En boven dan? Je zit in een dubbele trein.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Creates a 0.5M ~ 12M range...
1 coupe dus
eerst lezen voordat je blaat
Dat kan niet, hij is niet thuisquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vechten doe je maar thuis niet over the interwebs.
Ja, en als iemand een belt naar 112 omdat iemand dringend hulp nodig heeft gebruikt zijn/haar GSM ineens ok andere frequenties ? Denk toch eens na.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
dat ding heeft een bereik van een paar meter, het is niet dat je heel Nederland plat legt... bovendien zitten hulpdiensten op een heel andere frequentie dan Gsm's
Misschien gaat je broertje wel dood omdat iemand hetzelfde idee had als jij, en niemand daar een hulpdienst kan bellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
ach aan dat schijnheilige gezeik van mobielfetishisten die niet meer zonder kunnen heb ik een broertje dood, daar gaat dit topic ook niet over, dit gaat enkel over gsm jammers en de douane
ach 10 jaar geleden kon men in de trein ook geen 112 bellen duszquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:30 schreef RTB het volgende:
[..]
Misschien gaat je broertje wel dood omdat iemand hetzelfde idee had als jij, en niemand daar een hulpdienst kan bellen
Sjezusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
enkel dat dus, en dat je er lol mee kan hebben... zie je iemena dbellen, ff dat ding aangooien: weg gesprek... doe dat een paar keer en zo'n iemand zie je op den duur heulemaal flippen
ooit zul je me dankbaar zijn dat ik altijd mn foon bij me heb. Je zal zelf maar eens hulp nodig hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
ach aan dat schijnheilige gezeik van mobielfetishisten die niet meer zonder kunnen heb ik een broertje dood, daar gaat dit topic ook niet over, dit gaat enkel over gsm jammers en de douane
Ik zie daar 's avonds idd wel eens reclames vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Ah, Qwea runt een telefonische hulpdienst
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Kunnen ze geen Mp3-speler blocker maken? Iets met anti-geluid.
:p
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Ah, Qwea runt een telefonische hulpdienst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |