Sinds wanneer hou jij van House dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:24 schreef JortK het volgende:
en wanneer gaan we trouwens een keer KSC housen op Scheveningen?
Ik heb altijd van House gehouden hoor, ben regelmatig op Scheveningen te vinden op het Zwarte Pad enzulksquote:
Omdat de helft dan nog op vakantie is, of net geweest is en geen geld heeft.quote:
Staatsproxy zit in de weg?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, gvd laat me gewoon posten of zo
Ik ken meer landen hoor, Dubai ook bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, een langzaam fok geloof ik. staatsproxies zijn voor China
Elke week 36 folders op de deurmatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:
whahaha...
http://www.telegraaf.nl/b(...)lders___.html?p=31,1
Nederland o Nederland ...
quote:
hier krijg ik er denk ik 1 per maand, en dan nog een printje met 1 kleur inkt, als het kan zo klein mogelijk afgedrukt zodat het lekker goedkoop is.quote:
quote:
Kijk, daar kunnen ze hier een voorbeeld aan nemen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier krijg ik er denk ik 1 per maand, en dan nog een printje met 1 kleur inkt, als het kan zo klein mogelijk afgedrukt zodat het lekker goedkoop is.
Dat heb ik nou met Dance Valleyquote:
quote:
Doet me hier aan denken:quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:51 schreef OA het volgende:
Moet je die bek van Hirsch Ballin eens zien op nu.nl....
Lamzak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat heb ik nou met Dance Valley![]()
Ik heb nog geen kaartje gekocht, trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |