Hello dear, je denkt toch niet dat ik Coño Bo Mama serieus neem, net zo min als die retard van een Kenniet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag all!![]()
Idd, de wereld is verrot en hard zei ze toch? Als je bij voorbaat denkt dat men tegen je is en je reageerd ook alvast zo dan denk ik dat dat idd een self fulfilling aanname is, dan ga je dus al moeilijk doen voordat het moeilijk is en reageren mensen dienovereenkomstig, daar heeft hij alleen zichzelf mee.
Nee, tuurlijk niet, ik vulde alleen maar even aan hoor, was juist een bevestiging.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hello dear, je denkt toch niet dat ik Coño Bo Mama serieus neem, net zo min als die retard van een Kenniet.
Het is een verknipte familie die dacht de winst binnen te slepen, helaas pindakaas.![]()
Time to walk the dog.....laterzzzz.
Dankzij die fans heeft Jaap wel een miljoen,dus Jaap moet niet zo zeiken.Laat hem maar op zijn eigen letten met zijn onbeschofte gedrag.En dat wijze gedoe van Ik heb met Jaap gesproken,die heeft met Huub gesproken.Maar we zeggen nog niks hoor,zeg dan ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb gisteren even snel met Jaap gesproken en wat hem opviel was dat alle Huubfans zo erg de mond er van vol hebben om Brian en Amanda af te kraken, dat die twee het alleen maar over Huub hebben.
Maar dat diezelfde fans niets anders doen dan nog steeds Brian en Amanda te noemen en naar beneden willen halen.Het is niets anders dan Amanda dit, Brian dat en dan zelf gaan zeggen dat Amanda en Brian zo geobsedeerd door Huub waren, nu de kooi al enkele dagen is afgelopen gaan er nog velen mee door met hun obsessie van de nummers twee en drie.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet......................
Maar het gaat heel goed met Jaap en binnenkort komt er een nieuwe www.kingjaap.nl waar Jaap ook weer aanwezig zal zijn. Daarbij zal hij keurig vertellen wat zijn toekomstplannen zijn.
Dat vind ik ook zo vervelend dat ze steeds zeggen: Ik kan nu nog niks vertellen, maar.....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dankzij die fans heeft Jaap wel een miljoen,dus Jaap moet niet zo zeiken.Laat hem maar op zijn eigen letten met zijn onbeschofte gedrag.En dat wijze gedoe van Ik heb met Jaap gesproken,die heeft met Huub gesproken.Maar we zeggen nog niks hoor,zeg dan ook helemaal niks.
Hoe denk je dat Amanda haar stem kwijt is geraakt? Hij heeft haar larynx aan gort geknepenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:08 schreef Scandalous het volgende:
"hij kent z'n eigen kracht gewoon niet"
Wist niet eens dat Brian z'n handen om Amanda's nek had gedaan
Jaap moet blij zijn met die fanatieke Huubfans, die Brian haters, anders hadden ze niet voor Jaap gebeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb gisteren even snel met Jaap gesproken en wat hem opviel was dat alle Huubfans zo erg de mond er van vol hebben om Brian en Amanda af te kraken, dat die twee het alleen maar over Huub hebben.
Maar dat diezelfde fans niets anders doen dan nog steeds Brian en Amanda te noemen en naar beneden willen halen.Het is niets anders dan Amanda dit, Brian dat en dan zelf gaan zeggen dat Amanda en Brian zo geobsedeerd door Huub waren, nu de kooi al enkele dagen is afgelopen gaan er nog velen mee door met hun obsessie van de nummers twee en drie.
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet......................
Maar het gaat heel goed met Jaap en binnenkort komt er een nieuwe www.kingjaap.nl waar Jaap ook weer aanwezig zal zijn. Daarbij zal hij keurig vertellen wat zijn toekomstplannen zijn.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Amanda haar stem kwijt is geraakt? Hij heeft haar larynx aan gort geknepenmaar het was uit liefde en een goed hart, dat natuurlijk wel
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Amanda haar stem kwijt is geraakt? Hij heeft haar larynx aan gort geknepenmaar het was uit liefde en een goed hart, dat natuurlijk wel
hoe laat ongeveer? of weet je dat niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:36 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag... volgens NL doet Brian een intervieuw op Radio538
http://www.radio538.nl/web/show/id=47355
Helaas niet. Dit is alles wat NL meldt:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:39 schreef blomst het volgende:
[..]
hoe laat ongeveer? of weet je dat niet?
quote:Zometeen is Brian te horen op Radio 538. Wij zullen hier later mogelijk een stukje over schrijven in dit nieuws item.
Hoe is het met jou? Ben je al afgekickt van de streams, of vind je nog een beetje troost bij BB Australia.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:36 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag... volgens NL doet Brian een intervieuw op Radio538
http://www.radio538.nl/web/show/id=47355
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/76151quote:Bewoners Gouden Kooi schnabbelen er lekker op los
Kaatsheuvel - Zondagmiddag traden de ex-bewoners van De Gouden Kooi op in Chalet Fontaine in Kaatsheuvel. In februari, tijdens de carnaval, waren de miljonairs in spe al eens in het partycentrum geweest en zondag deden ze dat nog eens dunnetjes over.
Met het optreden van Jaap, Brian en Huub ging het dak er af! Pikant detail was dat Huub wel zijn vrouw Claire bij zich had maar Brian zonder zijn liefje Amanda naar het chalet kwam. Oud-bewoner Mike was ook geheel in steil naar Kaatsheuvel gekomen in een echte stretched limo. In de auto had hij geen tekort aan vrouwelijk schoon aldus onze verslaggever.
Naast de bewoners verzorgde de the voice of André Hazes, Michel Bak ook nog een spetterend optreden. Sinds hun vrijlating uit de Villa afgelopen vrijdag zullen de ex-bewoners veelal in het schnabbelcircuit te vinden zijn. Naast de enige echte winnaar 'Terror' Jaap willen ook de andere bewoners een slaatje slaan uit hun bekendheid.
Brian en Jaap ontkenden overigens tegenover onze verslaggever dat zij benaderd zijn door John de Mol om een rol te spelen bij de tweede serie van De Gouden Kooi.
Met mij gaat alles goed....op een verstuikte enkel ofzo na.... Ongelooflijk wat een bloeduitstoting... van 10 cm boven mijn enkel tot aan mijn dikkke teen. En lopen is een beetje lastig en fokking pijnlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Ben je al afgekickt van de streams, of vind je nog een beetje troost bij BB Australia.
Maar ja, toen kon mamma met Siegfried (en Roy) mee naar de Verenigde Staten en dat was toch wel heel leuk voor mamma, dus dat moest Amanda maar begrijpen. Maar Amanda moest gewoon haar rijbewijs halen in de kooi en dan kreeg ze van Mommy Dearest een mooi autootje. Kusje erop en alles is weer goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:52 schreef Scandalous het volgende:
Awww mama gaat Amanda op haar 8 uur overal mee naar toe nemen!![]()
'1 februari? okee dat zal mama opschrijven, tuurlijk schat'
Jeetje, een verstuikte enkel. Je bent toch niet te hard opgesprongen toen Huub als eerste uitviel bij de finale?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed....op een verstuikte enkel ofzo na.... Ongelooflijk wat een bloeduitstoting... van 10 cm boven mijn enkel tot aan mijn dikkke teen. En lopen is een beetje lastig en fokking pijnlijk.
Verder geeft het me veel rust nu DGK gebeurd is em krijg het idee dat ik een jaar slaap moet inhalen.![]()
Het einde heb ik wel en beetje ervaren als trekken aan een dood paard. Ben in ieder geval tevreden dat ik me niet heb laten verlokken om veel te gaan SMS-en.
Aussie BB kan me niet echt boeien en de bandbreedte gebruik ik nu om een Torrentsite leeg te trekken....![]()
En hoe gaat het met jou? Tig keer de streams opgestart om wie weet wat te zien?
Beterschp met je enkel, waar ben je vanaf gevallen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed....op een verstuikte enkel ofzo na.... Ongelooflijk wat een bloeduitstoting... van 10 cm boven mijn enkel tot aan mijn dikkke teen. En lopen is een beetje lastig en fokking pijnlijk.
Verder geeft het me veel rust nu DGK gebeurd is em krijg het idee dat ik een jaar slaap moet inhalen.![]()
Het einde heb ik wel en beetje ervaren als trekken aan een dood paard. Ben in ieder geval tevreden dat ik me niet heb laten verlokken om veel te gaan SMS-en.
Aussie BB kan me niet echt boeien en de bandbreedte gebruik ik nu om een Torrentsite leeg te trekken....![]()
En hoe gaat het met jou? Tig keer de streams opgestart om wie weet wat te zien?
Nee hè? Nou ja, zeg je 538 dan zeg je JDM, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
'Zo meteen de meest symphatieke man uit DGK, Brian, hier op 538.'
Haha, nee het was de dinsdag ervoor gebeurd.... dus donderdag viel er sowieso niet te springen....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, een verstuikte enkel. Je bent toch niet te hard opgesprongen toen Huub als eerste uitviel bij de finale?![]()
Ja, jij verzorgde hier vaak de late posts, je ritme zal wel veranderd zijn. Wat dat betreft is er voor mij niets veranderd. En nee, ik heb de streams zelf vrij snel uit gezet
Balen zeg, van je enkel dan hè? Dat Huub niet zou winnen stond als een paal boven water maar als eerste weggestemd nog voor Amanda, BS. Tuuluk heeft de halve finalestemming de doorslag gegeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef akveor het volgende:
Haha, nee het was de dinsdag ervoor gebeurd.... dus donderdag viel er sowieso niet te springen....
Daarnaast kon het ook bijna niet anders dat Huub niet zou winnen. Alles wees erop.
Ik baal wel van die enkel... was net van plan om weer alle energie te steken in mijn bedrijfje en nu dit.
En maar 'cashen' zoals Amanda het zou zeggen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef beequeen het volgende:
Brian zoekt een baan, hij is breed inzetbaar.
Amanda zit naast hem....ik hoor die slabek niet, vreemd.
En met de hondjes is alles goed. Ze verblijven niet bij Mamanda maar bij goeie kennissen die heel goed op de hondjes letten....nou.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:25 schreef Dementor het volgende:
Dellie: ik zou nooit een collect call van mijn moeder weigeren![]()
Nee de halve finale heeft niet de doorslag gegeven.... Hij heeft in de TV uitzendingen verloren. Met dank aan de Febo.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Balen zeg, van je enkel dan hè? Dat Huub niet zou winnen stond als een paal boven water maar als eerste weggestemd nog voor Amanda, BS. Tuuluk heeft de halve finalestemming de doorslag gegeven.
Brian nu op 538, ik kom hier later nog op terug.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Attentie!
Conjo van afdeling houdbaar naar kassa 4!
Gedeeltelijk met je eens. Huub had na de halve finale een enorme achterstand en moest dat dmv SMS'jes goedmaken, een bijna onmogelijke opgaaf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
Nee de halve finale heeft niet de doorslag gegeven.... Hij heeft in de TV uitzendingen verloren. Met dank aan de Febo.
Huub heeft altijd gezegd het moet je gegund worden en 'Zij' bepalen niet de winnaar maar wel degenie die niet kan winnen. Het vrebaasde me gisteren dat ze plots wel symphatie beelden van Huub toonden. Wat maarweer getuigd van het spel wat de Febo heeft gespeeld.
Met Jaap als politiek correcte winnaar waar niemand wat aan heeft.
daar zeg je wat, zou dat ene hondje nu al bij Amanda terug zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
En met de hondjes is alles goed. Ze verblijven niet bij Mamanda maar bij goeie kennissen die heel goed op de hondjes letten....nou.
Door het consquent slecht neerzetten in de uizendingen heeft Huub zijn fanbase niet uit kunnen breiden.... dus het minderSMS-jes in een gevolg daarvan. Lijkte me....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk met je eens. Huub had na de halve finale een enorme achterstand en moest dat dmv SMS'jes goedmaken, een bijna onmogelijke opgaaf.
Dat Huub in de reguliere neergezet is als een duivel wisten we al, helaas is dat niet meer terug te draaien.
Jaap de politiek correcte winnaar, wat een farce maar veilig genoeg voor JdM en consorten. Zum kotzen.
Brian had haast dezelfde achterstand,maar hij stond al als eerste .We zijn gewoon belazerd en dat zie je ook weer aan de uitzending vanavond.Geloof er niks van dat ze weer terug zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk met je eens. Huub had na de halve finale een enorme achterstand en moest dat dmv SMS'jes goedmaken, een bijna onmogelijke opgaaf.
Dat Huub in de reguliere neergezet is als een duivel wisten we al, helaas is dat niet meer terug te draaien.
Jaap de politiek correcte winnaar, wat een farce maar veilig genoeg voor JdM en consorten. Zum kotzen.
daar heb je gelijk in, het is zelf ingezakt, Net wat de redaktie tegen hem zei, we kunnen niet zorgen wie er wint, maar wel wie er niet wint.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Door het consquent slecht neerzetten in de uizendingen heeft Huub zijn fanbase niet uit kunnen breiden.... dus het minderSMS-jes in een gevolg daarvan. Lijkte me....
Dat geloof ik ook niet, alles is opgenomen tijdens de streamlocks, die legio waren de laatste dagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian had haast dezelfde achterstand,maar hij stond al als eerste .We zijn gewoon belazerd en dat zie je ook weer aan de uitzending vanavond.Geloof er niks van dat ze weer terug zijn geweest.
En ze hebben dezelfde kleren aan als in de villa.Nou Amanda kennende heeft ze al tig nieuwe out fits.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, alles is opgenomen tijdens de streamlocks, die legio waren de laatste dagen.
Trouwens, als we de bank zien staan weten we het zeker, want Jaap heeft die meegenomen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
Attentie!
Conjo van afdeling houdbaar naar kassa 4!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |