abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:15:03 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58943809
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:11 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

laat me raden: jij vond kuffour ook altijd slecht spelen..
luque heeft geen kans gehad man, 1x stond ie er een half uur in ofzo scoorde 2x en toen werd hij gewisseld door een blessure...
verder heeft hij in z'n carriere bij depor vaak genoeg laten zien dat hij fantastisch kan voetballen..als hij het naar z'n zin heeft en het vertrouwen heeft van het publiek en de trainer etc..dat zal hij heus niet opeens verleerd zijn

we zullen zien wat er volgend jaar van komt..
Nope, maar Samuel Kuffour was wel een belachelijke aankoop. Verhuurd aan Livorno en zelfs daar al te slecht voor een plaats in de selectie, waarom zou hij dan wel goed genoeg zijn voor Ajax? Geef me één reden!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58943875
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nope, maar Samuel Kuffour was wel een belachelijke aankoop. Verhuurd aan Livorno en zelfs daar al te slecht voor een plaats in de selectie, waarom zou hij dan wel goed genoeg zijn voor Ajax? Geef me één reden!
ik zeg niet dat ik hem goed vind..hij zal niet voor niks nooit gespeeld hebben...als hij goed was geweest speelde hij wel ipv lindgren achterin...
ik vond hem alleen nooit slecht spelen bij Ajax.. das wat anders
4 8 15 16 23 42
pi_58943934
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:18 schreef Han-Pekel het volgende:
Een oordeel op 33 minuten !
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:21:50 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58943938
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:18 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik hem goed vind..hij zal niet voor niks nooit gespeeld hebben...als hij goed was geweest speelde hij wel ipv lindgren achterin...
Waar ik over Samuel Kuffour al voor zijn eerste wedstrijd negatief was, gunde ik Albert Luque en Leonardo wél een echte kans. Beide hebben het echter zelf laten afweten, waarbij ik overigens wil aantekenen dat ik het wel vreemd vind dat Kennedy Bakircioglu wel in de selectie bleef en Luque en Leonardo niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58943990
wat ik eerder zei:
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:11 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

laat me raden: jij vond kuffour ook altijd slecht spelen..
slaat nergens op natuurlijk, het was even om aan te geven dat het nergens op slaat dat mensen Luque en/of Leo bestempelen als miskoop terwijl ze nauwelijks wat hebben kunnen laten zien..
4 8 15 16 23 42
pi_58944150
Over die steekjes laten vallen heb je gelijk wat betreft Heitinga, z'n handelingssnelheid en concentratie zal op een nog hoger niveau moeten. Ik denk dat hij in de luwte begint en de tijd krijgt om zich aan te passen.
That's all folks!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:53:26 #107
51286 w00h00
Digital man!
pi_58944631
quote:
Brands: "Nog geen contact met Davids"
Edgar Davids is mogelijk ook komend seizoen nog speler in de Eredivisie. De middenvelder vertrekt bij Ajax, maar wordt door AZ gezien als een mogelijke optie voor volgend seizoen.

Dat zegt technisch directeur Marcel Brands in de papieren VI. "Met Davids is geen enkel contact geweest. De link met Van Gaal is logisch natuurlijk en wellicht is hij in de toekomst wel een optie voor ons. Het is tenslotte een fantastische speler die erg goed zou passen binnen een jonge selectie zoals die van AZ. Alleen haal je een dergelijke speler niet alleen voor de kleedkamer."

Davids is komende zomer transfervrij, aangezien hij zijn aflopende contract bij Ajax niet wenst te verlengen. Eerder al toonden Red Bull Salzburg interesse, terwijl er ook belangstelling zou zijn vanuit de Verenigde Staten, Spanje, Italië en de Verenigde Arabische Emiraten.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:55:41 #108
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58944681
Nee he .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:03:08 #109
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58944821
Ik denk trouwens dat Lens toch wel echt een betere keus is dan Sulejmani. Amsterdammer uit de jeugdopleiding wat ik persoonlijk wel leuk vind. VEEL Goedkoper door het korte contract. Ik vind dat Lens de kwaliteiten bezit om in de basis te spelen bij een topclub. Net zo als Sulejmani trouwens. Dit baseer ik niet alleen op het laatste half jaar bij NEC maar ook op zijn eerste jaar bij AZ. In de UEFA Cup was hij goed en ook invaller altijd dreigend.Aantal keer gescoord ook. Bij NEC speelde hij net als heel NEC de tweede seizoenshelft echt heel goed. Dus voor die paar miljoen zou ik zeggen meteen doen.
#FreeHat
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:13:39 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58945038
Davids kan het niet maken om in NL te gaan voetballen vind ik. Ik gun hem wel een zandbak avontuur met flink veel cash .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:18:38 #111
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58945115
quote:
Dat zegt technisch directeur Marcel Brands in de papieren VI. "Met Davids is geen enkel contact geweest. De link met Van Gaal is logisch natuurlijk en wellicht is hij in de toekomst wel een optie voor ons.
Dit is wel heel suggestief. Er is nog geen contact geweest.

Ik hoop trouwens dat Marco Boulahrouz niet laat afvallen vanavond. Misschien dat ze wel vriendjes worden dan en dan zegt Boulah: Tuurlijk kom ik naar Ajax volgend seizoen. Met zo'n geweldige coach.
#FreeHat
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:20:46 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58945147
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Davids kan het niet maken om in NL te gaan voetballen vind ik. Ik gun hem wel een zandbak avontuur met flink veel cash .
Ik zou het ook erg jammer vinden als hij bij AZ terecht komt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:34:56 #113
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_58945402
Beter dat van Basten zegt: Boulah je mag alleen mee naar het EK als je met me mee naar Ajax gaat.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:48:50 #114
51286 w00h00
Digital man!
pi_58945672
quote:
Ajax praat deze week met afvallers

Namen worden er niet genoemd, maar het blad Voetbal International weet wel te melden dat Danny Blind deze week gesprekken voert met spelers die Ajax mogen verlaten. Marco van Basten heeft klaarblijkelijk de selectie gewogen en enkelen te licht bevonden. Technisch manager Danny Blind: 'Er is een categorie spelers voor wie het perspectief minimaal is. Dan heb je het over spelers over wie met clubs te praten valt als er een goed bedrag op tafel komt.'
Kennedy
Luque
Ogararu
Mitea
..
..

Wie maakt 'm af?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:53:37 #115
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58945743
Ogararu mag van mij best blijven als backup, laat Colin maar opbokken.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58945975
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:48 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Kennedy
Luque
Ogararu
Mitea
..
..

Wie maakt 'm af?
Leonardo, Colin, Delorge
pi_58946265
Ja lekker makkelijk die lijstjes voor ons natuurlijk, maar ik ben wel heel benieuwd. En ik hoop dat als de gesprekken zijn geweest, dat het dan gewoon naar buiten wordt gebracht.
pi_58946420
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leonardo, Colin, Delorge
Colin zijn contract is toch verlengd op voorspraak van Van Basten?
pi_58946427
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:20 schreef Nashje het volgende:
Ja lekker makkelijk die lijstjes voor ons natuurlijk, maar ik ben wel heel benieuwd. En ik hoop dat als de gesprekken zijn geweest, dat het dan gewoon naar buiten wordt gebracht.
Als de gesprekken afgesproken worden komt het al naar buiten wat ze gaan bespreken in hoe of wat enzo

Geheimhouding was nooit Ajax's sterke kant
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58946497
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:53 schreef _Mike_ het volgende:
Ogararu mag van mij best blijven als backup, laat Colin maar opbokken.
Dat dus.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:32:45 #121
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58946507
Ik bedacht me net dat we nog een versterking krijgen volgend jaar.. Daylon Claasen.. helemaal nooit meer aangedacht
pi_58946527
Wat nieuwtjes uit de Sportweek:

* transferbudget van 30 miljoen, waarvan al 6,5 is op gegaan aan Cvitanich. Geen idee of eventuele verkoopbedragen worden teruggestart in de pot, maar die opmerking is op persoonelijke titel.
* Ajax kan het zich financieel veroorloven om nog eens drie jaar op rij geen CL te spelen.
* Na het vertrek van Van Geel is er geen contact meer geweest met Engelaar.
* Danny Blind heeft een stoomcursus van drie dagen gehad: wat wil Van Basten wel en niet?
* VD Aat: ,,Juist als het slecht gaat moet je investeren" & ,,We willen ons geld zoveel mogelijk op het veld hebben."
* Eemnes beslist deze week waar hij volgend jaar speelt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58946532
Hoe zit het met de rest van de geruchten dan?

Als er goede alternatieven zijn kan Luque opbokken

Rommedahl Kennedy sowieso al
pi_58946550
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:34 schreef kevin6188 het volgende:
Wat nieuwtjes uit de Sportweek:

* transferbudget van 30 miljoen, waarvan al 6,5 is op gegaan aan Cvitanich. Geen idee of eventuele verkoopbedragen worden teruggestart in de pot, maar die opmerking is op persoonelijke titel.
* Ajax kan het zich financieel veroorloven om nog eens drie jaar op rij geen CL te spelen.
* Na het vertrek van Van Geel is er geen contact meer geweest met Engelaar.
* Danny Blind heeft een stoomcursus van drie dagen gehad: wat wil Van Basten wel en niet?
* VD Aat: ,,Juist als het slecht gaat moet je investeren" & ,,We willen ons geld zoveel mogelijk op het veld hebben."
* Eemnes beslist deze week waar hij volgend jaar speelt.
23.5 miljoen over...

Hoeveel kost die Griek Sokrates?
pi_58946555
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 18:32 schreef Loserkid het volgende:
Ik bedacht me net dat we nog een versterking krijgen volgend jaar.. Daylon Claasen.. helemaal nooit meer aangedacht
Dacht ik laatst ook weer aan. Maar was wel smaakmaker bij Copa Amsterdam.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')