Bij Douglas zou ik de gok wel willen wagen, De Zeeuw daarentegen vind ik niksquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:39 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek schrijft ook nog over posities waarop Ajax zich wil verbeteren
- Ervaren centrale verdediger - Luisao?
- Talentvolle centrale verdediger - Douglas?
- Linksback - Lumb?
- Controlerende ervaren middenvelder - De Zeeuw?
- Aanvallende middenvelder - ...?
- Buitenspeler - Emnes?
Hij verdiende netto maar 1,9 eerst toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom zou Luque niet kunnen blijven? Hij is akkoord gegaan met salarisverlaging..
Maar?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij verdiende netto maar 1,9 eerst toch?
Hoeveel verdient hij nu dan?
Doen jullie goed, erg veel geldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
Wat nieuwtjes uit de Sportweek:
* transferbudget van 30 miljoen, waarvan al 6,5 is op gegaan aan Cvitanich. Geen idee of eventuele verkoopbedragen worden teruggestart in de pot, maar die opmerking is op persoonelijke titel.
* Ajax kan het zich financieel veroorloven om nog eens drie jaar op rij geen CL te spelen.
* Na het vertrek van Van Geel is er geen contact meer geweest met Engelaar.
* Danny Blind heeft een stoomcursus van drie dagen gehad: wat wil Van Basten wel en niet?
* VD Aat: ,,Juist als het slecht gaat moet je investeren" & ,,We willen ons geld zoveel mogelijk op het veld hebben."
* Eemnes beslist deze week waar hij volgend jaar speelt.
Zou kunnen. Zou zelfs Sulejmani kunnen zijn als je 4-2-3-1 speelt met Huntelaar als diepe spits.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef JeroenV het volgende:
23,5 vind ik redelijk veel... En die aanvallende middenvelder is niet gewoon Dario?
ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef PaRaR het volgende:
Was dat die zuid-afrikaan die ook bij real-madrid op proef was geweest?
Dat lijkt me niet. Gat van Urzaiz moet ook worden opgevuld natuurlijk, en daar is Cvitanich voor lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:49 schreef JeroenV het volgende:
23,5 vind ik redelijk veel... En die aanvallende middenvelder is niet gewoon Dario?
Met dat kapsel kun je best wat effect geven aan een kopbal.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:42 schreef _Mike_ het volgende:
Die Daylon is alleen al cult door zijn kapsel
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat MvG eindelijk het zou toegeven. Maar het was Jorientje..quote:
Ik heb liever dat we Ogararu, waar we nog wel een paar miljoen voor krijgen, verkopen en dan een talent uit Jong Ajax of bijvoorbeeld Janmaat aantrekken als back-up achter Silva hebben. Die jongens kun je nog vormen toch echte talenten bij Ogararu gaat dat er niet meer uitkomen ben ik bang.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:53 schreef _Mike_ het volgende:
Ogararu mag van mij best blijven als backup, laat Colin maar opbokken.
Wat is zijn positie enzo?quote:
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we Ogararu, waar we nog wel een paar miljoen voor krijgen, verkopen en dan een talent uit Jong Ajax of bijvoorbeeld Janmaat aantrekken als back-up achter Silva hebben. Die jongens kun je nog vormen toch echte talenten bij Ogararu gaat dat er niet meer uitkomen ben ik bang.
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef denthemen het volgende:
Az mag wel opschieten als ze Edje willen hebben
Maar ja....quote:
Ik ken die kerel niet en weet niet waarom ie dat doet, FA's willen het niet verwijderen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laatst had zo'n andere gozer (markvanrinsum ofzo?) ook al een ananas in zijn avater? Is dat 'in' ofzo?
Word je dan voor AZ? Of issie dan je vriend niet meer?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef denthemen het volgende:
Az mag wel opschieten als ze Edje willen hebben
Net alsof ze in Spanje geen belasting betalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar ja....![]()
Kijk naar zen bruto van meer dan 4 miljoen euro dan![]()
Verdien je dat in Spanje, hou je er meer dan 3 miljoen van over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |