Jij vind het niksquote:
Heujquote:
Waait allemaal over johquote:Het vangen al een paar uur van die dreigende wolken.
Oh, vertel jij Dean maar even wat hij allemaal gemist heeft dan.quote:
Geen schokkende dingen, maar wel een middag vol gezelligheidquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh, vertel jij Dean maar even wat hij allemaal gemist heeft dan.
hey Pilesquote:
Er komt nu al regen uitquote:Waait allemaal over joh
Hier ook redelijk dreigende wolken, maar het zal wel meevallen. Hoewel, het lijkt erger ook doordat mijn rolgordijn en luxaflex maar half open staan denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Heb de dag weer overleefd![]()
Er hangen al een paar uur van die dreigende wolken.
Ik mag hopen dat het werk zo goed bevalt dat hij dat geneuzel niet of nauwelijks zal missen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen schokkende dingen, maar wel een middag vol gezelligheid
Hmm ja, het geneuzel hoort wel bij stage jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het werk zo goed bevalt dat hij dat geneuzel niet of nauwelijks zal missen.
Liever nietquote:
Stel je voor dat ik mis dat jij je met je ene sterke arm vermaakt met opblaaspoppen in het archiefquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik mis dat jij je met je ene sterke arm vermaakt met opblaaspoppen in het archief
quote:
x2quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor de vogeltjes alweer fluiten
Ik hoor een stel Friese punkers keihard tekeer gaan op mijn koptelefoonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor de vogeltjes alweer fluiten
Ja. Op het moment dat het vrijwel dagelijks dezelfde voorspelbare onzin wordt, dan wordt het al snel erg oninteressant.quote:
Feestje? Waar? Hier!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:21 schreef Californium het volgende:
hallow.....Nu lekker douchen en daarna feestje:D
Maar dat vind ik hier nog niet het gevalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Op het moment dat het vrijwel dagelijks dezelfde voorspelbare onzin wordt, dan wordt het al snel erg oninteressant.
Doe maar niet teruglezenquote:
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Op het moment dat het vrijwel dagelijks dezelfde voorspelbare onzin wordt, dan wordt het al snel erg oninteressant.
quote:
Blijkbaar dacht je daar vanmiddag nog anders over.quote:
Dat ging over dat momentquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Blijkbaar dacht je daar vanmiddag nog anders over.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Feestje? Waar? Hier!
Maar dat bedoel je vast niet
Foto's?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Dollars(nijmegen).... Een soort van schoolfeest....op een of andere manier sta ik altijd fout op die foto's
Ha fout op foto's staan die ken ikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Dollars(nijmegen).... Een soort van schoolfeest....op een of andere manier sta ik altijd fout op die foto's
jah foto's jah.....quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ha fout op foto's staan die ken ikIk sta weer met een full-overdone-smile op de foto
Ik hoef het zeker niet eens te vragenquote:
Wat gebruik je allemaal op zo'n feestje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ik sta altijd met een rode kop van het dansen erop en dan me haar helemaal raar zittend.... en vaak rare stand van ogen
Nee je krijgt er geen neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoef het zeker niet eens te vragen
[..]
Wat gebruik je allemaal op zo'n feestje?
coolquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zet hier ook geen foto's, dus kan het wel begrijpen
Veel plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |