Ludo + humor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 04:26 schreef James1988 het volgende:
Ludo: "Ze heeft me ook neergeschoten"
Arts: "Met een wapen bedoelt u?"
Ludo: *pokerface* "Nee, met een plumeau"
Arts:![]()
Ludo: "Nee, natuurlijk met een vuurwapen"Raap me op.
Een huurmoordenaar die nog even naar huis laat bellen is nog erger.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:23 schreef TornadoDK het volgende:
Jack de commando laat zich wel heel makkelijk overmeesteren
Vergeet niet dat Jack de commando een stevige duik wel kan overleven, behalve als hij degene is die geraakt is, wat ik niet hoop anders sterft de naam Van Houten bij deze uitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:42 schreef GSMboy het volgende:
He, nu vallen ze omlaag... nu weet ik al dat ze omlaag vallen beide...
Als RTL/Endemol nou even had gewacht tot maandag en dan beide te laten vallen, dat was spannender geweest.
Beide zijn vast wel dood denk ik zo.
Lijkt me erg op de clliffhanger van Ludo en Bowien lijken.
Als dat het plan zou zijn, dan zou Jack's lichaam dus overboord vallen, in het water, en misschien weer boven komen drijven, en gevonden worden. Jack moest verdwijnen, en nooit meer gevonden worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef Perico het volgende:
De huurmoordenaar was een lachertje.... je hebt op zijn minst een geweer met vizier om hem van een afstand mee om zeep te helpen... volgens mij is een kogel vanaf de wal in Jacks kop op de boot, effectiever dan zoals nu het 'plan' was.
Dat is echt belachelijk ja. Die hitman had gewoon bovenop de bergtop moeten schieten, dan was Jack door de druk van de kogel zo achterover het ravijn in gevallen.quote:Okee, okee, het is een soap, we spelen mee
Doe mij ook zo'n barmhartige hitman, die me een kopje thee aanbiedt, naar huis laat bellen, en voorop laat gaan in een beklimming waar 1 trap naar beneden hem uitschakelt..
Emancipatie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is ook weer zo een gezin waarbij zij nogal dominant is, waarom zitten gtst mannen in een gezin toch steeds onder de plak? Robert en Jef vroeger helemaal niet, maar sinds het Fischer tijdperk des te meer en dhr Huygens ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |