Bespreek de wedstrijd hier.quote:Doelmannen: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).
Verdedigers: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), John Heitinga (Ajax), Joris Mathijsen (HSV), Mario Melchiot (Wigan Athletic), André Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenvelders: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (HSV), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).
Aanvallers: Ryan Babel (Liverpool), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
De Denen zijn als campingelftal natuurlijk wel op hun best.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor Denemarken had dit ook net zo goed op Camping Callantsoog gehouden kunnen worden, ben ik bang.
Volgens mij had Nederland nog nooit verloren in het Philips Stadion of wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah in dat mooie stadion, dat word weer winnen
Daarom.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij had Nederland nog nooit verloren in het Philips Stadion of wel?
Je kan me noemen wat je wil, maar je gaat mij niet wijsmaken dat je blij wordt van het spel van Van Nistelrooy.quote:
Nee idd wat een prutser is het toch bij Realquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Je kan me noemen wat je wil, maar je gaat mij niet wijsmaken dat je blij wordt van het spel van Van Nistelrooy.
Als er een land klein isquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk, want alleen de kleine kutlandjes komen daar, maar toch...
Ik heb het over de voetballer Van Nistelrooy. Niet over de doelpunten die hij als afmaker wel maakt. Als dat niet zo zou zijn, zou dat helemaal een schande zijn. Maar qua voetballend vermogen is het natuurlijk niet veel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee idd wat een prutser is het toch bij RealOngelooflijk dat Real hem heeft gekocht van Manchester waar bij 95 keer (!!) in 140 wedstrijden heeft gescoord. Of bij PSV 62x in 67 wedstrijden. Echt en dan heeft AC Milan ook nog interesse
29 mei 2004 verloor Nederland in het Philips stadion met 0-1 van notabene België.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk, want alleen de kleine kutlandjes komen daar, maar toch...
België had het thuisvoordeel...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:56 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
29 mei 2004 verloor Nederland in het Philips stadion met 0-1 van notabene België.
Dan is dat Vaticaanstad. Kan niet kleiner.quote:
Nee maar wel om zijn scorend vermogen en de doelpunten die daaruit voortvloeien. Geen betere spits op dit moment voor Oranje is er niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:16 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Je kan me noemen wat je wil, maar je gaat mij niet wijsmaken dat je blij wordt van het spel van Van Nistelrooy.
ach het zijn van die typetjes die voetbal eventjes interessant vinden nu met het ek. Als dat voorbij is hebben wij geen hopelijk last meer van deze lieden. "hé een vlinder!.... zoeeffffffffff"quote:
Maar ik heb liever een mid-voor die ook mee kan voetballen. Van mijn part staat iemand daar die dat wel kan, maar normaal gesproken op een andere plek staat. Een Van Persie zou dat absoluut kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:12 schreef Skwish het volgende:
[..]
Nee maar wel om zijn scorend vermogen en de doelpunten die daaruit voortvloeien. Geen betere spits op dit moment voor Oranje is er niet.
Inderdaad. Een echte test zou leuk zijn!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Fathom het volgende:
Ik hoop wat meer druk op Engelaar zodat we eens kunnen zien hoe hij daar mee omgaat.
Ik heb hem inderdaad niet vaak in VBL gezien, maar hij geeft gewoon zijn mening. En die onderbouwt hij negen van de tien keer nog goed ook. Ik snap deze opmerking dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:15 schreef Skwish het volgende:
[..]
ach het zijn van die typetjes die voetbal eventjes interessant vinden nu met het ek. Als dat voorbij is hebben wij geen hopelijk last meer van deze lieden. "hé een vlinder!.... zoeeffffffffff"
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben, Sar, Nistelrooy en Sneijder in de basis morgen
De hoofdtaak van een spits is toch doelpunten maken? Als hij ongelooflijk slecht voetbal, maar elke wedstrijd tot aan de finale er 2 inschiet, dan mag hij van mij gewoon spelen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik heb het over de voetballer Van Nistelrooy. Niet over de doelpunten die hij als afmaker wel maakt. Als dat niet zo zou zijn, zou dat helemaal een schande zijn. Maar qua voetballend vermogen is het natuurlijk niet veel.
Altijd maar dat gegeil op doelpunten. Van Nistelrooy is eenmaal een afmaker en dat doet hij redelijk. Hij heeft zelf ook wel eens gezegd dat meevoetballen niet zijn sterkste punt is. En dat klopt natuurlijk.
In principe zouden de vleugelspitsen van Denemarken mee moeten rennen met de backs van Nederland wanneer ze opkomen. Dan krijg je in theorie maar steeds 1 spits voorin bij de denen. Maarja in theoriequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:02 schreef Keano het volgende:
De Denen spelen meestal in een aanvallende 4-3-3. Ik ben benieuwd hoe daar nu mee omgegaan wordt. Als Ooijer en Van Bronckhorst (ik ga er even vanuit dat die spelen) weer de opdracht krijgen om steeds naar voren te stomen, kan er veel ruimte ontstaan op de vleugels.
Dat zou wel tof zijn!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:49 schreef Timmai het volgende:
De Denen zullen het zien als een tussenstop naar de Middelandse Zee voor hun vakantie. Gok op een laffe 3-1. En ik hoop dat Matthijsen z'n poot breekt. Punt
Lijkt me een goede zaak ja. Eigenlijk hadden we nog tegen Brazilië of Argentinië moeten oefenen ofzo, een beetje echte tegenstand.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Fathom het volgende:
Ik hoop wat meer druk op Engelaar zodat we eens kunnen zien hoe hij daar mee omgaat.
Ja, dan gaat hij tenminste niet mee!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Super tof ja. Laten we lekker hopen dat er iemand zijn poot breekt...
Khalid Boulahrouz wordt dan opgeroepen, op zich wordt je er dus niet minder van.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Super tof ja. Laten we lekker hopen dat er iemand zijn poot breekt...
Ook ik had liever Boulahrouz gehad, maar om dan maar te hopen dat Mathijsen zijn been breekt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz wordt dan opgeroepen, op zich wordt je er dus niet minder van.
Oke, zijn kruisbanden scheuren dan!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook ik had liever Boulahrouz gehad, maar om dan maar te hopen dat Mathijsen zijn been breekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |