Mijn auto staat op naam van mijn vader idd, en de verzekering ook. Ik sta als hoofdbestuurder aangemeld, dus allemaal volkomen legaal. Als ik zelf de auto op naam zou hebben en zou verzekeren dan betaal ik rond de ¤180,- aan premie, terwijl dat nu ¤80,- is. Verschil op jaarbasis van ¤1200,-quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:47 schreef Repeat het volgende:
Ten eerste is het gewoon fraude natuurlijk als je em op naam van je ouders verzekert, maar dat is al gezegd
Maar toch vraag ik me af, al die jochies die hun auto op naam van mamma verzekeren, staat die auto ook op naam van hun moeder geregistreerd dan? Lijkt me wel, maar dan is het dus niet eens hun auto
Gelukkig snap jij het prima. Door alles nu op je eigen naam te doen betaal jij nu per maand misschien wel ¤50,- meer, maar bouw je schadevrije jaren op. Dat levert je ten opzichte van zwahiel dan straks het ongelooflijke voordeel op dat je voor ¤60,- in de maand kan verzekeren, terwijl zwahiel toch dik ¤65,- per maand zal betalen....Tel uit je winst..!!quote:
Die 4,85 per maand verschil is zo te zien berekend inclusief de aftrek van vijf jaar lang meer betalen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:33 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij het prima. Door alles nu op je eigen naam te doen betaal jij nu per maand misschien wel ¤50,- meer, maar bouw je schadevrije jaren op. Dat levert je ten opzichte van zwahiel dan straks het ongelooflijke voordeel op dat je voor ¤60,- in de maand kan verzekeren, terwijl zwahiel toch dik ¤65,- per maand zal betalen....Tel uit je winst..!!
Hoewel winst? Een keer een paaltje over het hoofd zien en je zit ook alweer op die ¤65,- per maand...daar gaat al die opbouw voor ¤50,- per maand weer.....
Volgens mij bedoelde hij dat in het ene geval hijzelf verzekerd was en 5 jaar schadevrij heeft opgebouwd en in het andere geval niet zelf verzekerd was en pas na 5 jaar zelf een verzekering af zou sluiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die 4,85 per maand verschil is zo te zien berekend inclusief de aftrek van vijf jaar lang meer betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |