de laatste tijd wel vaker gebruikt. Zo kwam ik het tegen bij From Alaska With Love, maar hoorde ik het ook weer bij Gordon & Joling. Het gaat om dit stuk: sample.
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef Cahir het volgende:
Van de dubbelfris reclame waarbij mensen op het strand rennen.. rustig liedje, ging iets van
feel me now
judge me now
see me now
ofzoiets
Als je de OP had gelezen moet je daar een nieuw topic voor openen...quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:38 schreef jeoren het volgende:
Ik zoek nummers met het intro van Power of Goodbye van Madonna als referentie.
Lost - Coldplay
...
...
In welke nummers komt dat deuntje nog meer voor?
Misschien deze: Panjabi MC - Mundian To Bach Kequote:Op woensdag 11 juni 2008 08:45 schreef Arek het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben op zoek naar een dance/feest nummer wat heel vrolijk klinkt maar er komt ook tekst in voor wat op hindoestaans o.i.d lijkt..
iemand een idee?
Bedankt!
Ik had trouwens nog gemaild naar voor het liedje, maar kreeg een reactie van dat het liedje niet uitkwam en zou komen. Maar nu zie ik op funx dat ik niet de enige was...quote:Op zondag 8 juni 2008 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gezien, maar ik dacht misschien is het een buitenlands liedje ofzo. De muziek voor de film is geschreven door Bart van Lisdonk, maar dat kan ook alleen de achtergrondmuziek zijn. Tenminste als ik zijn naam google, kom ik meer op dat soort projecten uit dan 'echte' liedjes..
Ik kan niet wachten, hij zit al een paar dagen in mijn hoofd
quote:Sinds de TV-uitzending van Hitte/Harara krijg ik elke dag mailtjes van mij onbekende
mensen die vragen naar 'dat ene liedje': van wie het is, waar je het kan krijgen, etc
En de regisseur Lodewijk Crijns stuurt me steeds urls van forum-discussies over dat
liedje en of iemand er aan kan komen.
Nou, dat liedje heet dus 'You&Me' en het is door mij gemaakt, net als trouwens
alle andere muziek in de film (behalve dan de opening v SkinDeep).
Voor de Spaanse tekst-regels heb ik hulp gehad van Gala Tellechea Velez en
die geniale zanger heet Ivanildo Kembel.
En ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen me gaan mailen om mijn muziek
en ik beschouw dat als een heel groot compliment!
Bij de eerste 2 verzoek-mailtjes dacht ik nog, goh wat leuk, ik stuur wel n CDtje,
maar nu zijn jullie met ZO veel, dat ik er beter een download van kan maken.
Alleen dat duurt even:
even overleggen met de filmproducent en de websitemonteur moet aan de slag,
maar dan hoop ik jullie toch eind deze week de download aan te kunnen bieden.
En voor jullie die aan de forum-discussies meedoen: ik zou het heel fijn vinden als
jullie het nieuws willen verspreiden dat de download er aan komt, zodat iedereen
weer rustig kan slapen...
Dus nog een klein beetje meer geduld svp.
Superbedankt voor jullie waanzinnig enthousiaste reacties op de film en mijn muziek!
vriendelijke groet
Bart van de Lisdonk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |