Jetlag. Ik ben wel wakker, maar eigenlijk ook niet. Ik kon niet snel iets verzinnen.quote:
Yup, maar niet dat SP1 de moeite waard is. Het is nog steeds zo traag als dikke .....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Jarno het volgende:
Hoe zat het nou met die SP1 update? Verneukte -ie nou je install als je een ehm, minder legale installatie hebt van Office 2008?.
Inderdaad ja, zelfde met excel en powerpoint hierquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, maar niet dat SP1 de moeite waard is. Het is nog steeds zo traag als dikke .....
Zelfs Photoshop CS3 start sneller op dan Word 2008.
Steve heeft iets tegen rood-wit-blauwe vlaggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:08 schreef super-muffin het volgende:
De iPhone komt nu overal in West-Europa, behalve Nederland en Luxemburg.
Ah, Canadatrip al weer achter de rug? Niet bijgehouden verder, maar dat is dan vrij kort geweest toch? Of zit je daar nu?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jetlag. Ik ben wel wakker, maar eigenlijk ook niet. Ik kon niet snel iets verzinnen.
Laten we het hopen. Het staat iig wel bij de focus areas van deze update:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Hopenlijk is de airport compatibiliteit verbetert
Er zijn in ieder geval gesprekken: http://www.nu.nl/news/158(...)ple_over_iPhone.htmlquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:08 schreef super-muffin het volgende:
De iPhone komt nu overal in West-Europa, behalve Nederland en Luxemburg.
Alweer terug; was maar 6 dagen in totaal. Beetje jammer dat het zo kort was, maar het was dan ook goed kl.teweer daar, dus veel had ik daar toch niet kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, Canadatrip al weer achter de rug? Niet bijgehouden verder, maar dat is dan vrij kort geweest toch? Of zit je daar nu?
Welkom terug danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alweer terug; was maar 6 dagen in totaal.
Ik zag ook wel specifieke airport bugs staan, zoals connectie problemen wanneer je mac uit sleep komt. Maar random connection drops met 802.11n netwerken zie ik er niet bij staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Het staat iig wel bij de focus areas van deze update:
* Audio Applications
* Video Applications
* 802.1X
* Active Directory/Directory Services
* AirPort
* Back To My Mac
* Graphics
* Installer
* Spaces
* Time Machine
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:08 schreef skiczukie het volgende:
Het geluid is veel helderder.Nu die bass nog een beetje laten ontstaan.
En nu maar hopen dat die niet hoekige-aansluiting net zo snel naar de klote gaat als de iPod-doppies.
Hoe komen mensen toch op Mac Keyboard?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef Dizer het volgende:
Ola
Zo, heb toch een ewone toetsenbord gehaald. En de wireless in de verkoop gedaan [TK] Mac Wireless Keyboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |