quote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
Petrovic had zo'n verhaal dat Christiano Ronaldo hem aansprak in Portugal, tenminste dat begreep ik eruit.kan me niet voorstellen dat hij C. Ronaldo kent maar goed
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef kevin6188 het volgende:
Petrovic heeft natuurlijk wel drie weken bij Boavista trainen gegeven.
Fantastische kloeb, naar het schijnt.
Huub Stevens is zondag te gast. Game on!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:17 schreef Loohcs het volgende:
Jezus al die goede doelen....dat wordt ook wel een beetje veel.![]()
veiling shirt van Sar; m&m bal met handtekening van Maxima; project 21 ofzo; en dan was er nog een goede doelen dag...
Uitzending was idd niet echt boeiend.
Nou inderdaad terwijl HSV altijd als het lelijke eendje van de Bundesliga werd gezien met hun houtskolen voetbal. Ze hebben ook maar 1 Europa Cup. Maar goed, zal wel komkommertijd zijn dat ze bij Studio Voetbal dit soort mensen uitnodigen. Ik mis Louis van Gaal alweer. Heeft meer te vertellen en je weet dat er altijd leuke televisie komt.quote:
Bekijk het wat positiever Golfer, wat dacht je vn psvquote:
23:05quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is dus niet om 22:55 vandaag?
Het zal toch niet....quote:Op zondag 1 juni 2008 23:00 schreef Wooldoor het volgende:
Heel opvallend nieuws voor Feyenoord aldus Hugo Borst in de promo.
Neequote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Roepen jullie even plz
ben peter r kijken
Vandaar mijn reactie dus....quote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef Schimpie het volgende:
Sulejmani?
Lekker spectaculairquote:Op zondag 1 juni 2008 23:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal emnes wel zijn ?
Klopt en als vervanger schijnt Ajax Henry binnen te halen.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar zou al in ver gevorderd stadium zijn met Feyenoord!
Totaal niet, maar ey, valt meestal tegen met dit soort dingenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker spectaculair![]()
Dan had hij het wel anders gebracht. Hij zei er ook nog eens bij: "Spectaculair nieuws zo net voor het WK." Dan kan hij niet met een transfer van Emnes aankomen.
Hij noemde het wel in 1 zin ja...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nieuwtje van Hugo was toch ook Feyenoord én EK-gerelateerd?
Wat heeft dat met het EK te maken? Is Emnes geselecteerd dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Emnes voor 4 jaar naar Feyenoord.
Beenhaker?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Telefoon
Morgen te vinden op uitzendinggemist.nlquote:Op zondag 1 juni 2008 23:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Balen balen balen, mn tv is afgesloten (kut studentenhuis). Nou ben ik al 3 kwartier op zoek naar een plek waar NL1 gestreamd wordt maar het mag niet baten.
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Bitchfight!!
Dat heet clubliefde hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 23:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik wordt ook maar even spelersmakelaar
Je werkt bij een slijter?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hehe die Frits Korbach komt hier wekelijks over de winkelvloer!
Wat een heldquote:
Slijterijquote:Op zondag 1 juni 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hehe die Frits Korbach komt hier wekelijks over de winkelvloer!
Dat was toen de Italiaanse TV.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb al eens eerder een item gezien van doelpunten namaken ooit
Klopt, geven ze ook toe. Was uit Italië.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb al eens eerder een item gezien van doelpunten namaken ooit
een jaar of8 terug deden ze dat ook altijd bij Fantasy Footballeague op de BBCquote:Op zondag 1 juni 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt, geven ze ook toe. Was uit Italië.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Heus een vent was, had die ook geen shirt aangedaan net als die psv gozer
Die PSV gozer was Berry van Aarlequote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV gozerquote:Op maandag 2 juni 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik keek die EK finale donderdag. En die speler ken ik niet. De rest welquote:Op maandag 2 juni 2008 00:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV gozeriets meer respect graag
Berry van Aerle
* EuropaCup 1: 1988quote:Op maandag 2 juni 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik keek die EK finale donderdag. En die speler ken ik niet. De rest welLater bleek dat die bij psv speelde.
Weet nu nog niks van hem verder
Dat zegt veel over jou en je kennis van culthelden in het voetbal.quote:
Verder ken ik wel meer spelers hoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jou en je kennis van culthelden in het voetbal.![]()
Je weet hopelijk wel wie de toekomstige assistent-trainer van je huidige clubje is en wat die allemaal heeft betekend?
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik keek die EK finale donderdag. En die speler ken ik niet. De rest welLater bleek dat die bij psv speelde.
Weet nu nog niks van hem verder
Ik ook niet, maar die dingen weet je toch gewoon?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1988, 1989, 1991, 1992 toen keek ik nog niet iedere zondag studio sport hoor
Nee dusquote:Op maandag 2 juni 2008 00:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die dingen weet je toch gewoon?
De nummers één en twee nog welquote:Op zondag 1 juni 2008 19:19 schreef RayMania het volgende:
Ik gok dat deze doelpunten er zeker bijzitten:Rachid Ofrany (VVV-Venlo - Ajax) 1-1 Klaas-Jan Huntelaar (Heracles Almelo - Ajax) 0-1
Precies, wat hij zelf al zegt zou het bij veel supporters verkeerd gevallen zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:50 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad Berry, je kan geen ajaxshirt aan
Als kiespijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef axis303 het volgende:
Figuren als Korbach mis je toch wel vind ik..
Inderdaad, sowieso geen topseizoenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Beetje matige uitzending
Yourie stoptquote:Op maandag 2 juni 2008 16:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso geen topseizoen
Verkeerde topic hoor, Studio Sportzomer-topic in EK.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:23 schreef Ricard0j het volgende:
Jack Spijkerman bij Studio Voetbal?
Uit welk hol is die gekropen?
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkeerde topic hoor, Studio Sportzomer-topic in EK.
dat is nog subtiel uitgedruktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
ben benieuwd. Jol heeft altijd wel een mening helemaal nu hij geen banden meer heeft met de KNVB.
Ja dat is dan weer jammerquote:
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:38 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me... "en aan tafel hebben we als gast Ronald Koeman én Ronald Koeman".
quote:
Voetbal(praktijk)ervaring.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef Jnk18 het volgende:
jammer dat mister uhuh youri uhuh mulder er weer bij is, die gast voegt toch niks toe aan SV....
tvp
Die brombeer heb ik zelden op een prikkelende uitspraak kunnen betrappen. En Ronald Koeman al helemaal niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie er weer naar uit.Waterreus erbij is leuk, hopelijk zorgt hij voor wat extra pit aan tafel.
Mulder,Koeman,Waterreus en Jol.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef RayMania het volgende:
Vanavond sla ik over, want ik heb een hekel aan Tom Egbers als presentator.
Wie is trouwens de gast?
Hij eeeuh en aaaht inderdaad wel veel, toch vind ik het op de een of andere manier nooit zo storend.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef RayMania het volgende:
Wie is trouwens de gast?
Ik vind Jack helemaal niet zo'n goede presentator. Behalve dat inlikken stelt de man nooit vragen, hij geeft altijd zijn mening en daar moet de rest maar op reageren. Daar zit je als presentator niet voor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij eeeuh en aaaht inderdaad wel veel, toch vind ik het op de een of andere manier nooit zo storend.
Bij Jack heb ik soms een iets te veel het gevoel dat hij wel erg inlikkerig bezig is en dat stoort me, maar als je puur kijkt naar het presenteren dan is Jack inderdaad een klasse beter.
En het feit dat hij naast Frank Rijkaard, Marco van Basten en Johan Cruijff woont. Tenminste, hij heeft het altijd over Marco, Frank en Johan alsof het z'n buren zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind Jack helemaal niet zo'n goede presentator. Behalve dat inlikken stelt de man nooit vragen, hij geeft altijd zijn mening en daar moet de rest maar op reageren. Daar zit je als presentator niet voor.
En dat misselijke moraalridder gedrag van hem
Beter is niet per definitie goed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind Jack helemaal niet zo'n goede presentator. Behalve dat inlikken stelt de man nooit vragen, hij geeft altijd zijn mening en daar moet de rest maar op reageren. Daar zit je als presentator niet voor.
En dat misselijke moraalridder gedrag van hem
Teksten als "het vertrouwde bord op schoot is terug" en "voetbal terug waar het hoort" zullen vanavond dan wel enkele keren vallen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef RayMania het volgende:
Je bedoelt talkshow-host zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beter is niet per definitie goed.
Tom is een sympathieke gast, kan aardig schrijven en is een meesterlijk documentairemaker. Presenteren is echter niet zijn ding, hij weet zelf ook wel dat het niet zijn sterkste punt is.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je bedoelt talkshow-host zijn.
Presenteren doet hij verder niet belabberd.
Ook in presenteren vind ik hem niet bijster sterk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je bedoelt talkshow-host zijn.
Presenteren doet hij verder niet belabberd.
Op voetbalgebied?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ook in presenteren vind ik hem niet bijster sterk.
Jack van Gelder is overduidelijk de beste vakman van het geheel. Al begrijp ik dat sommigen hem wat irritant vinden.
Dat zul je dus altijd houden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Op voetbalgebied?
Want overall zou ik Smeets zeggen, die kan altijd de juiste lading of emotie geven aan zo'n programma. Maar ook hij scoort bij velen aardig hoog op de irritatie-meter.
Jack is weer terug en presenteert vanavond Studio voetbal.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:59 schreef RayMania het volgende:
Wie is trouwens de gast?
PSV - Feyenoord was vandaag de wedstrijd. Dat vind de Studio Voetbal redactie natuurlijk niet intressantquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:33 schreef BB-King het volgende:
Studio Olympische Spelen?
Vandaag ook echt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord was vandaag de wedstrijd. Dat vind de Studio Voetbal redactie natuurlijk niet intressant
Die is zeker nog op vakantie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is Borst dan
En ook Jol woont bij hem in de straat. Ik heb echt een hekel aan dat 'ouwe jongens krentenbrood'-sfeertje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
En het feit dat hij naast Frank Rijkaard, Marco van Basten en Johan Cruijff woont. Tenminste, hij heeft het altijd over Marco, Frank en Johan alsof het z'n buren zijn.
Neuken met hockeysletjes in het HHHquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is Borst dan
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xmlquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga echt enorm voetbal insite missen, met Derksen, Willem en Genee.![]()
![]()
De enige persoon die me kan boeien bij studio voetbal is Borst.
We hebben nog een half uur hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Zouden ze het niet over het KOMENDE seizoen hebben
En je weet 100% zeker dat Afellay het goed gehoord heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef sjimz het volgende:
Afellay gaat over de rooie en terecht!
Je hoort hem gewoon zeggen: Jij noemt mij een tyfushond!
Lijkt oprechte woede inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef sjimz het volgende:
Afellay gaat over de rooie en terecht!
Je hoort hem gewoon zeggen: Jij noemt mij een tyfushond!
Waarom zou hij zoiets verzinnen en waarom reageert de scheids alsof er niets aan de hand was?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat Afellay het goed gehoord heeft?
Hij zei vast, JE BENT EEN LIEVE HOND !quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat Afellay het goed gehoord heeft?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef kalinho het volgende:
Sinds wanneer kan Afellay praten en tegelijkertijd iemand aankijken?
Hij was boos weet je, dat gezicht van hem , echt hilarisch alsof je bang moet worden..quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef kalinho het volgende:
Sinds wanneer kan Afellay praten en tegelijkertijd iemand aankijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |