Ik had gehoopt dat ik er misselijk van zou worden en dan iets anders zou gaan doen. Het is echt niet best met ons gesteld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
As of today I'm doing "my own thing" , met behulp van de afkick COS.![]()
Mooie cap, dat dan weer wel.
Ja hoor,ze hebben gewoon lakens over de banken gegooid.Zelfs na afloop word je nog geneptquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:48 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik durf niet te kijken
is die bank nog in beeld geweest?
Voor mijn favoriete modje (en een beetje voor mezelf)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
Ik mis Huub!
Jaap had toch alles in een vrachtwagen geladenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
v
[..]
Ze zitten aan de eettafel, ik zie overal lakens in de keuken maar geen bank.
We weten genoeg dus, lang leve de SL's.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Alles is bedekt met witte lakens, maar de bank staat er nog.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten genoeg dus, lang leve de SL's.![]()
Misschien nog een leuke vraag voor DGK_REDACTIE die niet meer gespot is.
Het laatste wat ik van ze gehoord heb is dat ze Eric aan het zoeken zijn om hem een contract aan te bieden voor de verslagen op Vila Vandaag voor DGK IIquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten genoeg dus, lang leve de SL's.![]()
Misschien nog een leuke vraag voor DGK_REDACTIE die niet meer gespot is.
Hoe gaaf zou dat zijn, als ze dat ontluisterende stukje lieten zien. Amanda en Brian thuis op de bank ik Almere en dan die revelation eruit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:56 schreef Kinga het volgende:
Hoe ironisch, nu Natasia die jaloers reageert, dat Brian geen seks meer met Amanda moet hebben... was zij niet degene die zei dat ie haar juist moest neuken voor back up?
yup, weer nachtmerries. was er net overheenquote:
Nachtmerries heb ik van dat wijf, ECHT WAAR SWA.quote:
Dat filmpje is ook niet meer te vinden op YT, raar hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaaf zou dat zijn, als ze dat ontluisterende stukje lieten zien. Amanda en Brian thuis op de bank ik Almere en dan die revelation eruit.
Maar helaas, ain't gonna happen.
Er is nu toch iets van YouTombe ofzo, waar je kunt zien wie welke filmpjes heeft laten verwijderen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
Dat filmpje is ook niet meer te vinden op YT, raar hè?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Voor mijn favoriete modje (en een beetje voor mezelf)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |