Geweldig om terug te zien hè? Huub die terugkomt, de eerste uitbarsting van die rat, eerste keer dat Huub de PoPo wint en het noemen en kijken van FOK!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:10 schreef Scandalous het volgende:
Leuk die oude beelden, had ik nog nooit gezien
Nena die terug kwam toen Amanda er al in zat
Heb jij een linkje naar de hyves van Mikey?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:26 schreef Kaat38 het volgende:
Ik had het vermoeden door haar eigen uitspraken op zijn hyves, tig keer: ik hou van je enz. en ik las elders ook dingen als ben je verliefd Mike?
Maar het kan eigenlijk ook die zogenaamde dochter zijn waar hij het weleens over had.
Helemaal verbaasd en jaloers omdat Huub zoveel post kreeg, ook van Fokquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig om terug te zien hè? Huub die terugkomt, de eerste uitbarsting van die rat, eerste keer dat Huub de PoPo wint en het noemen en kijken van FOK!
Fijn dat je je beter voelt Desii en poets ze.![]()
hoezo onsmakelijk?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met foto's zonder bronvermelding. Voor hetzelfde geld is het een nichtje of een buurmeisje. Als het zijn vriendinnetje is, vind ik het ook maar onsmakelijk.
Niet vrouwonvriendelijk? Hij koos van de dates de best uitziende uit terwijl hij helemaal geen klik met haar had.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo onsmakelijk?
Ik vind Mike totaal niet vrouwonvriendelijk, en zij ziet er niet wanhopig uit
het zal wel een fan zijn of zo, maar al zou het zijn vriendin zijn.... good luck to them
http://mikedgk.hyves.nl/quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb jij een linkje naar de hyves van Mikey?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet vrouwonvriendelijk? Hij koos van de dates de best uitziende uit terwijl hij helemaal geen klik met haar had.
Sowieso wil hij graag veel jongere vrouwen, en dat vind ik bepaald niet bescheiden voor een maatschappelijke mislukkeling.
Senk joequote:
Let's "faece" it....ze praten poep, dus hebben ze álles met poepquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Senk joe![]()
Dit filmpje mag ook niet ontbreken.
Wat hadden/hebben Natasja en Brian toch met poep ?????![]()
ik wil het niet eens weten, van die twee zijn gelukkig af!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Senk joe![]()
Je hebt gelijk en ik ben blij dat ik niet meer tegen die rotkoppen hoef aan te kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
Let's "faece" it....ze praten poep, dus hebben ze álles met poep
Je bedoelt toch niet dat ik dat niet mag zeggen, he? Crimineel, verslaafde, zwerver, trots op de hond die dieren doodbijt. En dan nog staat zijn pik recht vooruit en wil hij wat vrouwen betreft het beste van het beste. Echt een primitieve denker.quote:
Recht zo die gaatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat ik dat niet mag zeggen, he? Crimineel, verslaafde, zwerver, trots op de hond die dieren doodbijt. En dan nog staat zijn pik recht vooruit en wil hij wat vrouwen betreft het beste van het beste. Echt een primitieve denker.
Prachtig ook dat gesprekje tussen Brian en Nena op het einde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Senk joe![]()
Je hebt gelijk hoor, het is een loser eerste klas. Ik begrijp niet waarom iemand, en zeker DGK_REDACTIE, nog iets te maken wil hebben met hem.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
Je bedoelt toch niet dat ik dat niet mag zeggen, he? Crimineel, verslaafde, zwerver, trots op de hond die dieren doodbijt. En dan nog staat zijn pik recht vooruit en wil hij wat vrouwen betreft het beste van het beste. Echt een primitieve denker.
Nee, dat was alleen maar praktisch, die pik vooruit hè, heeft ruimte nodigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het is een loser eerste klas. Ik begrijp niet waarom iemand, en zeker DGK_REDACTIE, nog iets te maken wil hebben met hem.
Ik las dat hij in een limo kwam voorrijden in Kaatsheuvel, volslagen belachelijk.
Hahahaaa, ik krijg nog spijt dat ik het heb gezegd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat was alleen maar praktisch, die pik vooruit hè, heeft ruimte nodig
Vandaar dat ze zich een stuk in de kraag heeft gezopen en geef haar eens ongelijk....een date met Mikey, jakkes.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Wat ik zielig vond was die date met Mikey voor Palma. Dat mens was moe en had het liefst thuis op de bank gezeten. In plaats daarvan moest ze aardig doen tegen die geile loser.
Mja, dat was wat vaag, Gert vroeg er ook nog naar. Maar ik neem dus aan dat je de vlag zou uithangen als de echte Huub opduikt? Mooi, we zullen erop lettenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:03 schreef yvonne het volgende:
Voor de OP, ik schreef niet voor niets in het andere topic dat we een prima werkende kloonscan hebben
Dankjewel voor het fijne filmpje dat ik echt niet ga bekijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zich een stuk in de kraag heeft gezopen en geef haar eens ongelijk....een date met Mikey, jakkes.
Prachtig, was er gisteren bij.quote:GRONINGEN - De silo, die op het voormalige gasterrein in de stad stond, is maandagmiddag naar zijn oude stek teruggebracht.
Het monumentale pand werd met twee diepladers vervoerd. De transportwagens telden in totaal maar liefst 76 wielen. In de silo bleek overigens een zwerver gehuisvest te zijn. Hij kreeg de opdracht om het monument te verlaten, maar de man kroop gelijk weer terug.
Zeven jaar geleden werd de silo van de slopershamer gered. Het pand moest echter 150 meter worden verplaatst vanwege de bouwwerkzaamheden op het terrein. Onder de silo komt een parkeergarage. Het pand wordt gerestaureerd en krijgt op termijn een horecagelegenheid en cultuurpodium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |