goedzo, ik denk dat je er niet rouwig om moet zijn. Die andere kerel komt mss ook nog wel op zijn woorden terug. Binnen 7 weken besluiten met iemand te gaan trouwen? Brrrr.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Tegan, zwaar herkenbaar allemaal, kom net ook uit zo'n soort relatie alleen mijn ex die mijn ex niet kan zijn omdat technisch gezien het woord relatie niet echt gevallen was omdat zij het zo niet wilde noemen, heeft het anders opgelost.
Die is een goede 7 weken geleden iemand anders tegen gekomen terwijl ze eigenlijk nog met mij was, die blijkbaar wel aan het juiste plaatje voldeed voor haar. Ze gaan begin aug. trouwen, dat kon ze binnen 7 weken beslissen ja. Maf maar waar, bij mij kon ze na een half jaar niet eens het woordje relatie over de tong krijgen. Terwijl alles voor mjn gevoel wel klopte..
Heb er toch een zwaar naar gevoel bij, dat ik meer als tussendoors tijd verdrijf ben gebruikt tot er iemand anders aan haar deur stond te bellen. Er was altijd een bepaalde spanning tussen ons, en nu nog wel. Maar ik schenk er totaal geen aandacht meer aan, het is pure zelf kwelling namelijk![]()
Ze heeft me overigens wel uitgenodigt voor haar bruiloft, alleen daar ga ik mooi niet naar toe. Zij een goede dag en ik weer een paar dagen een zwaar kut gevoel hebben. Nee dank u, dat heb ik nu wel gehad. Ik kijk nu vooruit en zie weer wel wat er op mijn pad komt de komende tijd
Tjemigquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:00 schreef kwaakvaak het volgende:-verhaal-
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
@Liquidootje:
Ik was vanmiddag ruzie aant maken met mijn compagnon/collega, en net toen ik haar eens flink de waarheid stond te vertellen, kwam ze ermee dat ze vandaag jarig was.![]()
Wat nu?
Hey, ga ik meteen doen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:39 schreef Liquidootje het volgende:
Kaasje, dan pluk je toch gewoon ff die pioenroos kaal die nu zo prachtig staat te bloeien in je tuin?
Die roze met die bloemen zo groot als een halfgespreide hand.
Koop een mooie vaas bij de bloemenshop en klaar ben je.
wat liefquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Hey, ga ik meteen doen!![]()
Ik heb al 6 bloemen gesneden.
bedankt voor je nuttige reply Liq, op jou kan ik tenminste rekenen!![]()
![]()
Ik wist wel dat jij een passende oplossing Liq-style kon bedenken. Daar ben je oud en wijs genoeg voorquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Hey, ga ik meteen doen!![]()
Ik heb al 6 bloemen gesneden.
bedankt voor je nuttige reply Liq, op jou kan ik tenminste rekenen!![]()
![]()
Je zou je nick moeten veranderen naar Orakelquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een passende oplossing Liq-style kon bedenken. Daar ben je oud en wijs genoeg voor
Oh en graag gedaan!
Op een gegeven moment doe je dat ook, alleen dat kan lang duren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Nog ff over die discussie tussen M-nikki en Tegan over die onmogelijke liefdes: het heeft alles van een
verslaving, zoals jullie erover praten. Tegan laat vooral blijken dat haar grip op de kwestie compleet afwezig is, de enige invloed die uitgeoefend kan worden ligt bij hém, ze stelt zich slaafs op voor de verliefdheid en de enige mogelijkheid dat hier een eind aan zou komen zou door hém moeten worden geïnitieerd. Complete afhankelijkheid dus, en geen enkele schijn dat ze er ook maar een klein beetje gelukkig van wordt. Tenzij hij even naar haar heeft gekeken, tegen haar heeft gepraat - dan is de verslaving weer eventjes bevredigd, heb je je shotje weer ff gehad. En kort daarna weer diep ongelukkig.![]()
Herkenbaar.. gelukkig had t bij mij geen achtenhalf jaar geduurd om er achter te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
We hebben achtenhalf jaar (!!) een relatie gehad, maar hadden het achteraf bezien beter bij sex kunnen houden
en twee kinderen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef woodside het volgende:
[..]
Herkenbaar.. gelukkig had t bij mij geen achtenhalf jaar geduurd om er achter te komen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Ook zal ik uppie83, baseke en Just_Shut_up mijn volledige aandacht geven.
Problemen, vragen of simpelweg je verhaal doen.. van mij krijg je 100% een nuttige reply.
Klinkt wel redelijk herkenbaar. Niet zo erg, aangezien ik na 2,5 maand tegen mijn gevoel in toch maar de knoop heb doorgehakt, maar ik voel me er nog steeds niet prettig bij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Tegan, zwaar herkenbaar allemaal, kom net ook uit zo'n soort relatie alleen mijn ex die mijn ex niet kan zijn omdat technisch gezien het woord relatie niet echt gevallen was omdat zij het zo niet wilde noemen, heeft het anders opgelost.
Die is een goede 7 weken geleden iemand anders tegen gekomen terwijl ze eigenlijk nog met mij was, die blijkbaar wel aan het juiste plaatje voldeed voor haar. Ze gaan begin aug. trouwen, dat kon ze binnen 7 weken beslissen ja. Maf maar waar, bij mij kon ze na een half jaar niet eens het woordje relatie over de tong krijgen. Terwijl alles voor mjn gevoel wel klopte..
Heb er toch een zwaar naar gevoel bij, dat ik meer als tussendoors tijd verdrijf ben gebruikt tot er iemand anders aan haar deur stond te bellen. Er was altijd een bepaalde spanning tussen ons, en nu nog wel. Maar ik schenk er totaal geen aandacht meer aan, het is pure zelf kwelling namelijk
Ze heeft me overigens wel uitgenodigt voor haar bruiloft, alleen daar ga ik mooi niet naar toe. Zij een goede dag en ik weer een paar dagen een zwaar kut gevoel hebben. Nee dank u, dat heb ik nu wel gehad. Ik kijk nu vooruit en zie weer wel wat er op mijn pad komt de komende tijd
yep! Verslaving ja! Heb ik zelfs wel eens geroepen indertijd.. zo van: het voelt als afkicken..het is ook zo lichamelijk wat erbij komt kijken, dat kun je met je verstand bijna niet beredeneren (want elke junk weet dat het niet goed is, maar jah, het is zooooo lekker)quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:00 schreef Garisson72 het volgende:
Nog ff over die discussie tussen M-nikki en Tegan over die onmogelijke liefdes: het heeft alles van een
verslaving, zoals jullie erover praten.
moet je ook eens zien tot wat voor proporties je het hier alweer aan het opblazen bent!quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:06 schreef m-niki het volgende:
en vantevoren zei ik altijd dat het stom is om zo afhankelijk te zijn, maar djies als er dan zo iemand voorbij komt, dan weet je ook niet wat je meemaakt. Misschien als het wél wederzijds was geweest, had je echt een superrelatie.. maar dat kom ik ook bijna niet tegen (bij anderen)... voor nu: liever alleen dan zoiets nog eens meemaken
Waar maak je je druk om....quote:
quote:
zo schattig hoe je in iedere kneus wel iets positiefs zietquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:32 schreef MLI het volgende:
Voors: hij laat niet over zich heen lopen, maar is toch lief. Hij heeft een leuk koppie. Hij houdt van reizen enzo.
Tegens: he might be a bit desperateen zijn kleren zijn niet bepaald mijn smaak, maar OK. Dat laatste kan ik nog overheen komen.
Wat ben je dan voor een doorzichtige pief.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:32 schreef MLI het volgende:
zei ik dus maar gewoon dat ik een grote slet ben en dat ik er normaal gezien dus niet al te serieus mee omga. Nou ja, uiteindelijk eindigde het dus als volgt: 'I really like you, MLI. I'm not like any other guy you've met before. I want to get to know you and I want you in my life.'
Je weet toch dat 'als dit dan' constructies vooral, nee eigenlijk alleen maar, in je eigen fantasie bestaan. Het klinkt als zoeken naar een rechte speld in hooiberg, waarbij je elke speld die je tegen komt spiegelt aan een speld die ook niet recht geweest is behalve in jpuw eigen universum. Als je het op deze manier verteld maakt het niet uit wat er op pad komt, want het is niet dezelfde speld als speld die je kwijt bent geraakt omdat ie liever in een ander speldenkussen geprikt zat.quote:Misschien als het wél wederzijds was geweest, had je echt een superrelatie.. maar dat kom ik ook bijna niet tegen (bij anderen)... voor nu: liever alleen dan zoiets nog eens meemaken
Ja hè? Ik zie trouwens in bijna iedereen iets positiefs. Ik ben een filantroop.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo schattig hoe je in iedere kneus wel iets positiefs ziet
Het ergste is dat hij het nog meent ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een doorzichtige pief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |