Ik ben geen zeurpiet. Ik ben wel iemand die van voetbal houdt. Onder Advocaat speelden we mooier voetbal dan onder Van Basten. Bij Van Basten moet de sfeer altijd zo fantastisch zijn. Want pas dan kan je een goed toernooi spelen. Tsja, bij iedere ploeg gebeurd wel wat.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo een zeurpiet man rot op we weten het weleenzame kluizenaar iedereen gezellig buiten met biertje in de hand beetje gezellig sociaal doen tijdens het EK maar nee ji jwilt dat het snel afgelopen is
. Succes in je kelder

quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:01 schreef Joeriii het volgende:
sowieso volksliederen zingen.
Gewoon een bandje met de melodie, veel beter.

Je kan je ook in het land vergissen, zoals in Tsjechie is gebeurdquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Gister bij Engeland - USA ook al gekut met het geluid bij het volkslied van de uitploeg. Wat een amateurs

Dat is gewoon TE erg voor woordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan je ook in het land vergissen, zoals in Tsjechie is gebeurd

quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:01 schreef Joeriii het volgende:
sowieso volksliederen zingen![]()
Gewoon een bandje met de melodie, veel beter.

quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:02 schreef koemleit het volgende:
"VAN VOOR NAAR ACHTER VAN LINKS NAAR RECHTS!!!!"

In verhouding met van der Vaart op '10' kan hij toch gewoon een stuk minder? Sorry hoor, maar ik ga niet zeggen dat ik Sneijder een wereldvoetballer vind.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:58 schreef BonJovi het volgende:
Maar hij zit altijd te zeiken dat hij gehyped is bla bla en dat hij bijna niks kan kutdwerg enzo dat is respectloos.

quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo een zeurpiet man rot op we weten het weleenzame kluizenaar iedereen gezellig buiten met biertje in de hand beetje gezellig sociaal doen tijdens het EK maar nee ji jwilt dat het snel afgelopen is
. Succes in je kelder

SBS6 en voorbeschouwingen gaan niet samenquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:06 schreef borisz het volgende:
Nog wat gemist van de voorbeschouwing ?

Yup en rommedahl ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staat Perez in de basis?

quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
SBS6 en voorbeschouwingen voetbal gaan niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |