Gast, je hebt geen flauw ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:25 schreef Mr.Adams het volgende:
Jij snapt het echt niet he...
Met jouw laatste twee posts laat je wederom duidelijk zien dat je geen idee hebt waar het over gaat...
Dankzij al die tupperware is die Jappenbak misschien nog wel langzamer naar de 100 dan mijn GP (8,9 is overigens best een prima 0-100 tijd hoor, benieuwd of jouw auto dat haalt...) en nogmaals: Het gaat erom dat je een auto iets probeert te laten zijn wat ie niet is. Een uitlaat en luchtfilter is daarbij niet bepaald het toppunt van mechanische tuning...
Jaa ik kom er wel regelmatig.. rijdt een zilvergrijze Honda CRX type 1.. misschien al eens opgevallen.. ben je wel es aantal weken eerder geweest? dan kon je em herkennen aan de rode neon . (zit er nu niet meer onder)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik weet niet welke auto jij hebt? Kom je er regelmatig?
die auto is ook al bij stratenmakers voorbij gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Spamblik het volgende:
Op je eigen stopwatch zeker. Dat is echt niet de fabrieksopgave. Of is het een gechipt dieseltje?
Verder zijn er meer mensen die dit soort dingen doen hoor:
http://link.marktplaats.nl/184056944
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |