Er is nu toch iets van YouTombe ofzo, waar je kunt zien wie welke filmpjes heeft laten verwijderen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Dat filmpje is ook niet meer te vinden op YT, raar hè?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Voor mijn favoriete modje (en een beetje voor mezelf)
[ afbeelding ]
ff gezochtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is nu toch iets van YouTombe ofzo, waar je kunt zien wie welke filmpjes heeft laten verwijderen?
Ben zo benieuwd hoe het zwembad is,laten we even kijken.Zelfs de miljonairs belazeren ons.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:59 schreef Kinga het volgende:
Jammer dat die terugblikken vooral bestaan uit gescripte situaties.... niks spontaans.
Is dat zo, ik ga eens even zoeken. JdM moet een dikke vinger in de pap gehad hebben bij het verwijderen van de gevoelige DGK momenten, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Copycat het volgende:
Er is nu toch iets van YouTombe ofzo, waar je kunt zien wie welke filmpjes heeft laten verwijderen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een Nintendo DS spelletje met Huub er in!
Zo'n soort Nintendogs en dan ga ik hem verzorgen. Af en toe wat drank en wat pringles er in en ik heb een blij Huubje op mijn scherm.
Het is niet de bank uit de chill?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Alles is bedekt met witte lakens, maar de bank staat er nog.
José en Huub:quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Zo'n soort Nintendogs en dan ga ik hem verzorgen. Af en toe wat drank en wat pringles er in en ik heb een blij Huubje op mijn scherm.
wat een cewl ideequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ja, doe mij er maar 1 BQ, heb wel zin om even af te reagerenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Wil er nou niemand een videogame met Brian en Amanda? Dat is toch ook vet cool, lekker rammen enzo, wij moeten toch ook onze agressie kwijt?
[ afbeelding ]
Soms mag hij ook vrienden uitnodigen. Het wordt een Sims heb ik bedacht. Dan kunnen we nl Lieke ook in het huis gooien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Wil er nou niemand een videogame met Brian en Amanda? Dat is toch ook vet cool, lekker rammen enzo, wij moeten toch ook onze agressie kwijt?
[ afbeelding ]
Ja, snel claimenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:27 schreef Charmian het volgende:
Als ik het zo hoor mag Huub gauw zo'n dinges op z'n karikatuur nemen voordat JdeM zegt dat hij Huub geschapen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |