Haha ja heb het zelf net ook gelezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:12 schreef l3laster het volgende:
kerel heeft ook niews bericht over gsm-blockers bij eemnes gelezen hoor...
triest figuur
linkjuh naar topiquequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:30 schreef UncleSam het volgende:
Joh er komen honderd duizend pakketjes van DX naar Nederland toe, kijk anders in het DX topic in GC, volgens mij is er nog nooit iets onderschept, terwijl men ook illegale lasers besteld.
Oei, dan moet ik maar snel mijn dect centrale en telefoons verstoppen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens mij zijn die ipod-fm-systemen, waarmee je via een een kastje een radiosignaal genereert vanuit je iPod die je op je autoradio kan opvangen ook bij de wet verboden omdat je als particulier geen signalen mag uitsturen (te vergelijken met radiopiraterij) maar desondanks zijn die dingen overal te koop
thnx!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
DealExtreme ervaringentopic #9: Daar gaat ons salaris weer..
Die werken niet op de FM ...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Oei, dan moet ik maar snel mijn dect centrale en telefoons verstoppen...
enkel dat dus, en dat je er lol mee kan hebben... zie je iemena dbellen, ff dat ding aangooien: weg gesprek... doe dat een paar keer en zo'n iemand zie je op den duur heulemaal flippenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat doet zo'n apparaat eigenlijk, behalve alle GSM's blocken? M.a.w. wat is het nut ervan anders dan niet gestoord willen worden?![]()
Hij kan koffie zetten, de hond uitlaten en als je hem goed afstelt doet hij ook je belastingaangifte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat doet zo'n apparaat eigenlijk, behalve alle GSM's blocken? M.a.w. wat is het nut ervan anders dan niet gestoord willen worden?![]()
Je bent slechtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
enkel dat dus, en dat je er lol mee kan hebben... zie je iemena dbellen, ff dat ding aangooien: weg gesprek... doe dat een paar keer en zo'n iemand zie je op den duur heulemaal flippen
Wat dat ding doet was me wel duidelijk, mijn vraag betrof dan ook het praktische nut van dat ding. Antwoord: geen. Alleen lol beleven aan sabotagepraktijken. Niet dat het daarom niet leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hij kan koffie zetten, de hond uitlaten en als je hem goed afstelt doet hij ook je belastingaangifte.![]()
Zo'n ding is bedoeld om GSMs te storen, bijvoorbeeld omdat je in de trein g neen bellende mensen om jee heen wil of omdat eehn bioscoop geen tcelefoontjes dsoor de film heen wil.
Ik blijf erbij dat ik je een sukkel vind met je gsmblocker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
enkel dat dus, en dat je er lol mee kan hebben... zie je iemena dbellen, ff dat ding aangooien: weg gesprek... doe dat een paar keer en zo'n iemand zie je op den duur heulemaal flippen
juistem...quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik je een sukkel vind met je gsmblocker.
Die dingen zijn verboden en kan voor best wat ellende zorgen. Het ligt al het foon verkeer lam, dus ook noodoproepen naar de hulpdiensten.
Je legt niet 1 coupe plat, maar wel 3 of 4 en misschien wel meerquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:13 schreef m3nster het volgende:
Het lijkt mij voor in de trein een hele mooie oplossing.
Als je wil bellen ga je maar naar een andere coupé
Creates a 0.5M ~ 12M range...quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je legt niet 1 coupe plat, maar wel 3 of 4 en misschien wel meer
Vechten doe je maar thuis niet over the interwebs.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je legt niet 1 coupe plat, maar wel 3 of 4 en misschien wel meer
En boven dan? Je zit in een dubbele trein.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Creates a 0.5M ~ 12M range...
1 coupe dus
eerst lezen voordat je blaat
Dat kan niet, hij is niet thuisquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vechten doe je maar thuis niet over the interwebs.
Ja, en als iemand een belt naar 112 omdat iemand dringend hulp nodig heeft gebruikt zijn/haar GSM ineens ok andere frequenties ? Denk toch eens na.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
dat ding heeft een bereik van een paar meter, het is niet dat je heel Nederland plat legt... bovendien zitten hulpdiensten op een heel andere frequentie dan Gsm's
Misschien gaat je broertje wel dood omdat iemand hetzelfde idee had als jij, en niemand daar een hulpdienst kan bellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
ach aan dat schijnheilige gezeik van mobielfetishisten die niet meer zonder kunnen heb ik een broertje dood, daar gaat dit topic ook niet over, dit gaat enkel over gsm jammers en de douane
ach 10 jaar geleden kon men in de trein ook geen 112 bellen duszquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:30 schreef RTB het volgende:
[..]
Misschien gaat je broertje wel dood omdat iemand hetzelfde idee had als jij, en niemand daar een hulpdienst kan bellen
Sjezusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ooit zul je me dankbaar zijn dat ik altijd mn foon bij me heb. Je zal zelf maar eens hulp nodig hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef MikeyMo het volgende:
ach aan dat schijnheilige gezeik van mobielfetishisten die niet meer zonder kunnen heb ik een broertje dood, daar gaat dit topic ook niet over, dit gaat enkel over gsm jammers en de douane
Ik zie daar 's avonds idd wel eens reclames vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Ah, Qwea runt een telefonische hulpdienst
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:05 schreef OiFromTheStreets het volgende:
Kunnen ze geen Mp3-speler blocker maken? Iets met anti-geluid.
:p
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Ah, Qwea runt een telefonische hulpdienst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |