Als iedereen die disclaimer nou eens in acht neemt, dan gaat deze topicreeks tenminste niet zo verrekte snel....quote:[
De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Nee, dan heb je er een nieuw excuus voor. "Tja, weer zwanger hequote:Op maandag 26 mei 2008 22:28 schreef RockabeIIa het volgende:
En wanneer na je zwangerschap was je buik weg?
Na anderhalf jaar verdwijnt het als sneeuw voor de zon, toch?
geen sex, niet zwanger, geen haar maar wel een behaarde buik dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef lcicle het volgende:
Hm, okay dan.. zo heeft iedereen wel wátDat relativeert weer een beetje.
Of geen/wel sex, of geen/wel haar, of geen/wel buik.
Even denken.. Oudste was toen bijna 9 maanden dacht ik. Dan was dat na de ruiperiode en nét na de grote knipbeurtquote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef Macka66 het volgende:
Icicle, op de meet in Zaltbommel indertijd had je prachtig lang haar. Dat was toch al niet meer je zwangerschapsdos?
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
geen sex, niet zwanger, geen haar maar wel een behaarde buik dan?
Hier ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef lcicle het volgende:
[..]Op de rest van mijn lichaamsbeharing hebben de hormonen wél een gunstig effect.
Heb geen verhuis/klustopic. Er hoeft namelijk NIETS te gebeuren. Het is alleen maar dozen in - en uitpakken. Heb het idee bij de klustopics dat het vaak enorme projecten zijn. Erg leuk om te volgen, trouwens! Maar dat is bij ons niet aan de orde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:29 schreef Sugar het volgende:
Leuk, Faja!
KP, veel succes alvast met het verhuizen dan en ook een beetje met het gaan missen (alsof je daar tijd voor hebt!) van die twee meisjes van je. Heb je eigenlijk een verhuis/klustopic? Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Oh, en ik sluit me aan bij het terechte compliment dat PM je net gaf.
Oh ik zie het niet als een taboe hoor, probeer het ook niet te verbergen. Zolang ik het idee heb dat het tijdelijk is iigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Om nog even op de verhalen van gisteren terug te komen:
http://www.nu.nl/news/158(...)wen_groot_taboe.html
Hee leuk, zeg! Post je af en toe een kunstwerkje hier op Fok?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Deze moeder heeft haar vanmorgen ingeschreven voor een opleiding aan de fotovakschool!! Ik ben helemaal hyper al de hele dag, ik ga eindelijk doen wat ik leuk vind.
dat snapte ik wel, ik zei alleen wat ik er van dachtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik bedoelde alleen aan te geven dat er veel meer vrouwen zijn met dit soort klachten...
Nee joh, gekkie....flensjes horen bij elkaar te liggen !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Goed man, KP
Krijgen ze ook aparte kamers? Of hebben ze dat al?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:53 schreef Silmarwen het volgende:
Faja, wat gaaf! En ook wel dapper dat je het aandurft. Lijkt me heel wat om te combineren en ik denk dta veel vrouwen het maar laten vanwege bijvoorbeeld tijdsdruk, kosten, toekomstperspectief. Ik vind het altijd geweldig om te lezen dat mensen hun dromen achter na durven te gaan en kiezen voor wat ze willen in plaats voor wat bijvoorbeeld het meeste geld in het laadje brengt. Veel succes ermee!
Lekker Karin! En dan de hele tijd over Meike pratenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend en ik zijn tot de conclusie gekomen dat die kleine meid van ons super geweldig is, maar sinds zij er is hebben wij haast geen aandacht meer voor elkaar. We gaan binnenkort dan ook een hotelletje boeken, lekker uit eten, strandwandeling enz. Even tijd voor elkaar maken zonder Meike erbij.
Goedzoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend en ik zijn tot de conclusie gekomen dat die kleine meid van ons super geweldig is, maar sinds zij er is hebben wij haast geen aandacht meer voor elkaar. We gaan binnenkort dan ook een hotelletje boeken, lekker uit eten, strandwandeling enz. Even tijd voor elkaar maken zonder Meike erbij.
Ow p_iglet, dat is wel ontzettend goed nieuws hequote:Op woensdag 28 mei 2008 19:10 schreef p_iglet het volgende:
Ik ben zo blij. Ik heb gewoon een parttime onderzoeksplek per september![]()
![]()
Vanaf dan moet ik eigenlijk 5 maanden fulltime onderzoek gaan lopen, maar 5 lange dagen in rotterdam + reistijd vanaf Den Haag wordt wel erg zwaar.
Parttime is in de onderzoekswereld echter compleet niet gebruikelijk, zeker niet voor studenten.
Maar had zoiets van eerst plekje regelen en dan maar eens overleggen over parttime.
En het liep zo soepel!! Na 1 mailtje had ik vanmiddag een gesprek met Prof. Dr mw E. Landelijk de enige proffessor in de geneeskunde voor verstandelijk gehandicapten. En 40 minuten later stond ik weer buiten. Al voorgesteld aan de onderzoeksgroep. Vastgestelde werkdagen (1e maand 4dagen per week, daarna nog 6 maanden 3 dagen per week). Alles helemaal rond![]()
![]()
![]()
Ze willen me ontzettend graag hebben voor bij hun onderzoeksgroep. Geen enkel probleem dat ik daarnaast nog werk en moeder ben, en niet altijd om stipt 8.30 er kan zijn ivm kinderopvang.
Dus per september ga ik helpen bij een onderzoek naar onderliggende problematiek bij ouderen met een verstandelijke beperking. Zoals voedingstoestand, angst, depressie, beweging. Heel praktisch, breed onderzoek, wat nog helemaal in de kinderschoenen staat. Echt super![]()
![]()
Wat een rotbaan is het toch ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Brr... vond ik de 4 dagen vorige maand al erg...
Ik moet in Juni nog een keer op reis, naar Midden-Amerika en dat is dan voor 10-12 dagen waarschijnlijk.
De tranen springen me al in de ogen bij het idee alleen al...![]()
Maar ja, het is mijn werk... ik kan moeilijk nee zeggen vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |