Zo, een laatste update voor het verhuizen.
Nu lijkt de woning nog een showroom, zonder al te veel zooi en dozen, dus daarom maar een rondje met het foto-toestel gedaan.
De buitenkant
![]()
inclusief naambordje

![]()
de woonkamer, inclusief bankstel en tv-meubel en gordijnen.
![]()
de kachel staat op een plateau, deze heb ik afgewerkt met een houten lat gezaagd uit een vloerdeel
![]()
de muur, nu inclusief kasten. het linker kastje blijft open. Hier heb ik een stopcontact voor de laptop en een schakelaar voor de spots in/onder de kast ingemaakt
![]()
het tv-meubel. Hiernaast staat een speciekuip met hout voor de kachel en de lamp voor boven de salontafel, deze is ook zelf gemaakt in dezelfde stijl als de andere lamp in de woonkamer. Ik hang deze morgen op exact recht boven de salontafel.
![]()
de stoelen, met een kussentje van de gordijnstof, hulde aan mijn moeder!
![]()
De pootjes onder de stoelen en bank zijn beuken, die heb ik zelf (zithoek is tweedehands) kaal geschuurd en in de olie gezet, deze waren kersenkleurig.
![]()
close-up van de vloer, redelijk hetzelfde plekje als een eerdere foto
![]()
in de trapkast een luik gemaakt voor het kruipluik
![]()
de keuken, incl onderplint, en incl plantjes in de vensterbank
![]()
de trap, de treden zijn geschilderd en daarna voorzien van transparante anti slip verf.
![]()
nog een keer de trap
![]()
doorkijkje van voor naar achter op de verdieping
![]()
had ik deze al gespamd? Om de leidingen in het cv-hok heb ik een koof getimmerd.
![]()
de uittrekbare plank bij de wasmachine, hier kan de wasmand op staan. Morgen komt de droger.
![]()
Badkamer, kastje geplaatst, incl accesoires
![]()
en de douchewand geplaatst, 8 mm gehard en gelaagd glas, rondom geslepen. De wand staat met een RVS U-profiel tegen de muur en aan het plafond gekoppeld en op de vloer is deze gekit.
![]()
Morgen verhuizen
[ Bericht 0% gewijzigd door Gurb op 12-03-2010 19:35:40 ]