abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:53:41 #251
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58964671
Ik denk dat je al een hoop oplost door een verdediging te hebben met echte verdedigers. Geen middenvelders die ook kunnen verdedigen, gewoon mensen die al X-jaar verdedigen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:56:49 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58964744
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef Houniet het volgende:

[..]

van der Aat moet blijven, dat is een echte Ajacied!
Sinds wanneer?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58964786
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Sinds 1 Maart ofzo Wat mij betreft mag ie meteen weer de deur uit. En Uri mag komen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:58:50 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58964807
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Hij heeft zelfs bij Ajax gevoetbald ouwe, had toch wel verwacht dat jij dat wist! Heb laatst een interview van hem gelezen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58965081
Was hij niet die dude die een contract kreeg aangeboden maar het niet mocht van z'n ouders?
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:13:19 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965130
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:10 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Was hij niet die dude die een contract kreeg aangeboden maar het niet mocht van z'n ouders?
Ja hij ja, hij moest zijn school afmaken .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58965166
http://www.alexgaudino.com/

TUDUDUDUDU BRUNO SILVA.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:16:33 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58965203
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij heeft zelfs bij Ajax gevoetbald ouwe, had toch wel verwacht dat jij dat wist! Heb laatst een interview van hem gelezen .
Is niet waar.
quote:
Maar er wordt beweerd dat u bij Ajax in de jeugd heeft gespeeld.

,,Dat klopt niet. Al is het wel zo dat ik op mijn 16de een profcontract kreeg aangeboden door Ajax. Dat feest ging niet door omdat mijn ouders wilden dat ik ging studeren. En dus ben ik bij RKAVIC gebleven. Ik voetbal nu nog steeds, bij Buitenveldert.”
Maar goed, hij komt op mij niet echt over als een voetbaldier. Meer een hockeybal, in het verleden was hij ook bondscoach van het Nederlandse zeilteam.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:21:13 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965283
Oké, van der Aat strepen we weg, wie moet er dan plaats nemen?
pi_58965317
Als ze in de Ajax jeugd hebben gespeeld zijn het ineens begenadigd bestuurders?
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:23:59 #261
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58965344
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:21 schreef Houniet het volgende:
Oké, van der Aat strepen we weg, wie moet er dan plaats nemen?
Ik.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:25:58 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965390
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze in de Ajax jeugd hebben gespeeld zijn het ineens begenadigd bestuurders?
Nou lijkt mij niet he . Het ging mij er meer om dat hij al meer Ajax in zich heeft dan bijvoorbeeld Fontein.
pi_58965401
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik.
Hmm dat zou voor de tribune relaxdheid wel chill zijn
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:30:04 #264
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58965450
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nou lijkt mij niet he . Het ging mij er meer om dat hij al meer Ajax in zich heeft dan bijvoorbeeld Fontein.
Fontein had toch op de f-side gezeten
Jawel, je keek.
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:34:42 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58965569
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:30 schreef jna het volgende:

[..]

Fontein had toch op de f-side gezeten
Ohja !
pi_58965962
Ja dat lees ik wel eens wie heeft dat de wereld in geholpen?
pi_58966014
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Fontein zelf
pi_58966335
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Fontein zelf
Nee Iemand linkje naar waar die het zegt?
pi_58966392
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef papalaatmetietenlos het volgende:

[..]

Nee Iemand linkje naar waar die het zegt?
Uit 2005:

"...Dat wil ik zelf wel even vertellen, reageerde de ook in de zaal aanwezige Maarten Fontein. Ik heb in mijn leven meer gevoetbald dan cricket gespeeld. Ik heb bovendien tweeduizend voetbalduels bekeken. Ik heb alle hoop dat de club weer heel snel is waar hij behoort te zijn. En dat is op nummer één in Nederland. Ik begrijp jullie bezorgdheid. Ik een ook echte Ajax-fan. Ik ben op mijn dertiende op de F-Side begonnen en zal er alles aan doen om de club er weer bovenop te krijgen...."
pi_58966711
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:51 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Kloon van?
pi_58966782
tweeduizend voetbalduels

Jammer dattie er niet bij zegt van Ajax dat zou helemaal lachen zijn Uitgaande van alleen de competitie is dat zo'n 59 jaar elke wedstrijd

[ Bericht 64% gewijzigd door TerroRobbie op 28-05-2008 16:31:00 ]
pi_58967046
Hoe van der Aat overkwam in een intervieuw klonk het echt als een bal alleen zei hij wel het magische zinnetje van dat het kapitaal op het veld moet staan.
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:39:13 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58967116
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Uit 2005:

"...Dat wil ik zelf wel even vertellen, reageerde de ook in de zaal aanwezige Maarten Fontein. Ik heb in mijn leven meer gevoetbald dan cricket gespeeld. Ik heb bovendien tweeduizend voetbalduels bekeken. Ik heb alle hoop dat de club weer heel snel is waar hij behoort te zijn. En dat is op nummer één in Nederland. Ik begrijp jullie bezorgdheid. Ik een ook echte Ajax-fan. Ik ben op mijn dertiende op de F-Side begonnen en zal er alles aan doen om de club er weer bovenop te krijgen...."
Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.
pi_58967495
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op zijn dertiende, toen F-side nog niet bestond. En verder 2.000 voetbalwedstrijden, als je dan voor het gemak even vanaf zijn dertiende rekent (hij is nu 55 of 56), heeft hij dus zo'n 50 voetbalwedstrijden per jaar gezien.

Dat zijn der aardig wat
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58967531
quote:
'Ajax kan Gourcuff vergeten'

Yoann Gourcuff, volgens kenners de nieuwe Zidane, speelt volgend seizoen niet bij Ajax, maar in zijn vaderland Frankrijk. Volgens La Gazzetta dello Sport zijn AC Milan en Girondins Bordeaux het eens geworden over de verhuur van 21-jarige spelmaker.

Gourcuff wordt al langer in verband gebracht met de Amsterdamse club. Hij stond bovenaan op het verlanglijstje van de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten
pi_58967540
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef Jasza het volgende:
http://www.alexgaudino.com/

TUDUDUDUDU BRUNO SILVA.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:06:09 #277
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58967761
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je iedere week bij je 3 zoons gaat kijken heb je al 3 wedstrijden per week
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58968109
Interview met Bergkamp op vi.nl
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:31:32 #279
148059 Pritt
Atheďst
pi_58968304
Wat voor mooie dingetjes heeft Dennis gezegd over ons aller Ajax?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:39:47 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58968473
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe van der Aat overkwam in een intervieuw klonk het echt als een bal alleen zei hij wel het magische zinnetje van dat het kapitaal op het veld moet staan.
Van der Aat is net zo'n waardeloze bal gehakt als Fontein, zit er ook alleen maar voor zichzelf.
Lood om oud ijzer hoor, denk ik. Alleen lekt er nu misschien wat minder uit, omdat van der Aat geen direct lijntje heeft met Jaap de Groot/Valentijn Driessen/Youri van den Busken.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:03:17 #281
51286 w00h00
Digital man!
pi_58968971
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Van der Aat is net zo'n waardeloze bal gehakt als Fontein, zit er ook alleen maar voor zichzelf.
Lood om oud ijzer hoor, denk ik. Alleen lekt er nu misschien wat minder uit, omdat van der Aat geen direct lijntje heeft met Jaap de Groot/Valentijn Driessen/Youri van den Busken.
Hoe heb jij hem op waarde kunnen schatten dan? Alsof je daar zicht op hebt als buitenstaander.
pi_58969052
quote:
Boulahrouz heeft onderhoud met Ajax gehad

Als we de zaakwaarnemer van Khalid Boulahrouz, Rodger Linse, mogen geloven heeft Boulahrouz zijn eerste gesprek met de clubleiding van Ajax achter de rug. De verdediger, die op het laatste moment afviel voor het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland, werd al eerder in verband gebracht met een overgang naar Ajax, maar tot vandaag werd er nog niets bevestigd. Boulahrouz, momenteel spelend voor het Spaanse Sevilla, moet bij Ajax de opvolger worden van de naar Atlético Madrid vertrekkende John Heitinga.

"Ik en Khalid (Boulahrouz, red.) hebben er een gesprek opzitten met het bestuur van Ajax. Er is duidelijk ten sprake gekomen wat de plannen zijn van Ajax en er is natuurlijk gesproken over de rol van Khalid onder de nieuwe trainer (Marco van Basten, red)", aldus de zaakwaarnemer van de speler van Sevilla tegenover RNN.

"Naar mijn gevoel is het goed verlopen. Khalid heeft een voorkeur voor Ajax, als hij in Nederland zou komen te voetballen natuurijk. Er is tot nog toe ook nog interesse vanuit het buitenland, dus een overstap naar Ajax lijkt op dit moment het meest waarschijnlijk."

Saillant detail is dat Boulahrouz dinsdag is weggestuurd door bondscoach Marco van Basten, die als de transfer doorgang vindt de nieuwe coach van Boulahrouz bij Ajax wordt, bij het Nederlands Eltfal. Boula zal dus niet te bezichtigen zijn tijdens het EK.
pi_58969210
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hmm, gek dat RNN dat dan meldt.. Dat is toch de Rotterdamse tvzender? Dit zou wel getuigen van Van Basten zn professionaliteit
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58969237
quote:
Er is tot nog toe ook nog interesse vanuit het buitenland, dus een overstap naar Ajax lijkt op dit moment het meest waarschijnlijk
Ik vind dit maar een beetje een vreemde uitspraak.
pi_58969278
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt geen zak van inderdaad
pi_58969279
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Hmm, gek dat RNN dat dan meldt.. Dat is toch de Rotterdamse tvzender? Dit zou wel getuigen van Van Basten zn professionaliteit
Nee RNN is een commerciele zender die in Zuid-Holland en delen van Zeeland zit. Degene die jij bedoeld is TV Rijnmond.
pi_58969315
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk dat het woordje 'geen' ergens ontbreekt in die zin. Geen interesse uit het buitenland wordt het dan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:30:33 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58969484
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:03 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Hoe heb jij hem op waarde kunnen schatten dan? Alsof je daar zicht op hebt als buitenstaander.
Nou, ik ben niet helemáál een buitenstaander en spreek wel eens mensen die met 'm kennen/met 'm werken. Het is niet dat hij z'n werk slecht doet, of dat hij bewust lekt zoals Fontein deed, maar het is wel iemand die het heel erg gaaf vindt om AD te zijn en zichzelf graag terugziet op tv.
En ik vind dat je geen publiciteitsgeile mannetjes bij de club moet hebben, maar een échte Ajacied (dus niet: ik had vroeger een Ajax-onderbroek) en iemand die het voor de club doet en niet voor zichzelf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58969732
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou, ik ben niet helemáál een buitenstaander en spreek wel eens mensen die met 'm kennen/met 'm werken. Het is niet dat hij z'n werk slecht doet, of dat hij bewust lekt zoals Fontein deed, maar het is wel iemand die het heel erg gaaf vindt om AD te zijn en zichzelf graag terugziet op tv.
En ik vind dat je geen publiciteitsgeile mannetjes bij de club moet hebben, maar een échte Ajacied (dus niet: ik had vroeger een Ajax-onderbroek) en iemand die het voor de club doet en niet voor zichzelf.
Dan is het toch goed
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:44:26 #290
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58969747
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dan is het toch goed
Vaag verhaal ja
pi_58969753
quote:
Kluivert: 'Alleen trainer als ik geen club vind'
Hij is nog steeds topscorer aller tijden van Oranje, maar zit momenteel zonder club. Daarom schreef Patrick Kluivert zich in voor de verkorte trainercursus, net als Michael Reiziger.
Ik zeg nog meer stagiaires
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_58969917
quote:
Bergkamp verheugt zich op leven als student

De cursus tot coach in het betaald voetbal staat altijd enorm in de belangstelling. Nederlandse trainers in het bezit van het diploma CBV, staan immers internationaal hoog aangeschreven. Maar dit jaar is er nog meer aandacht dan normaal door de aanwezigheid van een ware voetballegende. Woensdag startte een nieuwe lichting met 21 cursisten, waarbij de naam van Dennis Bergkamp de meest opvallende is.

Bij Dennis Bergkamp, die bij zijn afscheid twee jaar geleden nog verkondigde niets meer met voetbal te maken wilde hebben, is het toch gaan kriebelen. ,,Eigenlijk ben ik door het coachen van het team van mijn zoontje Mitchell weer meegetrokken in het voetbal. Met mijn 39 jaar kan ik niet meer op hoog niveau spelen, maar het betrokken zijn vanaf de zijlijn lijkt me ook erg uitdagend. Ik heb veel zin in de cursus. Ik zie mezelf echt als student. Ik kom hier om te leren en te kijken of het trainersvak straks nog steeds leuk is.’’

Gekte van de voetbalwereld

Vier cameraploegen, een twintigtal fotografen en een handvol schrijvende pers doken op student Bergkamp af, die bekende best even huiverig te zijn geweest voor juist dit moment. ,,Wat dat betreft ben ik nog steeds niet veranderd. De gekte van de voetbalwereld heb ik niet gemist. De media, het reizen en verblijven in hotels. Vandaar dat ik eerder niet ingegaan ben op aanbiedingen van Arsenal om daar bijvoorbeeld manager te worden. Dan moet je álles regelen. Ik wil bezig zijn met trainen, met mijn visie op het voetbal overbrengen en dan weer naar huis.’’

Een van de redenen die meespeelde in Bergkamps beslissing was de mogelijkheid om de zogenaamde verkorte cursus Coach Betaald Voetbal (CBV) te volgen. Dit cursusjaar is de allerlaatste keer dat deze uitzondering wordt gemaakt voor (ex)-topspelers. ,,Het was nu of nooit. Ik weet niet of ik het had op kunnen brengen om vier jaar de schoolbanken in te gaan. Daarbij was het voor ons gezin gelijk een ideaal moment om na dertien jaar weer terug te keren naar Nederland.’’

Patje, Mickey, Dennis en Fredje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_58970094
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Nee RNN is een commerciele zender die in Zuid-Holland en delen van Zeeland zit. Degene die jij bedoeld is TV Rijnmond.
Maar is het ergens in een uitzending gemeld dan ofzo? Ik zie het alleen maar op wat vage sites staan die ernaar verwijzen, maar op de site van RNN kon ik een uurtje of wat terug niks vinden. Daarom had ik het nieuwtje bijvoorbeeld ook nog niet hier gepost.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58970238
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als zijn zaakwaarnemer dit allemaal zegt, is dat hoopgevend.

Kans is zeer aanwezig dat Boulah komt dus.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_58970453
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als zijn zaakwaarnemer dit allemaal zegt, is dat hoopgevend.

Kans is zeer aanwezig dat Boulah komt dus.
Zei de zaakwaarnemer van Sulejmani zoiets niet ook al 3 weken terug? Sindsdien heb ik daar ook niks meer van gehoord
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:21:05 #296
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_58970498
Wat een balaanname had hij toch ... ongelooflijk.
pi_58970510
Fredje grim ook meteen als stagaire?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58970600
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:19 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Zei de zaakwaarnemer van Sulejmani zoiets niet ook al 3 weken terug? Sindsdien heb ik daar ook niks meer van gehoord
Sulejmani had toch van die twijfelachtige makelaars om zich heen? Linse is natuurlijk wel een bekende makelaar met een reputatie om hoog te houden in Nederland. Die gaat echt niet allemaal onzin verkondigen... ik denk dat Boulah komt.
pi_58970637
Boulahrouz gaat terug naar HSV denk ik.
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:42:35 #300
51286 w00h00
Digital man!
pi_58970884
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:21 schreef PaRaR het volgende:
Wat een balaanname had hij toch ... ongelooflijk.
Bij Dennis denk ik direct aan zijn goal tegen Newcastle.

Absolute wereldklasse!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')