Soms is je tekst gewoon op he, en heb je gezegd wat je wilde zeggenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:25 schreef Cahir het volgende:
wi?
Da's een kettingaagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef Dragonwizard het volgende:
*legt een cirkelzaag op tafel
[ afbeelding ]
quote:
maar zoals het een diva betaamt ga jij tussendoor toch nog wel naar huis om je up te dressen ?quote:
Daar zit ongeveer 3 uur tussen, dus ja. Moet mijn assymetrische zwarte shirt en mijn halsband nog ontdoen van het stofquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zoals het een diva betaamt ga jij tussendoor toch nog wel naar huis om je up te dressen ?
hey ang3l!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ongeveer 3 uur tussen, dus ja. Moet mijn assymetrische zwarte shirt en mijn halsband nog ontdoen van het stof
Bloes blouse! OVERHEMD, angel, OVERHEMD!quote:
wow, ik was die discussie allang vergeten. nou heb je er toch iets van geleerd van dit topic.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloes blouse! OVERHEMD, angel, OVERHEMD!
Hey Ajuu!
chips, heb ik de terugkeer van Ajuu gemistquote:
maar jij laat je haar nu toch lang groeien, dus kan je gewoon toch volstaan met 1 bezoekje per jaar naar Curacaoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aww.... mijn kapster (de bovenste) verhuisd naar Curacao
Wie moer zich nu ontfermen over die onhandelbare bos?!
en dan nog durven beweren dat IK een olifantengeheugen hebquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloes blouse! OVERHEMD, angel, OVERHEMD!
Hey Ajuu!
ik weet helemaal nieit meer waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan nog durven beweren dat IK een olifantengeheugen heb![]()
Ajuu! Hoe is het ermee!quote:
Ang3l roept dat ik altijd alles over iedereen hier in het topic onthoud, en verdenkt mij ervan een olifanten geheugen te bezitten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet helemaal nieit meer waar dit over gaat.
het plaatje is een keurige meneer in pak, bedoel je je dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ajuu! Hoe is het ermee!
Ik moest meteen aan jou denken toen ik deze foto zag:http://thesartorialist.bl(...)ague-style-yale.html
Mijn kapster natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Aww.... mijn kapster (de bovenste) verhuisd naar Curacao
Wie moer zich nu ontfermen over die onhandelbare bos?!
en nu moet je het eigen kantoor ook weer inleveren ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Ben je 1 middag vrij. kom je terug... heb je ineens een andere baan
Nee hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu moet je het eigen kantoor ook weer inleveren ?
Dat vinden wel meer mensen vreemd, ik op kantoor. Maar ik heb toch echt mijn drs (of masters heet dat tegenwoordig) in bedrijfseconomie, dus dan wil je wel eens op een kantoor belanden hequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:08 schreef ajuu het volgende:
o ja, ang3l werkte op kantoor. dat vond ik toen een schokkende openbaring. waarom weet ik niet meer. ik dacht hoe kan zo'n jongen nou op een kantoor werken? maar ja blijkbaar kan ht. ik werk ook op een kantoor tenslotte! part-time dan. en alleen op de dagen dat de telefoon nauwelijks gaat. en er geen collegaas zijn. heerlijk.
je had op zijn minst finacial controller bij de bijenkorf kunnen worden ang3l. dat had voor ons wereldbeeld al heel wat gescheeldquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vinden wel meer mensen vreemd, ik op kantoor. Maar ik heb toch echt mijn drs (of masters heet dat tegenwoordig) in bedrijfseconomie, dus dan wil je wel eens op een kantoor belanden he
Als ik dan ook nog eens roep dat ik Financial Controller ben dan kijken ze helemaal op van "Huh? Jij? Zo'n stoffig beroep? Met getallen en zo?". Ja wat dan? had ik kledingverkoper bij de Men at Work moeten worden dan? Of kunstijsschaatser? Of danser? (want ik kan niet schaatsen)
De bedrijfskleuren van dit bedrijf zijn paars en roze..... scheelt dat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
je had op zijn minst finacial controller bij de bijenkorf kunnen worden ang3l. dat had voor ons wereldbeeld al heel wat gescheeld
die was al langer aanwezig...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef Tomasso het volgende:
Zo. De meest sexy jongen hier meldt zich ook weer.
Ik zit nog steeds te wachten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef Tomasso het volgende:
Zo. De meest sexy jongen hier meldt zich ook weer.
ahumquote:
Ja, klopt, maar nu meldde ik me pas.quote:
Op die meest sexy user. Ik zie 'm nog niet!quote:
Ow je bedoelde jezelf? Ach, wat een schattig zelfbeeld heb jequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ahum
* met amdermans veren pronken
* iets met derde gaat er ras mee heen
** enzovoorts.
Ah, je hebt nog niet in m'n FoBo gekeken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op die meest sexy user. Ik zie 'm nog niet!
Al lang. Maar net nog even mijn geheugen opgefristquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah, je hebt nog niet in m'n FoBo gekeken.
en dit geldt voor mij ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker, ik ben níet de meest sexy user. Maar als ik dit allemaal zo lees, misschien wel degene met de meeste zelfkennis.
Je kent me toch inmiddels wel om te weten wat ik wel en niet meen he?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker, ik ben níet de meest sexy user. Maar als ik dit allemaal zo lees, misschien wel degene met de meeste zelfkennis.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, ik wist dat sowieso Ang3l zou happen
stiekem, heel stiekem meen je het wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
put
your
clothes
on!
Sexy is in het oog van de toeschouwerquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij was toch die arrogante biatchquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent me toch inmiddels wel om te weten wat ik wel en niet meen he?
Sssst!quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stiekem, heel stiekem meen je het wel he.
ach, het magquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, ik wist dat sowieso Ang3l zou happen
Mja en misschien nog meeer dat ik niet de eerste wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Maar ik heb toch niet gezegd dat IK hem goed vond? Ik zei dat de choreograaf hem goed vond!quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:03 schreef Weemz het volgende:
Oh enne Ang3l: Ik moest weer terug berichten dat Gino vindt dat jij 't ook goed doet!
Wedrom een beetje dezelfde smaakquote:
Zie]http://www.youtube.com/watch?v=6v_9H-NmqxY&feature=related[/quote]Zie[/url] je 't in de comments onder? Ook SYTYCDquote:Mijn lievelingsliedje van 'r:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=6v_9H-NmqxY&feature=related
quote:SYTYCD komt ook in Nederland zag ik vandaag
Maryquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef Jerruh het volgende:
seizoen 4 in usa is ook wel leuk! en dat vrouwelijke jurylid in het midden is echt geweldig hilarisch!
mja heb ik ook! veel homos vinden universiteiten maar raar :pquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vinden wel meer mensen vreemd, ik op kantoor. Maar ik heb toch echt mijn drs (of masters heet dat tegenwoordig) in bedrijfseconomie, dus dan wil je wel eens op een kantoor belanden he
Als ik dan ook nog eens roep dat ik Financial Controller ben dan kijken ze helemaal op van "Huh? Jij? Zo'n stoffig beroep? Met getallen en zo?". Ja wat dan? had ik kledingverkoper bij de Men at Work moeten worden dan? Of kunstijsschaatser? Of danser? (want ik kan niet schaatsen)
Ow echt wel. En dit zijn nog maar de theaterrondes vóór de live show. Maar ook om te zien hoe sommige dansers echt alles maar dan ook alles geven en sommigen niet zien hoe fucking goed te zijn totdat ze finaal afgebroken worden en opnieuw opstaan. Ik blijf erbij dat ik dit programma echt 100x beter en 1000x intenser vind dan idols.... en 10.000x meer talent laat zien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen om dansen?
Echt wel!quote:
Zeker als je zelf natuurlijk ook danst en het je toch al iets meer ana het hart ligt dan de gemiddelde mens (denk ik).quote:En ik snap het op zich wel. Mijn traanbuizen worden denk ik door dans niet zo snel getriggerd, maar ik kan me indenken dat die emotie die er zo geuit wordt bij veel mensen wel heftige emoties oproept.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ie dat niveau gaat halen neequote:Ik vraag me alleen af of de Nederlandse versie uberhaupt wel richting het niveau van die buitenlandse gaat, of dat het een beetje een halfzacht "dancing queen" (sbs6) achtig iets wordt.
jij speelt toch klarinett ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, dat ik niet kan dansen speelt natuurlijk ook mee ja. Maar inderdaad, als je het zelf doet, dan kijk je er anders naar. Dat heb ik met... eh... wat doe ik eigenlijk dat niet iedereen doet?
ik reageerde ook meer op je opmerking/vraag van wat doe ik dat niet iedereen doet, en toen schoot die klarinet van je me als eerste te binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar om nou te zeggen dat klarinetmuziek me nu makkelijker tot tranen roert gaat me wat ver.
Misschien dat poezie wel mijn ding is, al kan ik het zelf niet bijzonder goed. Ik kan het wel goed ervaren.
Van mij houden?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, dat ik niet kan dansen speelt natuurlijk ook mee ja. Maar inderdaad, als je het zelf doet, dan kijk je er anders naar. Dat heb ik met... eh... wat doe ik eigenlijk dat niet iedereen doet?
Ah, dat zal mijn talent en mijn passie dan wel zijn. Datgeen wat mij tot emotionele hoogtes en dieptes brengt.quote:
nu die titel van meest sexy man van het topic vanmiddag aan je neus voorbij ging ga je nu voor de titel van meest begeerde man ?quote:
auw mijn ogen wat doe je?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bedrijfskleuren van dit bedrijf zijn paars en roze..... scheelt dat?
*LOL*quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dat zal mijn talent en mijn passie dan wel zijn. Datgeen wat mij tot emotionele hoogtes en dieptes brengt.
Neuh, ik vind de titel van Engel door m'n vrienden al genoegquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu die titel van meest sexy man van het topic vanmiddag aan je neus voorbij ging ga je nu voor de titel van meest begeerde man ?![]()
![]()
![]()
Hij is laatst nog hier geweest en toen maakte hij een zeer levendige indruk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:28 schreef ajuu het volgende:
leeft waxxer nog? die deed volgens mij geen vlieg kwaad. hij hield van U2, dat was alleen jammer. maar volgens mij deed hij echt geen vlieg kwaad!
De bedrijfskleuren van waar ik werk zijn paars en rood.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bedrijfskleuren van dit bedrijf zijn paars en roze..... scheelt dat?
Dat je gewoon voelt zoals hij het zou zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer en zijn stukjes tekst waarbij je bij het lezen al buiten adem raakt![]()
.
waar is waxxer de laatste tijd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer en zijn stukjes tekst waarbij je bij het lezen al buiten adem raakt![]()
.
Hij's de king of humor.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, maar hij moest eens weten hoe hij hier geroemd wordt.
En de king van de wedstrijd destijds!quote:
Inderdaad. Ik vind Cahir de king of humor.quote:
Whehe, ja die jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Die valse bitchwedstrijd waar iedereen om ging rellen (heb ik gehoord).
En ik jou, na deze op merkingquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind Cahir de king of humor.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
De bedrijfskleuren van waar ik werk zijn paars en rood..
Ja, of belachelijk. Kan ook.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Cahir is meer lachwekkend.
Beetje een tragikomedie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Cahir is meer lachwekkend.
die prijs dat was niet zo bijzonder, die toespraak, daar heb ik veel meer zenuwen om gehadquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja die jaHe won! EN kreeg er een prijs voor, van Stroekie
Nou zegquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:29 schreef ajuu het volgende:
van de jongens hier was hij wel het meest integer/eerlijk.
ja maar waxxer het meest. ook weer vaak ten koste van hemzelf. maar hij ging in zijn neuroses gewoon vaak helemaal los. geen remmen. maar misschien overdreef hij zijn neuroses ookw el een beetje. waardoor het hilarisch werd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou zeg. Er zijn er wel meer integer en eerlijk.
ooh heb je ook een stropdas in die kleuren?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De bedrijfskleuren van waar ik werk zijn paars en rood..
Er zit ook wat wit in het logo, en ik heb wel een rood-zilveren das.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:37 schreef ajuu het volgende:
[..]
ooh heb je ook een stropdas in die kleuren?
ja ze waren praktisch onleesbaar. alleen te behapstukken als je de figuur waxxser kende. je kent de neuroses er achter. het hysterische. dat was dan misschien de nicht in hem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef Dragonwizard het volgende:
Vond ze eerder vermoeiend, maar zijn fruitromances met Xman was wel aandoenlijk om te lezen.
Ben je nog steeds jaloers dat jij toen niet hebt gewonnen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
*wijselijk zwijg*
dit topic kan je maken en breken!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou. Van de Koning van de humor, tot een neuroot zonder remmingen..
En wat is er mis met een nicht zijn als dat is wie je bent, heel integer en eerlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:29 schreef ajuu het volgende:
van de jongens hier was hij wel het meest integer/eerlijk. het was iig geen nicht.
Velen hebben hem toch gewoon gezien in 't echt hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef ajuu het volgende:
misschien was hij in het ecfht wel een dikke relnicht bitch. we zullen het nooit weten.
Yup, aardige gozerquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Velen hebben hem toch gewoon gezien in 't echt hoor
dat was Cairon, of kug, of net welke andere kloon hij daar afgelopen herfst voor gebruikt heeft na dat Pann feest van oktober 2007 waar we een H topic meet haddenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:44 schreef Dragonwizard het volgende:
Heeft Waxxer Nathan niet weggejaagd destijds?
breek jij je mooie hoofdje er nou maar niet over.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat is er mis met een nicht zijn als dat is wie je bent, heel integer en eerlijk?
Nope ik bedoel nog veel eerderquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was Cairon, of kug, of net welke andere kloon hij daar afgelopen herfst voor gebruikt heeft na dat Pann feest van oktober 2007 waar we een H topic meet hadden
Ik heb geen mooi hoofdje, da's 1. E ten 2e vind ik mezelf geen standaard nicht en dus voel ik me niet aangesproken, da's 2. Maar ik vind wel dat als iemand een nicht is, of in die categorie wordt geduwd, en hij het gewoon echt IS i.p.v. dat het eneen vreselijk aangemeten act is.... dat ie dan net zo integer en eerlijk is en net zo veel respect verdiend dan ieder ander. Zelfs meer dan de krampachtig hetero-imiterende homo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:46 schreef ajuu het volgende:
[..]
breek jij je mooie hoofdje er nou maar niet over.
Maar jij bent toch al ouder dan 19 jaar?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Nathan, nog zo iemand die ik wel kon waarderen in deze reeks.
mooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Er zit ook wat wit in het logo, en ik heb wel een rood-zilveren das..
En Erik heeft tot nu toe nog de H meetings weten te omzeilenquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar jij bent toch al ouder dan 19 jaar?
hij had ook een vogeltje.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen mooi hoofdje, da's 1. E ten 2e vind ik mezelf geen standaard nicht en dus voel ik me niet aangesproken, da's 2. Maar ik vind wel dat als iemand een nicht is, of in die categorie wordt geduwd, en hij het gewoon echt IS i.p.v. dat het eneen vreselijk aangemeten act is.... dat ie dan net zo integer en eerlijk is en net zo veel respect verdiend dan ieder ander. Zelfs meer dan de krampachtig hetero-imiterende homo.
Had inderdaad, want dat vogeltje is nog slachtoffer geworden van koolmonoxide vergiftiging door een niet goed afgestelde keukengeijserquote:
geweldig. dat klinkt zooo waxxer! hahaha. ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had inderdaad, want dat vogeltje is nog slachtoffer geworden van koolmonoxide vergiftiging door een niet goed afgestelde keukengeijser
en beaverhausen? heeft hij zichzelf ooit nog kenbaargemaakt? fotograpfisch?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Jullie doen alsof Waxxer zelf ook dood is.. In memoriam.
.
Volgens mij heeft Yvonne die foto's nog steeds voor privé gebruik geconfiskeerdquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
en beaverhausen? heeft hij zichzelf ooit nog kenbaargemaakt? fotograpfisch?
Oh puhleasequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ben je nog steeds jaloers dat jij toen niet hebt gewonnen?.
En de zuurtegraad stijgt weerquote:Op donderdag 29 mei 2008 02:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh puhlease!
Zo'n onzin-wedstrijdje dat door de wat verstandiger users uiteraard genegeerd werd....
Jij had toch altijd goed weer overal (behalve in Tilburg) als je buiten kwam ondat je dat verdiende?quote:Op donderdag 29 mei 2008 07:58 schreef DR34M3R het volgende:
Mogguh... ik had om 7 uur willen beginnen. Slecht weer ja? hmmmzz.. ik moet er nog doorheen op mijn fiets..
Nee. Ik heb altijd goed weer als ik het nodig heb. Het regent niet hard genoeg om er last van te hebben nu.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij had toch altijd goed weer overal (behalve in Tilburg) als je buiten kwam ondat je dat verdiende?
Geen last? Mens m'n krullen springen een meter de lucht in met dit weerquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik heb altijd goed weer als ik het nodig heb. Het regent niet hard genoeg om er last van te hebben nu.
Je smaakpapillen zijn ietwat van slag... Zender-ontvanger etc. Het enige 'zure' dat ik hier zag, was de opmerking van iemand dat een ander 'nog steeds jaloers' zou zijn (alsof dat BB-populariteitswedstrijdje met users wegstemmen ook maar iéts boeidequote:
"geweldige" wedstrijd was dat inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je smaakpapillen zijn ietwat van slag... Zender-ontvanger etc. Het enige 'zure' dat ik hier zag, was de opmerking van iemand dat een ander 'nog steeds jaloers' zou zijn (alsof dat BB-populariteitswedstrijdje met users wegstemmen ook maar iéts boeide). M'goed, dergelijke 'steken onder water' zijn we ben ik nu eigenlijk wel gewend van de persoon met de stropdas en het belachelijk hoge uurtarief
.
80% van de homo FoK users dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, volgens mij alleen users die ook keken naar Big Brother en Idols ofzo. Al die weg-stem-pulp op tv.
Heul niet, ik ben 19quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar jij bent toch al ouder dan 19 jaar?
Ja dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:05 schreef Cairon het volgende:
Overigens Erik, jouw goede vrind waxxer had zo mogelijk nog een grotere afkeer van Nathan dan ik.
Idd, Ik kijk bijna nooit tv. Op de pc kan je tenminste kijken wat je wilt. Veel makkelijker en minder reclamequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Pssst... Stiekem via pc-monitor en beamer...)
Maar da's anders.
Wie ben jij?quote:
Doe eens even niet zo vreselijk onhebbelijk elitairquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, volgens mij alleen users die ook keken naar Big Brother en Idols ofzo. Al die weg-stem-pulp op tv.
Bij de liveshows ja? (ik begin vanavond pas aan de eerste live show)quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:21 schreef Weemz het volgende:
Ik moet zeggen dat ze bij SYTYCD Autralie wel een iets andere interpretatie van Hip-Hop hebben zeg... Pfff, lijkt meer contemp.
Net zoals iedereen de vrijheid heeft de pulp te kijken die ie wil, heb ik de vrijheid om het pulp te vindenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
Doe eens even niet zo vreselijk onhebbelijk elitair
Klopt. Maar je verkondigt het alsof je er boven staat. Niet alleen boven de in jouw ogen pulp, maar ook boven de in jouw ogen pulpkijkende menigte. En boven de in het destijds enorm flink bezochte wedstrijd topic postende users (waarin overigens vrijwel iedereen meedeed, maar goed).quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net zoals iedereen de vrijheid heeft de pulp te kijken die ie wil, heb ik de vrijheid om het pulp te vinden.
Natuurlijk vind ik mijzelf boven die pulp staan, dat lijkt me een beetje inherent aan 't woord 'pulp'. Anders zou ik zeggen dat het gewoon mijn smaak niet is oid. Maar dat doorgeschoten politiek correcte relativeren, 'ieder zijn ding', is zó slaapverwekkend, zeker op een forumquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar je verkondigt het alsof je er boven staat. Niet alleen boven de in jouw ogen pulp, maar ook boven de in jouw ogen pulpkijkende menigte. En boven de in het destijds enorm flink bezochte wedstrijd topic postende users (waarin overigens vrijwel iedereen meedeed, maar goed).
Ik heb idd een paar keer meegedaan als ik zin had of toen ik wist dat hat uberhaupt bezig was. Af en toe suffe users of overmatig zeikende users weg te stemmenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar je verkondigt het alsof je er boven staat. Niet alleen boven de in jouw ogen pulp, maar ook boven de in jouw ogen pulpkijkende menigte. En boven de in het destijds enorm flink bezochte wedstrijd topic postende users (waarin overigens vrijwel iedereen meedeed, maar goed).
It wasn't me!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:32 schreef Cazman het volgende:
Trouwens we hebben het over users gehad die bijna niet meer komen. Waar is onze XMN8R nou weer gebleven. Wie hem heeft weggejaagd verdient het kruis!
Jij krijgt een veegquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It wasn't me!!
Krijg ik nou geen kruis?
quote:
Dan komen ze ineens allemaal weer terug. Misschien komt nathan dan zelf weer voor de zoveelste keer zijn terugkeer aankondigenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]gaat me leuk worden
.
er zijn sowieso te weinig mensen hier om nog zoiets te doen.
hehe denk je?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:22 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dan komen ze ineens allemaal weer terug. Misschien komt nathan dan zelf weer voor de zoveelste keer zijn terugkeer aankondigen
Ja ik zat me ook af te vragen wie er nu nog " geregeld" komen.......quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]gaat me leuk worden
.
er zijn sowieso te weinig mensen hier om nog zoiets te doen.
Jij hebt echt iets van een hetze tegen hem he?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Cairon het volgende:
Dan komen ze ineens allemaal weer terug. Misschien komt nathan dan zelf weer voor de zoveelste keer zijn terugkeer aankondigen
Om onopgemerkt bij de eerste de beste nieuwe barely legal user weer op te duiken en te doen alsof er niets aan de hand is.
Volgens is er toen (naar mijn weten) sinds lange tijd niet meer zo fanatiek dagelijks gepost en gevolgdquote:
ow jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:00 schreef Cazman het volgende:
SAJ komt toch nog wel eens langs?
Wooooork. Work it girl.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef Cairon het volgende:
Make it work
die nieuwe functie van je he?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zat me ook af te vragen wie er nu nog " geregeld" komen.......
Op alfabetische volgorde (anders krijg ik weer commentaar):
Angel
Bartjebart
Cahir
Cairon
Cazman
CDP
Cybart
DM
Dragonwizard
Dreamer
G_E
Hierissieweer
Jerruh
Manias
MisterO
Samjustme
Stroekie
Tha_Erik
TMM
Tomasso
Vlarp
Weems
Wexy
Wonderer
Zakje
O dat valt me eigenlijk nog best mee! 25 "man". En volgens mij mis ik er wel een paar.
12:50... ooit van lunchpauze gehoord?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die nieuwe functie van je he?
Die lijkt me niet erg intensief.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef Jerruh het volgende:
WHERE'S ANDRAE!?
ja, die reeks filmpjes bij de reunie!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Dat was leuk ja
.
Ik moest zo lachen om hoe hij steeds uit de draaideuren sprong.
We're all living in Amerikaquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:53 schreef Cazman het volgende:
[..], We worden Amerikaans (we zijn het al)
Paranimf? Is dat een elfje met een parachute?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:57 schreef Manias het volgende:
zoo nieuw pak gekocht:
[ afbeelding ]
't is dat ik t moest hebben ;p
En dit is als er ook een man in zit:
[ afbeelding ]
(ik ben volgende week paranimf bij een promotie)
Foto van jou in dat pak!quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:57 schreef Manias het volgende:
zoo nieuw pak gekocht:
[ afbeelding ]
't is dat ik t moest hebben ;p
En dit is als er ook een man in zit:
[ afbeelding ]
(ik ben volgende week paranimf bij een promotie)
hahaquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Paranimf? Is dat een elfje met een parachute?
*giechelt* Waarom heb je geen jurkje en bloemenmandje?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:09 schreef Manias het volgende:
De oorspronkelijke betekenis van paranimf is bruidsjonker of bruidsmeisje.
paranimfquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Paranimf is misschien wel een van de gayste woorden in het Nederlands.
Ik moest ookal aan Brian denkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
paranimf!
ik zie brain al zitten in de goudenkooi: ik word helemaal paranimf!
Nee, daarom, dat wil ikquote:
da's voor de toegift! dan kom ik huppelend met een jurk met heel groot SHIZZLE erop bloemetjes gooienquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*giechelt* Waarom heb je geen jurkje en bloemenmandje?
oohhh zoquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, daarom, dat wil ikKom op met die foto
Ik zal ongeduldig wachten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef Manias het volgende:
[..]
oohhh zonou die promotie is aankomende woensdag;)
Mazzeltof! Wat wordt het?quote:
Omg, ze zweeftquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Ok, vergeet dat ik gezegd heb dat ballroom me niets doet......
Ze zweeft, ze glijdt, ze... ik weet 't niet. Maar het ziet er zo mooi ui!quote:
de anti-christ... maar ik ga geen druk uitoefenen op m'n kleine mannetje hoor, als hij iets anders wil zijn dan mag dat best van mij.quote:
Ventrues cannot procreate! They can only embrace!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
de anti-christ... maar ik ga geen druk uitoefenen op m'n kleine mannetje hoor, als hij iets anders wil zijn dan mag dat best van mij.
Waarom zou je ook zoveel tijd erin stekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:17 schreef Zakje het volgende:
Ik ben een weekje gestopt met hardlopen en fietsen, en ik verbaas me over de grote hoeveelheid tijd die ik nu extra heb in een dag.Vroeger was ik echt zó ontzettend moe als ik terugkwam dat ik meestal maar snel naar bed ging, dat is nu helemaal niet aan de orde .
shut your pie hole you filthy daeva scum!quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ventrues cannot procreate! They can only embrace!
Welkom terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:17 schreef Zakje het volgende:
Ik ben een weekje gestopt met hardlopen en fietsen, en ik verbaas me over de grote hoeveelheid tijd die ik nu extra heb in een dag.Vroeger was ik echt zó ontzettend moe als ik terugkwam dat ik meestal maar snel naar bed ging, dat is nu helemaal niet aan de orde .
Extra hardlopen wel...Fietsen deed ik naar mijn werk ( +/- 45 minuten heen en hetzelfde terug), maar ik heb nu de trein gepaktquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef Manias het volgende:
[..]
je ging dus elke dag extra fietsen en hardlopen om... dun te.. worden...?
ik had even mijn comment ge edit omdat ik het wat lullig vond overkomenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Extra hardlopen wel...Fietsen deed ik naar mijn werk ( +/- 45 minuten heen en hetzelfde terug), maar ik heb nu de trein gepakt.
Omdat ik maximaal 3-4 keer per week werk, plus hardlopen werkt rustgevend bij mij, het neemt veel zorgen/angsten weg.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:33 schreef Manias het volgende:
[..]
ik had even mijn comment ge edit omdat ik het wat lullig vond overkomen
maar 45min heen en terug.. what made you think dat je dan nog extra moest hardlopen dan?
ah zoquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Omdat ik maximaal 3-4 keer per week werk, plus hardlopen werkt rustgevend bij mij, het neemt veel zorgen/angsten weg.
Wat is er met die 17/18 jarige jongen uit Amsterdam gebeurd... Ik weet niet meer hoe hij heet, maar hij is hier al een tijdje niet meer geweest!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zat me ook af te vragen wie er nu nog " geregeld" komen.......
Op alfabetische volgorde (anders krijg ik weer commentaar):
Angel
Bartjebart
Cahir
Cairon
Cazman
CDP
Cybart
DM
Dragonwizard
Dreamer
G_E
Hierissieweer
Jerruh
Manias
MisterO
Samjustme
Stroekie
Tha_Erik
TMM
Tomasso
Vlarp
Weems
Wexy
Wonderer
Zakje
O dat valt me eigenlijk nog best mee! 25 "man". En volgens mij mis ik er wel een paar.
Hoe gaat het met je?quote:
Wie heette er ook alweer Henri?quote:
Goed! druk met werken, stappen, vrienden en van alles..quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:31 schreef wonderer het volgende:
Hoe gaat het met je?
Je hebt... een leven??quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed! druk met werken, stappen, vrienden en van alles..
dat is meestal bij de 300e postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |