Dat zeg ik toch niet? Doe alleen een beetje oorzaak/gevolg, meer niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook ik had liever Boulahrouz gehad, maar om dan maar te hopen dat Mathijsen zijn been breekt?
Ik doelde ook niet op jouquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Doe alleen een beetje oorzaak/gevolg, meer niet.
Oke ik weet dat het beetje lullig is om het zo te stellen, maar Mathijssen zal toch geen basisplaats hebben, dat scheelt dan wel weer.quote:
altijd leuk.. Ik mag zondag opdraven. Hopelijk is het dit keer wel een leuke uitzwaaiwedstrijd.quote:
Nederland - België vier jaar geleden was wel lachen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
altijd leuk.. Ik mag zondag opdraven. Hopelijk is het dit keer wel een leuke uitzwaaiwedstrijd.
Was toch Nederland - Ierland vier jaar geleden? Toen verloren we met 1-0 en werden de spelers uitgefloten in plaats van uitgezwaaid.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederland - België vier jaar geleden was wel lachen!
Nou... De laatste keer dat ik er was (ook vrijkaarten uiteraard) was Nederland - Roemenie in de Kuip. Zelden zo'n draak van een wedstrijd gezienquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
altijd leuk..
We verloren eerst van België en daarna van Ierland inderdaad, maar wedstrijd tegen België was in Eindhoven met 27/28 graden. Goede herinneringen!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was toch Nederland - Ierland vier jaar geleden? Toen verloren we met 1-0 en werden de spelers uitgefloten in plaats van uitgezwaaid.
Was jij daarbij dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We verloren eerst van België en daarna van Ierland inderdaad, maar wedstrijd tegen België was in Eindhoven met 27/28 graden. Goede herinneringen!
idem dito hierquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:06 schreef Timmai het volgende:
Zondag ben ik er ook bij. Dirk vd Broek actie holee
Misschien denkt meneertje Sneijder dat hij heel wat is, nu hij bij Real Madrid speelt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
EK-voorbereiding dag 7 Oranje
Sodeju die Sneijder is echt pissed![]()
![]()
http://knvb.sport2media.com/player_oo/
Die van 28 mei:
Wat een heerlijke omhaal van Timmer![]()
Hij verkeerd in bloedvorm maar hier liet ie zich als een slechte verliezer geldenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:22 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Misschien denkt meneertje Sneijder dat hij heel wat is, nu hij bij Real Madrid speelt.
Je kunt het ook omdraaien: Sneijder is een echte winnaar. Daar van heb je er ook een stel nodigquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij verkeerd in bloedvorm maar hier liet ie zich als een slechte verliezer gelden
Nou, ik verwacht echt niet veel van Sneijder, maar ja, ik zie dan ook veel meer in Van der Vaart.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij verkeerd in bloedvorm maar hier liet ie zich als een slechte verliezer gelden
Met de vriendengroep hebben we verschillende kaartjes, in de vakken UU en Z3quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
idem dito hier
Die kaarten zijn niet bij mij afgeleverd maar bij mijn ouders. Mijn moeder snapte alleen niet wat ik bedoelde met "welk vak staat erop?". Ik neem aan dat we dan in hetzelfde vak zitten met alle winnaars ofzo. Dus aan jou nog een keer de vraag: "Welk vak staat er op de kaartjes?"
Doelpunten zijn dan ook wel tamelijk belangrijk bij voetbal...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Altijd maar dat gegeil op doelpunten.
Daar heb je een punt Heinekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien: Sneijder is een echte winnaar. Daar van heb je er ook een stel nodig.
In principe zou je ook zonder doelpunten te maken Europees kampioen kunnen worden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Doelpunten zijn dan ook wel tamelijk belangrijk bij voetbal...
Sinds wanneer is een penalty geen doelpunt meer ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:
In principe zou je ook zonder doelpunten te maken Europees kampioen kunnen worden.
Sinds wanneer kom je op de topschutterslijst als je in de strafschoppenserie een pingel benut?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een penalty geen doelpunt meer ?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
In principe zou je ook zonder doelpunten te maken Europees kampioen kunnen worden.
Owjah tuurlijk de topschutterslijst is de maatstaf of iets een doelpunt is of nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:00 schreef sjimz het volgende:
Sinds wanneer kom je op de topschutterslijst als je in de strafschoppenserie een pingel benut?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom je op de topschutterslijst als je in de strafschoppenserie een pingel benut?
Dan zou je in de groepsfase 3x 0-0 moeten spelen. Dat betekent dus 3 punten. Volgens mij kan je dan niet doorgaan, tenzij al de andere wedstrijden dan ook doelpuntloos zouden zijn. En dan nog wordt het lastig, want iedereen heeft dan 3 punten.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja sorry je hebt gelijk!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk de topschutterslijst is de maatstaf of iets een doelpunt is of niet![]()
Bij een eigen doelpunt kom je ook niet op de topschutterslijst is dat ook geen doelpunt?
Hoeft niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dan zou je in de groepsfase 3x 0-0 moeten spelen. Dat betekent dus 3 punten. Volgens mij kan je dan niet doorgaan, tenzij al de andere wedstrijden dan ook doelpuntloos zouden zijn. En dan nog wordt het lastig, want iedereen heeft dan 3 punten.
Moet er in zo'n situatie dan geloot worden of hoe zou dat precies in zijn werking gaan.
Sportief dat je je ongelijk toegeeft.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
Ja sorry je hebt gelijk!
Ik was helemaal vergeten dat we in de halve finale op het EK 2000 van Italie met 3-1 hadden verloren!
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Zo kan het idd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Jij bent team A en speelt 3 keer gelijk = 3 punten.
Team B speelt gelijk tegen team A en wint de rest = 7 punten
Team C speelt gelijk tegen team A en D maar verliest van team B = 2 punten
Team D speelt gelijk tegen team A en C maar verliest van team B = 2 punten.
Daar geloof ik ook niet in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Maar no way dat wij geen tegengoals krijgen met die droeftoeters achterin
idd zag het netquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
EK-voorbereiding dag 7 Oranje
Sodeju die Sneijder is echt pissed![]()
![]()
http://knvb.sport2media.com/player_oo/
Die van 28 mei:
Wat een heerlijke omhaal van Timmer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |