http://www.jimwarren.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=68quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:03 schreef Bastard het volgende:
Prachtig! Zijn er zeefdrukken of iets van te krijgen ergens?
Welke?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef Summers het volgende:
heeeel mooi , heb er 1 meteen als achtergrond gebruikt , thx !
http://images.google.nl/images?gbv=2&ndsp=21&hl=nl&q=%27%27epic+art%27%27&start=0&sa=Nquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mooi he , zoek maar eens op epic art op google.
Die vrouw in het roeibootje die dat eiland naderd met heuvels en regenboogquote:
Juist welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Becherovka het volgende:
Ik zou het nog niet in een stripalbum publiceren.
Omdat hij de mens, en in zijn geval voornamelijk de vrouw, laat samensmelten met de natuur. Dat is spiritualiteit. Als ik naar zijn pictures kijk... dan voel ik mij verbonden met de aarde.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind het ook erg bombastisch, het hoofdthema schint te zijn, hoe verstop ik een naakt vrouwenlichaam in een zoetige natuurtekening...kan iemand me mischien uitleggen waarom dit spiritueel zou zijn? (Dit is niet bedoeld als aanval op iemand die dat wel vindt dus, voor alle duidelijkheid!)
Ik vind sommige best aardig, maar zou het zelf niet direct ophangen of kopen.
Het is zijn blik op spiritualiteit. Maargoed, als het bij jou iets oproept werkt het dus ook bij jouquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Omdat hij de mens, en in zijn geval voornamelijk de vrouw, laat samensmelten met de natuur. Dat is spiritualiteit. Als ik naar zijn pictures kijk... dan voel ik mij verbonden met de aarde.
Mwa...quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het is zijn blik op spiritualiteit.
Ik vind het anders meer lijken op zo'n velletje met Poëziealbumplaatjes....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:39 schreef teknomist het volgende:
Echt vreselijk dit.
Dit is nog zoeter dan 10 suikerklontjes in je Cola.
Dan vind ik dit toch mooiere spirituele kunst:
[ afbeelding ]
Nee, ik houd niet van Bijbelse figuren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:39 schreef teknomist het volgende:
Echt vreselijk dit.
Dit is nog zoeter dan 10 suikerklontjes in je Cola.
Dan vind ik dit toch mooiere spirituele kunst:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |