Ik meen, een tijdje terug, ergens te gelezen te hebben dat Lemic er voor zou willen zorgen dat Sulejmani naar Ajax zou gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Neuh, CFC werkte vooral samen met PSV door Vlado Lemic & Co, denk dus niet dat er wat van die samenwerking overblijft. Misschien dat Ajax maar een aanleunwoning voor superscout Piet de Visser moet regelen, zodat Miralem Sulejmani wellicht wel voor een jaar of twee wordt gestald bij Ajax.
Zou Pietje nu nog een gesprekje hebben bij ons Ajax?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Neuh, CFC werkte vooral samen met PSV door Vlado Lemic & Co, denk dus niet dat er wat van die samenwerking overblijft. Misschien dat Ajax maar een aanleunwoning voor superscout Piet de Visser moet regelen, zodat Miralem Sulejmani wellicht wel voor een jaar of twee wordt gestald bij Ajax.
Zou toch wel jammer zijn. Leuk al die namen die hier elke keer rondgaan, maar voorlopig hebben we nog geen indrukwekkende aankopen gedaan en blijken alle beetje leuke voetballers weer onhaalbaar. Hoe die Cvitenitch (zal het wel verkeerd schrijven want volgens mij zat er een 'z' in zijn naamquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Ben heel erg benieuwd naar volgend seizoen.
Als we MaxPower mogen geloven, vertrekt Miralem Sulejmani naar CFC.
Wie zullen er dan naar Ajax komen?
Dat geldt voor de meeste aankopen die Ajax kan doen....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou toch wel jammer zijn. Leuk al die namen die hier elke keer rondgaan, maar voorlopig hebben we nog geen indrukwekkende aankopen gedaan en blijken alle beetje leuke voetballers weer onhaalbaar. Hoe die Cvitenitch (zal het wel verkeerd schrijven want volgens mij zat er een 'z' in zijn naam) het gaat doen is ook maar afwachten..
Toch is er over het algemeen wel een verschil tussen spelers die al in Nederland gespeeld hebben en de spelers die uit Z-Amerika gevist moeten worden...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste aankopen die Ajax kan doen....
Een Huntelaar is een zekerheidje natuurlijk, maar van de meeste aankopen moet je nog maar afwachten hoe ze het gaan doen, dit zou ook gelden voor Sulejmani.....
Daar zit wat in, maar op het moment dat Ajax buitenlandse spelers van andere Eredivisie clubs koopt vliegt het verwijt weer over tafel dat ze zelf eens moeten gaan scouten en dat ze die jongen toch ook zelf twee jaar eerder hadden kunnen halenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch is er over het algemeen wel een verschil tussen spelers die al in Nederland gespeeld hebben en de spelers die uit Z-Amerika gevist moeten worden...
Ah een insider.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:13 schreef Chadi het volgende:
Onzin Ajax moet gewoon sneller handelen. Ze zijn al een half jaar met Sulejmani bezig om een geschil van anderhalf miljoen.
Niks insider.. als de jongen aan geeft graag naar Ajax te willen en je bent nog steds bezig dan gaat het alleen maar om geld. En als je dat niet voor elkaar kan krijgen ben je gewoon aan het prutsen.quote:
Hij stond open voor Ajax, voor het debacle tegen Twente. Wie zegt dat het nu om geld gaat? Kan het me best voorstellen als ie geen zin meer heeft omdat Ajax geen CL speelt. Verder is er helemaal niets over bekend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niks insider.. als de jongen aan geeft graag naar Ajax te willen en je bent nog steds bezig dan gaat het alleen maar om geld. En als je dat niet voor elkaar kan krijgen ben je gewoon aan het prutsen.
Het lijkt me stug dat je daar van te voren als speler geen rekening mee hebt gehouden. Als je ergens heen wil is CL spelen niet hoofdzaak. En al had Ajax vCL gespeeld dan waren ze er nog uitgeknikkerd na een paar wedstrijden of denk je dat je de finale had gehaald?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij stond open voor Ajax, voor het debacle tegen Twente. Wie zegt dat het nu om geld gaat? Kan het me best voorstellen als ie geen zin meer heeft omdat Ajax geen CL speelt. Verder is er helemaal niets over bekend.
Lijkt me duidelijk dat we de CL gewoon zouden winnenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat je daar van te voren als speler geen rekening mee hebt gehouden. Als je ergens heen wil is CL spelen niet hoofdzaak. En al had Ajax vCL gespeeld dan waren ze er nog uitgeknikkerd na een paar wedstrijden of denk je dat je de finale had gehaald?
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij stond open voor Ajax, voor het debacle tegen Twente. Wie zegt dat het nu om geld gaat? Kan het me best voorstellen als ie geen zin meer heeft omdat Ajax geen CL speelt. Verder is er helemaal niets over bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |