Slapen mods lopen te slapen!quote:
je voelt je wel erg aangesprokenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's goed, dan zal ik geen opmerking maken over dat als je met een gemiddelde schedediepte van 9cm een piemel van 14cm klein vindt, dat dat betekent dat je wel inmens slappe uitgezakte spatlappen moet hebben.
wat ben jij een kutuserquote:Op maandag 26 mei 2008 23:13 schreef unique- het volgende:
[..]
omg niet alleen hoeren kunnen dat.
hij moet gewoon een meisje zoeken en t op z'n tyd doen?
ofniet dat?
als je een meisje hebt die t ook nog nooit gedaan heeft kunnen jullie alleby van elkaar leren toch
hoef je niet meteeen naar de hoeren
nja ik snap jullie zoiezo nie
en dat je groen bent, ga uit, en versier gwn wat meisjes, dan ben je zo geen groentje meer, moet je wel de eerste stap zetten waarschijnlijk
en btw, klein maar fijn? zo niet waar
En hoe moet dat gemiddelde dan bepaald zijn? Hebben ze 1000 mannen laten langkomen om vervolgens met een lineaal de stijve penis op te meten? Of een soort enquite met "uitslag - 5cm"quote:Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef EricT het volgende:
[..]
kiezen is leuk, maar weet dat het aanbod beperkt is.
Die 12-14 cm is het 'officiele' gemiddelde wat Nederlandse seksuologen van verschillende academische universiteiten bepaald hebben. 1 onderzoek noemt ~ 14, anderen komen niet boven de 12,7 cm uit. Dus laten we zeggen dat het overall gemiddelden rond 13 cm ligt, betekent dat dus dat ~50% vd mannen een penis kleiner of gelijk aan 13cm hebben, en visa versa. Modus (meest voorkomende lengte) lag ergens begin 14cm (uit mijn hoofd). overigens wordt alles tussen 10 en 20 zo'n beetje als normaal bestempeld.
Bij de 'buikwand'-operatie (het doorsnijden van bindweegselbanden waardoor de penis lager komt te hangen) geeft het beste resultaat op verlenging, met wat geluk verleng je de penis hier met de grootte van een stuiver mee.
Dus: You gotta make do with what ya got
Hoe weet jij dat zo goed?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:17 schreef EricT het volgende:
Het Nederlandse gemiddelde ligt op een denderende 12-14 cm
Inderdaad, mannen werden uitgenodigd om anoniem aan deze enquetes mee te werken. Door inname van een tabletje wordt de maximale erecte toestand bereikt, deze werd door een 'deskundige' opgemeten, om een eerlijke meting te krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:54 schreef MrSleep het volgende:
[..]
En hoe moet dat gemiddelde dan bepaald zijn? Hebben ze 1000 mannen laten langkomen om vervolgens met een lineaal de stijve penis op te meten? Of een soort enquite met "uitslag - 5cm"
Niet dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:25 schreef Theroin. het volgende:
Zoals al werd gezegd; de gemiddelde lengte is 16(,5) cm. en daar zit je boven.
En anders niet getreurd;
[ afbeelding ]
Een kenner! Maar je hebt gelijk, al die traditionele onderzoekjes deugen niet, omdat die obv vragenlijsten gingen. Daar kun je zo een paar cm vanaf trekken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:12 schreef EricT het volgende:
[..]
Jaaaa
*studeert biomedische wetenschappen enzo .. *
ja maar das zo'n gedoe, moet ie zegen ik wil neuken ga es legge tegen een willekeurig meisje??quote:Op maandag 26 mei 2008 23:13 schreef unique- het volgende:
[..]
omg niet alleen hoeren kunnen dat.
hij moet gewoon een meisje zoeken en t op z'n tyd doen?
ofniet dat?
als je een meisje hebt die t ook nog nooit gedaan heeft kunnen jullie alleby van elkaar leren toch
hoef je niet meteeen naar de hoeren
nja ik snap jullie zoiezo nie
en dat je groen bent, ga uit, en versier gwn wat meisjes, dan ben je zo geen groentje meer, moet je wel de eerste stap zetten waarschijnlijk
en btw, klein maar fijn? zo niet waar
Hun gebrek aan smaak werd dan blijkbaar gecompenseerd door een grote pik.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is dat in erecte toestand? Dan ben ik blij dat ik nooit een gemiddelde Nederlander ben tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |