abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 14:47:02 #76
137949 Disana
pi_58941891
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kijk jij betaalde streams? Ik kijk nog steeds de gratis 10 minuten en lees de Updates.
Ja, ik was nieuwsgierig. Vanmiddag heb ik de stream weer even aan gezet, maar ik vind er nog steeds geen donder aan (en nu doet ie het trouwens helemaal niet meer zie ik net). Dat is ook geen wonder als je DGK hebt meegemaakt; in die BB moet iedereen lief en aardig en populair proberen te zijn.
pi_58941898
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, dat was alleen maar praktisch, die pik vooruit hè, heeft ruimte nodig
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58941917
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Wat ik zielig vond was die date met Mikey voor Palma. Dat mens was moe en had het liefst thuis op de bank gezeten. In plaats daarvan moest ze aardig doen tegen die geile loser.
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:48:18 #79
130755 Kinga
versier hier
pi_58941924
Ik pies in me broek

Geweldige momenten!
pi_58942064
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ik was nieuwsgierig. Vanmiddag heb ik de stream weer even aan gezet, maar ik vind er nog steeds geen donder aan (en nu doet ie het trouwens helemaal niet meer zie ik net). Dat is ook geen wonder als je DGK hebt meegemaakt; in die BB moet iedereen lief en aardig en populair proberen te zijn.
BB is ook een totaal ander concept als DGK! Vind het ook jammer dat he tover is...maar ik was aman en brian ook onderhand écht wel zat!
Something I Call Personality...
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 14:55:35 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_58942109
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:47 schreef Disana het volgende:

Owkeeejjj
Dit is toch de 1e BB Australië of heb ik het mis? Ik volg die buitenlandse BB's niet, dit is de eerste keer.
Dit doet me echt denken aan het originele BB concept, dieenebart weet er alles van.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 14:56:51 #82
137949 Disana
pi_58942136
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:53 schreef Rutteke het volgende:

[..]

BB is ook een totaal ander concept als DGK! Vind het ook jammer dat he tover is...maar ik was aman en brian ook onderhand écht wel zat!
Oh, ik ook hoor, vooral die laatste dagen. Ze waren steeds in beeld omdat ze de enigen waren die nog min of meer praatten.
pi_58942163
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, ik ook hoor, vooral die laatste dagen. Ze waren steeds in beeld omdat ze de enigen waren die nog min of meer praatten.
Tja, en dan waren het ook nog onderwerpen als....
uhm... HUUB, HUUB en nog es HUUB...

Volgens mij zullen aman en brian écht moeten afkikken nu huubje niet meer in hun bijzijn is XD
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 14:58:37 #84
137949 Disana
pi_58942181
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Owkeeejjj
Dit is toch de 1e BB Australië of heb ik het mis? Ik volg die buitenlandse BB's niet, dit is de eerste keer.
Dit doet me echt denken aan het originele BB concept, dieenebart weet er alles van.
Nee hoor, ze lopen overal op ons voor: dit is de achtste al. Op 5 juni begint de 9e in Engeland.

Ja, het lijkt allemaal behoorlijk zoet, net zoals het eens hier was. In DGK had je allemaal ego's, hier juist nauwelijks.
pi_58942202
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Volgens mij zullen aman en brian écht moeten afkikken nu huubje niet meer in hun bijzijn is XD
Ja, nu hebben ze geen afleiding meer , geen Huub om op af te geven en zullen ze het met elkaar moeten doen, zal niet meevallen
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 15:00:21 #86
137949 Disana
pi_58942226
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:57 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Ik denk dat Brian daar de minste problemen mee zal hebben: de maatschappij is zijn vijand. Dat kon je duidelijk merken toen het over was. Alweer knokken, alweer hard werken... die voelt zich per definitie miskend en achtergesteld. Zijn hele familie volgens mij.
pi_58942236
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:59 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, nu hebben ze geen afleiding meer en zullen ze het met elkaar moeten doen, zal niet meevallen
Ja precies!

Iedereen heeft het over Claire en Huub, dat dat niet lang gaat duren, maar ik denk dat aman en Brian écht geen kans van slagen heeft... zeker nu ze allebei met lege handen naar huis zijn gegaan!
pi_58942360
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:00 schreef Rutteke het volgende:

[..]

Ja precies!

Iedereen heeft het over Claire en Huub, dat dat niet lang gaat duren, maar ik denk dat aman en Brian écht geen kans van slagen heeft... zeker nu ze allebei met lege handen naar huis zijn gegaan!
Brian komt er nu achter dat hij met een dom doosje opgescheept zit en zal vást niet met de spanningen die dat met zich meebrengt om kunnen gaan
pi_58942433
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:06 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Brian komt er nu achter dat hij met een dom doosje opgescheept zit en zal vást niet met de spanningen die dat met zich meebrengt om kunnen gaan
Precies! Al denk ik dat als brian had gewonnen hij amanda ook gedumpt zou hebben..
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 15:13:05 #90
135305 beequeen
Lost.
pi_58942482
Op dit filmpje ook weer overduidelijk te zien dan Huub, Jaap en Lieke de Lookies vermaakten. Brian en Amanda zijn volkomen onzichtbaar op de hyenalach van die rat na.

Kom er maar in Jewsky.
― Mark Twain
pi_58942508
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Op dit filmpje ook weer overduidelijk te zien dan Huub, Jaap en Lieke de Lookies vermaakten. Brian en Amanda zijn volkomen onzichtbaar op de hyenalach van Brian na.
Haha jaa idd ... Ben echt benieuwd wat er van hun terecht komt!
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 15:21:08 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_58942634
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:14 schreef Rutteke het volgende:

Haha jaa idd ... Ben echt benieuwd wat er van hun terecht komt!
Ik heb per ongeluk een verkeerd filmpje geplaatst en toch post je deze reactie?

Inmiddels wel het goeie filmpje, sorry FOKkers.
― Mark Twain
pi_58942676
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb per ongeluk een verkeerd filmpje geplaatst en toch post je deze reactie?

Inmiddels wel het goeie filmpje.
Ik bedoelde als reactie op die hyenalach wat je zei..niet over het filmpje...
pi_58942779
Ik heb gisteren even snel met Jaap gesproken en wat hem opviel was dat alle Huubfans zo erg de mond er van vol hebben om Brian en Amanda af te kraken, dat die twee het alleen maar over Huub hebben.
Maar dat diezelfde fans niets anders doen dan nog steeds Brian en Amanda te noemen en naar beneden willen halen.Het is niets anders dan Amanda dit, Brian dat en dan zelf gaan zeggen dat Amanda en Brian zo geobsedeerd door Huub waren, nu de kooi al enkele dagen is afgelopen gaan er nog velen mee door met hun obsessie van de nummers twee en drie.

Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet......................

Maar het gaat heel goed met Jaap en binnenkort komt er een nieuwe www.kingjaap.nl waar Jaap ook weer aanwezig zal zijn. Daarbij zal hij keurig vertellen wat zijn toekomstplannen zijn.
pi_58942785
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Scandalous het volgende:
Mooi filmpje
JdM doet net alsof zijn neus bloedt.
pi_58942801
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb gisteren even snel met Jaap gesproken en wat hem opviel was dat alle Huubfans zo erg de mond er van vol hebben om Brian en Amanda af te kraken, dat die twee het alleen maar over Huub hebben.
Maar dat diezelfde fans niets anders doen dan nog steeds Brian en Amanda te noemen en naar beneden willen halen.Het is niets anders dan Amanda dit, Brian dat en dan zelf gaan zeggen dat Amanda en Brian zo geobsedeerd door Huub waren, nu de kooi al enkele dagen is afgelopen gaan er nog velen mee door met hun obsessie van de nummers twee en drie.

Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet......................

Maar het gaat heel goed met Jaap en binnenkort komt er een nieuwe www.kingjaap.nl waar Jaap ook weer aanwezig zal zijn. Daarbij zal hij keurig vertellen wat zijn toekomstplannen zijn.
Haha, het grappige is dat ik altijd fan van Jaap ben geweest, niet van huub...

En naja, ik vroeg me gewoon af hoe het met iedereen gaat lopen, daar bedoel ik niet aman en brian mee
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 15:32:42 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_58942892
Jemig, ik ken deze beelden helemaal niet. Dit ging vooraf aan het douchecabine gedoe om maar te zwijgen over de trap van Natasja.

― Mark Twain
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:39:43 #98
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58943050
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat Brian daar de minste problemen mee zal hebben: de maatschappij is zijn vijand. Dat kon je duidelijk merken toen het over was. Alweer knokken, alweer hard werken... die voelt zich per definitie miskend en achtergesteld. Zijn hele familie volgens mij.
Goedemiddag all!

Idd, de wereld is verrot en hard zei ze toch? Als je bij voorbaat denkt dat men tegen je is en je reageerd ook alvast zo dan denk ik dat dat idd een self fulfilling aanname is, dan ga je dus al moeilijk doen voordat het moeilijk is en reageren mensen dienovereenkomstig, daar heeft hij alleen zichzelf mee.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 27 mei 2008 @ 15:51:56 #100
135305 beequeen
Lost.
pi_58943299
Brian en zijn twitches ( FEBO, horen jullie me, ik ga flippen) Volgens mij was dit na het Lieke friemelingezichtgedoe van Naad en slabek.

Ik weet dat het oud nieuws is maar toch....ik zit af en toe met open mond te kijken naar fragementen waarvan ik denk....
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')