Jij. Opgelost slotjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Op de meet gaan wij armpje drukken, kijken wie er wint![]()
Laat me niet lachenquote:
http://suitsupply.nl/#/collection/classics/1769/quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is volgens mij maar een selectie op de site. Maar ik wil in ieder geval eens iets beige of lichtbruin. Dat kwam ik bij C&A helemaal niet tegen, dat viel wel erg tegen, je zou het wel verwachten in de zomercollectie. Maar ja, dan maar eens bij Suit Supply. Het is wat prijziger, maar dat heb ik wel voor een mooi pak over.
Wat voor pak heb je gekocht?
Als je weet wat Piles de hele dag uitvoert, weet je ook hoe sterk zn arm isquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je weet wat Piles de hele dag uitvoert, weet je ook hoe sterk zn arm is
Armen hèquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi pak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:47 schreef jna het volgende:
[..]
http://suitsupply.nl/#/collection/classics/1769/
Het lijkt op deze alleen de streepjes zijn dan echt donkerpaars en vallen niet zo op. Het zou dus best dat pak op de foto kunnen zijn alleen ziet het er dan anders uit op de foto.
Ik wilde ook wel een licht pak hebben alleen vond ik deze handiger omdat je hem op meer plaatsen aan kunt trekken bijvoorbeeld naar een belangrijk soliicitatiegesprek ofzo. (niet dat ik van plan ben om een baan te zoeken waar je elke dag een pak aanmoet, maar toch)
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wil je wat kledingsadvies van deze expert![]()
Nee, dat gaat te verquote:
Bij mij is het nog altijd m'n rekening boven alles.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Suitsupply ziet er goedkoop uit, maatwerk boven alles.
Wil je wat kledingsadvies van deze expert![]()
In dat geval zou ik zeker voor een lichtkleurig pak gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mooi pak.
Ik heb al 2 pakken die ik voor elke gelegenheid kan gebruiken (van bruiloft tot begrafenis, moet ik alleen letten op het overhemd en de stropdas).. Een tweedelig en een driedelig, zwart en donkergrijs. Dus op zich ben ik wel goed voorzien. Maar het zijn allebei vrij zware en dikke pakken. Ik wil nu even iets meer zomers, ik hoop op mooi weer met die bruiloft.
Is het zo erg.. dan zeg je gewoon toch dat je Bootje bentquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
Ik durf nu echt niet meer naar de meet te komen hoor![]()
Scherpquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
Ik durf nu echt niet meer naar de meet te komen hoor![]()
Je herkent hem zo. Iemand met een laptop op een bankje en 1 enorm gespierde arm.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan ga je gluuren...Kijken hoe de rest eruit ziet en dan weer weg
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:01 schreef jna het volgende:
[..]
Je herkent hem zo. Iemand met een laptop op een bankje en 1 enorm gespierde arm.
[..]
Je herkent hem zo. Iemand met een laptop op een bankje en 1 enorm gespierde arm.
Ja! Of Yessequote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het zo erg.. dan zeg je gewoon toch dat je Bootje bent
quote:
Precies, een beetje variatie in de kast kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:58 schreef jna het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zeker voor een lichtkleurig pak gaan.
[..]
Die gespierde arm?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet je wat ik nou het ergste vind hè. Ik heb een aantal jaar geleden een foto van iemand opgestuurd gekregen van zo'n gast met 1 gespierde arm, en dan als vraag/grap eronder: "What's his favorite hobby" oid.
Toen snapte ik m niet (), maar nu wil ik hem hebben. Maar zie die maar eens te vinden
Zie PIquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik al![]()
Wel blijven opletten he![]()
Daaaag Cali
Tot vanavond
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet je wat ik nou het ergste vind hè. Ik heb een aantal jaar geleden een foto van iemand opgestuurd gekregen van zo'n gast met 1 gespierde arm, en dan als vraag/grap eronder: "What's his favorite hobby" oid.
Toen snapte ik m niet (), maar nu wil ik hem hebben. Maar zie die maar eens te vinden
Gay-PIquote:
Had je niet een kleiner plaatje, of iig iets wat er beter uit zietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kan het met beide handen
We blijven niet bezig hèquote:
Jij post hetquote:
Nee. Zoiets ziet er nooit goed uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Had je niet een kleiner plaatje, of iig iets wat er beter uit ziet
[..]
Ik hoop het, ben nog steeds niet fit...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had op een gezellige avond gerekend, maar iedereen gaat weg
Maar veel plezier![]()
Hoofdpijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:24 schreef Yesse het volgende:
Dean! Hoe was het!!?!?!?!
Zoals?quote:
Helemaal niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |