SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wedgy.quote:
of je hebt kleine ballen of je hebt een enorme aarsquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een wedgy.Jaren geleden wist ik niet wat dat was dus ik vroeg het iemand. Die deed het voor en trok bijna m'n ballen in m'n aars...
Gast, dat is geen wedgy hoor. Je bent misbruikt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een wedgy.Jaren geleden wist ik niet wat dat was dus ik vroeg het iemand. Die deed het voor en trok bijna m'n ballen in m'n aars...
Klacht 3: Mensen die me voor zijn met klachten die ik ook net wilde postenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef Elketraz het volgende:
Klacht 1: Er staat "cat fight" terwijl het over meisjes gaat
Klacht 2: Er staat "Video's die ook de moeite waard zijn" ipv "Video's die wčl de moeite waard zijn"
Ja, ik was tenslotje maar een paar uur eerderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:45 schreef Pulsy het volgende:
[..]
Klacht 3: Mensen die me voor zijn met klachten die ik ook net wilde posten
Een paar jaar geleden gingen ze nog in discotheken je pijpen voor een breezerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef thiazi het volgende:
de hoeren van tegenwoordig hebben ook niets beters te doen [ afbeelding ]
Gelijk heb je. Dat was de tijd. Zal dit ooit nog terugkomen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden gingen ze nog in discotheken je pijpen voor een breezer![]()
Nu nemen ze filmpjes op met de webcam
die goede oude tijd.. jammer dat ik die gemist heb
Ik hoop het, dan kan ik ook meegenietenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:35 schreef thiazi het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dat was de tijd. Zal dit ooit nog terugkomen?
Waarom doen mensen dat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |