Nee hè? Nou ja, zeg je 538 dan zeg je JDM, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
'Zo meteen de meest symphatieke man uit DGK, Brian, hier op 538.'
Haha, nee het was de dinsdag ervoor gebeurd.... dus donderdag viel er sowieso niet te springen....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, een verstuikte enkel. Je bent toch niet te hard opgesprongen toen Huub als eerste uitviel bij de finale?![]()
Ja, jij verzorgde hier vaak de late posts, je ritme zal wel veranderd zijn. Wat dat betreft is er voor mij niets veranderd. En nee, ik heb de streams zelf vrij snel uit gezet
Balen zeg, van je enkel dan hè? Dat Huub niet zou winnen stond als een paal boven water maar als eerste weggestemd nog voor Amanda, BS. Tuuluk heeft de halve finalestemming de doorslag gegeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef akveor het volgende:
Haha, nee het was de dinsdag ervoor gebeurd.... dus donderdag viel er sowieso niet te springen....
Daarnaast kon het ook bijna niet anders dat Huub niet zou winnen. Alles wees erop.
Ik baal wel van die enkel... was net van plan om weer alle energie te steken in mijn bedrijfje en nu dit.
En maar 'cashen' zoals Amanda het zou zeggen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef beequeen het volgende:
Brian zoekt een baan, hij is breed inzetbaar.
Amanda zit naast hem....ik hoor die slabek niet, vreemd.
En met de hondjes is alles goed. Ze verblijven niet bij Mamanda maar bij goeie kennissen die heel goed op de hondjes letten....nou.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik zou nooit een collect call van mijn moeder weigeren![]()
Nee de halve finale heeft niet de doorslag gegeven.... Hij heeft in de TV uitzendingen verloren. Met dank aan de Febo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Balen zeg, van je enkel dan hè? Dat Huub niet zou winnen stond als een paal boven water maar als eerste weggestemd nog voor Amanda, BS. Tuuluk heeft de halve finalestemming de doorslag gegeven.
Brian nu op 538, ik kom hier later nog op terug.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Attentie!
Conjo van afdeling houdbaar naar kassa 4!
Gedeeltelijk met je eens. Huub had na de halve finale een enorme achterstand en moest dat dmv SMS'jes goedmaken, een bijna onmogelijke opgaaf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
Nee de halve finale heeft niet de doorslag gegeven.... Hij heeft in de TV uitzendingen verloren. Met dank aan de Febo.
Huub heeft altijd gezegd het moet je gegund worden en 'Zij' bepalen niet de winnaar maar wel degenie die niet kan winnen. Het vrebaasde me gisteren dat ze plots wel symphatie beelden van Huub toonden. Wat maarweer getuigd van het spel wat de Febo heeft gespeeld.
Met Jaap als politiek correcte winnaar waar niemand wat aan heeft.
daar zeg je wat, zou dat ene hondje nu al bij Amanda terug zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En met de hondjes is alles goed. Ze verblijven niet bij Mamanda maar bij goeie kennissen die heel goed op de hondjes letten....nou.
Door het consquent slecht neerzetten in de uizendingen heeft Huub zijn fanbase niet uit kunnen breiden.... dus het minderSMS-jes in een gevolg daarvan. Lijkte me....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk met je eens. Huub had na de halve finale een enorme achterstand en moest dat dmv SMS'jes goedmaken, een bijna onmogelijke opgaaf.
Dat Huub in de reguliere neergezet is als een duivel wisten we al, helaas is dat niet meer terug te draaien.
Jaap de politiek correcte winnaar, wat een farce maar veilig genoeg voor JdM en consorten. Zum kotzen.
Brian had haast dezelfde achterstand,maar hij stond al als eerste .We zijn gewoon belazerd en dat zie je ook weer aan de uitzending vanavond.Geloof er niks van dat ze weer terug zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk met je eens. Huub had na de halve finale een enorme achterstand en moest dat dmv SMS'jes goedmaken, een bijna onmogelijke opgaaf.
Dat Huub in de reguliere neergezet is als een duivel wisten we al, helaas is dat niet meer terug te draaien.
Jaap de politiek correcte winnaar, wat een farce maar veilig genoeg voor JdM en consorten. Zum kotzen.
daar heb je gelijk in, het is zelf ingezakt, Net wat de redaktie tegen hem zei, we kunnen niet zorgen wie er wint, maar wel wie er niet wint.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Door het consquent slecht neerzetten in de uizendingen heeft Huub zijn fanbase niet uit kunnen breiden.... dus het minderSMS-jes in een gevolg daarvan. Lijkte me....
Dat geloof ik ook niet, alles is opgenomen tijdens de streamlocks, die legio waren de laatste dagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian had haast dezelfde achterstand,maar hij stond al als eerste .We zijn gewoon belazerd en dat zie je ook weer aan de uitzending vanavond.Geloof er niks van dat ze weer terug zijn geweest.
En ze hebben dezelfde kleren aan als in de villa.Nou Amanda kennende heeft ze al tig nieuwe out fits.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, alles is opgenomen tijdens de streamlocks, die legio waren de laatste dagen.
Trouwens, als we de bank zien staan weten we het zeker, want Jaap heeft die meegenomen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Attentie!
Conjo van afdeling houdbaar naar kassa 4!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |