Tja, wat wil je met Sjors.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
'Sorry dat ik het de hele tijd over mijn verdwenen broer heb, laten we het weer over je bank gaan hebben'
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik zat op de muziek te wachten. De scènes waren ook best goed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Frey het volgende:
Robert en Laura die herinneringen ophalen.![]()
En uiteraard met hun tune erbij.
En de Ludo tune was er natuurlijk ook weer.![]()
Ben benieuwd wat Ludo nu gaat doen.
Dat zou vanuit Ludo natuurlijk wel hypocriet zijn!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Ludo Nick nu eens laat vallen, ik weet dat Jack Nick een smerige streek heeft geleverd inzake Valentijn, maar ik vind Jack toch altijd stukken beter dan Nick. Nick is gewoon een soort Rien Hogendoorn, probeert iemand te zijn, probeert van alles uit, kan er geen zak van en dan heeft ie pappie nodig om hem te redden. Jack lijkt dan in ieder geval meer op zijn pa Frits, een stuk zelfstandiger en iemand die het zelf heeft gemaakt, al is Frits natuurlijk onvervangbaar
Ik vond dat wel erg dom, dat zeg je toch niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:02 schreef GSMboy het volgende:
De killer zei tegen Jack: "Je moet de groeten van Nick hebben".
Dat wilde Nick zelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond dat wel erg dom, dat zeg je toch niet.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xmlquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:24 schreef GGMM het volgende:
Heeft die wout al eerder in GTST gespeeld? Ken hem niet meer.
Wout is de vader van dat nieuwe gezin.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:26 schreef Dizer het volgende:
Wie is wout?
En wie is die gladjanus?
En wat doet lorena achter de bar?
Ik vind Nick ook zo'n vervelende huilie. Hij is net als Nina maar dan nog erger, eerst ruzie maken met papa, maar toch altijd weer bij papa aankloppen als hij wat moet. Zelfstandigheid hebben ze nooit geleerd blijkbaar. Bij Nina is dat nog wel aandoenlijk want die is ook nog geen 20, maar Nickquote:Op vrijdag 13 juni 2008 02:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat Ludo Nick nu eens laat vallen, ik weet dat Jack Nick een smerige streek heeft geleverd inzake Valentijn, maar ik vind Jack toch altijd stukken beter dan Nick. Nick is gewoon een soort Rien Hogendoorn, probeert iemand te zijn, probeert van alles uit, kan er geen zak van en dan heeft ie pappie nodig om hem te redden. Jack lijkt dan in ieder geval meer op zijn pa Frits, een stuk zelfstandiger en iemand die het zelf heeft gemaakt, al is Frits natuurlijk onvervangbaar
Slecht geacteerd of niet, ik vond het toen wel stukken beter dan nu.quote:
Chief Information Officer, toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:15 schreef nWo4Life het volgende:
Op de website van GTST staat een Spectrum-artikel over de vermissing van Jack van Houten, de CIO van Pharmas. Voor zover ik weet bestaat er geen CIO-functie. Wel een CEO; Chief Executive Officer (directeurtje). Ze schrijven het gewoon zoals ze het uitspreken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |