Nee, heb haar mobiele nummer niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Heb je haar telefoonnummer? Zo ja: sms haar. Dan kan je niet meer terug en misschien krijg je dan spontaan een ruggegraat...
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:52 schreef TietvliegNL het volgende:
Wees gewoon jezelf, en doe wat je doen moet!! doe het geen waar je je goed bij voelt, en als ze je afkraakt, heb er schijt aan, vrouwe genoeg op de wereld;)
anders dan geef je me even je msn adres en w8woord dan regel ik het even voor je. Ik heb zo het gevoel dat het jou niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, heb haar mobiele nummer niet.
Msn wel, laatst ook voor het eerst in jaren met haar via Msn gepraat.
( Ja, inderdaad sinds jaren)
Ik zie haar morgen weer, zal ik haar gewoon vragen? Zal ik het durven?
Misschien iets meer verbergen en vragen of ze samen verenigings-genoten met ons meegaat?
Of echt een afspraakje maken met z'n 2en?
Er zijn drie mogelijkheden:quote:
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
via hyves kan je dr tel nr misschien vinden....
en gewoon n keer naar de film gaan ofzo
Als ze dat niet leuk vindt dan moet ze haar nummer niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:42 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze ongetwijfeld leuk vinden
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er zijn drie mogelijkheden:
A. Je doet niets --> het wordt niets
B. Je maakt er werk van --> ze blijkt niet geïnteresseerd --> het wordt niets
C. Je maakt er werk van --> ze vindt je leuk --> jullie worden
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef Frosting het volgende:
Vraag gewoon haar email adres via Hyves ofzo. En dan lekker chatten, kun je ook veilig thuis achter je pc'tje haar mee uit vragen.
Gewoon, heb je zin om wat een keer af te spreken?
Als je een antwoord krijgt van ik heb druk, etc dan is het niks. En als ze je leuk vindt dan hapt ze van zelf wel..
Kom op!!
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:42 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik heb haar mail al, je had even beter moeten lezen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
okéquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon overgaan op actie! Lui wammes. Do it!
Goed argumentquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef EasyDakota het volgende:
Je noemt jezelf 'vrijgezellig' ipv 'vrijgezel'. Je verdient haar per definitie dus al niet.
Bij voorbaat kansloos. Je maakt je te druk; hou op een het je een zier te laten schelen en zie dan verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:41 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal verlegen als het op meisjes aankomt. Over 4 weken gaan we wel samen een weekend weg met de vereniging. Misschien kan ik dan wat dichter bij haar komen.
Maar komt dat niet meteen vreemd over als ik haar mee uit vraag? Dat ze meteen weet dat ik haar leuk vind. En straks zij mij niet, dan loop ik meteen een blauwtje
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Jullie hebben gelijk, en ik weet het.
Het is alleen de stap waar ik overheen moet denk ik zelf.
Maar dat is iets wat ik zelf zal moeten doen, lijkt me..
Ik had alleen graag al een soort van 'bevestiging' gehad, dat ze me wel ziet zitten.
Dat zou het makkelijker maken, maar haar 'tekens' zijn niet echt te begrijpen voor mij
Nou, ik werd er laatst door iemand op geattendeerd. Dus blijkbaar welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:23 schreef Rutteke het volgende:
[..]
En je vrienden zien die tekens wel? Of ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |