Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef bixister het volgende:
mijn band met m'n moeder is echt stukken beter geworden sinds ik zelf moeder ben. we snappen elkaar ineens veel beter en er is ook veel meer wederzijdse waardering. heel fijn!![]()
Zeg haar dat!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil op dit moment gewoon even mijn eigen leven terug, zonder dat gebemoei van andere mensen.
Ik had gehoopt dat als ik het 10 keer zou zeggen dat ze het dan zou onthouden, maar kennelijk heeft ze ook een beetje last van een soort van zwangerschapsdementiequote:
Dat van die hormonen klopt idd. Ik dacht dat ik tijdens mijn zwangerschap al erg was, maar nu sla ik helemaal allesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:48 schreef Moonah het volgende:
Ik snap je irritaties zó goed. Het kan je zo ontzettend benauwen.
Maar het is nu een nieuwe periode in jullie beider leven, plus jij zit nog onder de hormonen (sorry). Eea zal zich in de loop der tijd vast oplossen.
Het enige dat je nu kunt doen is helder blijven communiceren. Je grenzen (onomwonden, eenduidig) aangeven. Niet allerlei irritaties opkroppen. Erover praten op een moment dat je geen van beiden boos bent.
Én benadrukken (als je het meent) dat je haar écht een heel lieve moeder en oma vindt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:57 schreef Sugar het volgende:
daar spreekt die PPD-labiele-depri-eetgestoorde-sugar weer.
Ik vind dat jij juist iemand kan helpen en tips kan geven omdat jij behoorlijk rot hebt gezeten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:53 schreef Sugar het volgende:
Dat is lief, vamperotica!
Ik wilde met die omschrijving van mezelf niet zielig doen, hoor.Maar kan me voorstellen dat al die dingen al snel door de hoofden gaan als ik zoiets post voor k_i_m. Nu voel ik me niet zo labiel meer gelukkig.
Juist niet zielig!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:53 schreef Sugar het volgende:
Dat is lief, vamperotica!
Ik wilde met die omschrijving van mezelf niet zielig doen, hoor.Maar kan me voorstellen dat al die dingen al snel door de hoofden gaan als ik zoiets post voor k_i_m. Nu voel ik me niet zo labiel meer gelukkig.
Nou ik loop inderdaad al een flinke week met hoofdpijn...quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:17 schreef Sugar het volgende:
Stoom komt uit je oren, volgens mij.![]()
![]()
![]()
Vervelend, ticootje. Misschien een keer op een rustig moment een goed gesprek erover voeren?
Hier ook geen gesnauw hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef Vivi het volgende:
Jeetje hey..ik kan mijn moeder ook wel eens achter het behang plakken maar als ik jullie zo lees... ik ben blij dat ik mijn ma nog heb hoor, denk eens dat jullie zelf later zo worden afgesnauwd door je kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |