Klopt, en ik heb Rusland nog wel als land dat de meeste doelpunten scoort, tot dusver klopt dat, maar dan in tegendoelpunten..quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:17 schreef Hankster het volgende:
Gister en ook maandag was best wel een dramatische dag voor mijn pouleRusland werd wel heel erg koud ingemaakt bijvoorbeeld
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Stone2211 het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de vragen die nu als extra zijn ingevoerd in de EK-Pool...
Hoe vaak werd Portugal groepswinnaar op een EK?
Met hoeveel treffers is Nihat Kahveci topscorer van zijn club Villarreal?
Tegen wie speelde Zwitserland zijn eerste wedstrijd ooit op een EK?
Dit zijn toch vragen die rechtstreeks een zoekmachine ingegooid gaan worden...
Je moet het niet te lastig maken, bovendien zijn alle antwoorden terug te vinden in de Specials die van elke deelnemer gemaakt zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:10 schreef Stone2211 het volgende:
Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van de vragen die nu als extra zijn ingevoerd in de EK-Pool...
Hoe vaak werd Portugal groepswinnaar op een EK?
Met hoeveel treffers is Nihat Kahveci topscorer van zijn club Villarreal?
Tegen wie speelde Zwitserland zijn eerste wedstrijd ooit op een EK?
Dit zijn toch vragen die rechtstreeks een zoekmachine ingegooid gaan worden...
Nou.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dus.
Of om ctrl+f in te toetsen.... ach jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:23 schreef Svensational het volgende:
Die vragen worden allemaal beantwoord in de verschillende specials die FOK!sport gemaakt heeft. Een trigger om ze te lezen dus.
Ik ook. Van 70 naar 10 punten voor de score.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
Tot 30 seconden voor tijd had ik Oostenrijk - Polen goed
De punten ervoor welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die extra vragen voegen echt totaal niets toe...
50 punten per vraag!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
De punten ervoor wel
We hebben van elk deelnemend land een vraag. Als je ze invult, leuk, niet dan mis je 10 punten per vraag.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
Tot 30 seconden voor tijd had ik Oostenrijk - Polen goed
Er staat NIET specifiek competitie. Dus als ze alle fout tellen ga ik in beroep!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 04:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet alleen niet of ze voor Nihat alleen zn competitietreffers willen weten of alle goals
Zelfde hier. Daarbij moet ik echter wel toegeven dat die goal van Polen gewoon buitenspel was.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ook. Van 70 naar 10 punten voor de score.
Maar ze hebben toch niets te maken met de opzet van een toto? Een toto is leuk om scores en kruisjes te voorspellen, op basis daarvan moet je kunnen winnen - niet omdat je een vraag kan opzoeken op internet waarmee je 50 punten (dat zijn 800 punten in totaal) gratis kan krijgen. Als je die vragen dus niet doet, ben je vrijwel kansloos voor een overwinning.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:01 schreef Sally het volgende:
[..]
De punten ervoor wel
We hebben van elk deelnemend land een vraag. Als je ze invult, leuk, niet dan mis je 10 punten per vraag.
Nee, die is al gesloten. Ik zie trouwens de toegevoegde waarde van opzoekvraagjes ook niet zo.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Die extra vragen geven me de kans om eens wat punten te scoren... al kan ik alleen die van Nihat invullen... is die vraag over Zwitserland al voor morgen
We doen beide. Quizvragen die je kunt beantwoorden door gewoon even het antwoord op te zoeken (en erbij te zijn voordat de vraag sluit) en losse voorspellingen die niet over scores gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar ze hebben toch niets te maken met de opzet van een toto? Een toto is leuk om scores en kruisjes te voorspellen, op basis daarvan moet je kunnen winnen - niet omdat je een vraag kan opzoeken op internet waarmee je 50 punten (dat zijn 800 punten in totaal) gratis kan krijgen. Als je die vragen dus niet doet, ben je vrijwel kansloos voor een overwinning.
Als je dan een mogelijkheid wil hebben om extra punten te scoren via vragen, maak dan van tevoren een lijstje met vragen over het EK en spelers, waarmee je extra punten kan verdienen. 'Wie neemt de 6de corner van Nederland' - 'Welke spits uit de Primera Division scoort als eerste?'.
En dan vooral voor de specials.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:08 schreef Falco het volgende:
Ze willen gewoon meer views op FOK!sport.
Ga ervan uit dat we het antwoord bepalen op wat ze voor dit toernooi begon hebben gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:58 schreef BVO het volgende:
En Portugal is ook een strikvraag, want ze zijn nu opnieuw groepswinnaar.
Inderdaad... het tweemaal stellen van de vraag - eenmaal vóór de groepswinst van 2008 en eenmaal erna - doet logischerwijs vermoeden dat je het EK 2008 nu wel moet meenemen. Toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:47 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat die vraag er nu weer bij dan?
Hij staat er bij mij helemaal niet nog een keer erbij?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad... het tweemaal stellen van de vraag - eenmaal vóór de groepswinst van 2008 en eenmaal erna - doet logischerwijs vermoeden dat je het EK 2008 nu wel moet meenemen. Toch?.
De vraag is per ongeluk dubbel ingevoerd en dat is iets te laat opgemerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij staat er bij mij helemaal niet nog een keer erbij?
Ik andersom geloof ikquote:Op zondag 15 juni 2008 06:06 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben van zeshonderdnogwat tot de 89e plek opgeschoven.
Same herequote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Whehe, ik heb slechts één keer een rode kaart ingevuld (voor Turkije tegen Tsjechië) en hij wordt ook nog getrokken.
Ik had ook 1 rode kaart gegeven in het toernooi, voor de Turken uiteraard, alleen in de verkeerde wedstrijdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Whehe, ik heb slechts één keer een rode kaart ingevuld (voor Turkije tegen Tsjechië) en hij wordt ook nog getrokken.
Volgens mij tellen ze ons antwoord fout. Ga in beroep SnuggLe!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Er staat NIET specifiek competitie. Dus als ze alle fout tellen ga ik in beroep!
God wie heeft het nou weer over schuld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:16 schreef Svensational het volgende:
Tja, dat is dan echt je eigen schuld, het is vaak genoeg gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |