Dus als iemand Van der Vaart liever in de basis ziet dan Sneijder, dan haat diegene Sneijder nog meer dan de Portugezen. Normaal doen is geen overbodige luxe hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:53 schreef BonJovi het volgende:
Nu weten het wel joh Blawh je haat Sneijder nog meer dan de portuguezen
Jij bent ook al zo een zeurpiet man rot op we weten het welquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dus als iemand Van der Vaart liever in de basis ziet dan Sneijder, dan haat diegene Sneijder nog meer dan de Portugezen. Normaal doen is geen overbodige luxe hoor.
Wat is dat nu weer voor onzin. (sowieso, die haat tegen portugezenquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:53 schreef BonJovi het volgende:
Ik haat Sneijder helemaal niet. Ik vind Sneijder een goede voetballer, maar zie in hem geen potentiele wereldtopper als VdV, Robben en van Persie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:53 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jij bent ook al zo een zeurpiet man rot op we weten het weleenzame kluizenaar iedereen gezellig buiten met biertje in de hand beetje gezellig sociaal doen tijdens het EK maar nee ji jwilt dat het snel afgelopen is
. Succes in je kelder
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij blijft ze hangen in het zingen
Melchiot vind ik toch wel opzienbarend. Ben benieuwd hoe hij het doet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:55 schreef Barca het volgende:
Van Persie op rechts, Melchiot i.p.v. Ooijer. Verder wel een goede opstelling. Nou ja, ik zou nog graag De Jong zien i.p.v. De Zeeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |