Nee vooral je kussensloop niet er af halen, stel je voor, bah!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nu moet ik 4 dagen slapen op een kussen vol bloed omdat ik niet kan wassen en ik maar 1 kussensloop heb.
Maak je maar niet bang hoor dat ik je postermaatje afpakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:49 schreef mooiboi89 het volgende:
Wakker worden met Sasha.
Je bent superhard in je oor gebald!!! Kasthomo
Volgens mij heb ik me in mijn slaap gekratst aan een oor waardoor er een snee in de schelp zit. Maar heb nog niemand kunnen laten kijken want ik ben alleen en heb geen vriendinquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:08 schreef Curri het volgende:
Even naar de dokter gaan, het kan heel licht zijn (puistje in oorschelp die kapot is geknapt), maar kan ook ernstig zijn en dat je oorschelp beschadigd is..
Gekratst nog welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me in mijn slaap gekratst aan een oor waardoor er een snee in de schelp zit. Maar heb nog niemand kunnen laten kijken want ik ben alleen en heb geen vriendin
Hmmm, ik werd wakker met een bloedneus vanochtendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:02 schreef Rekkie het volgende:
Homo's laten zich tegenwoordig ook in elk gat neuken hè......![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:18 schreef Gizmo112 het volgende:
Mijn oudste broer had dat ook, en nu ben ik de oudste....
Ruzie met je vriendin gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:15 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hmmm, ik werd wakker met een bloedneus vanochtend
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef RickoKun het volgende:
ik werd wakker met sperma uit mijn kontje wat ook is gestold, nu probeer ik met een naaldje mijn anusje open te prikken
Als ik jou was zou ik je vader er eens op aanspreken, de bruut !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:08 schreef RickoKun het volgende:
ik werd wakker met sperma uit mijn kontje wat ook is gestold, nu probeer ik met een naaldje mijn anusje open te prikken
Geniale comeback.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je vader er eens op aanspreken, de bruut !
Gescratched?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me in mijn slaap gekratst aan een oor waardoor er een snee in de schelp zit. Maar heb nog niemand kunnen laten kijken want ik ben alleen en heb geen vriendin
Dankje. Nu wordt ik vast moderatorquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:08 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Geniale comeback.
Als jij ooit meedoet aan Idols krijg je gegarandeerd mijn stem.
Vast wel. Ik voel de hel namelijk ook al bevriezen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dankje. Nu wordt ik vast moderator
Toch niet permanent, hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ah, wensen komen dus soms wél uit. *Fok! binnenkort weer boswachterloos*
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:02 schreef Rekkie het volgende:
Homo's laten zich tegenwoordig ook in elk gat neuken hè......![]()
ben je gisteravond ontmaagd in je oor?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wordt je vanmorgen wakker lijkt het net of je in een horrorscene bent aanbeland. Ik denk wat plak ik toch hard vast aan mijn kussen; Zit mijn hele oor en kussen onder het bloed...
Echt WTF. Is dat gaan stollen doet het ook nog rete pijn.
Nu moet ik 4 dagen slapen op een kussen vol bloed omdat ik niet kan wassen en ik maar 1 kussensloop heb.
Incompetent lichaam sucks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |