heerlijk werk, vooral omdat het lekkere vette grond was en je elke keer de schop met je voet de grond in moest steken.quote:
daar is het inmiddels wel tijd voor ja.quote:
Wij wachten in spanning afquote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Gurb het volgende:
[..]
daar is het inmiddels wel tijd voor ja.
Ik zal vanavond de huidige stand van zaken ff op de foto zetten en hier posten
Het is inderdaad wel wat werk ja, maar eigen arbeid kost geen geldquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef Leonietje83 het volgende:
OMG! Wat een werk! Wel grappig zo nog zonder tuinafscheidingen enzo. Is die vlonder die er nu ligt gemeenschappelijk of wel echt je eigen stuk (zonder recht van overpad enzo?) Ga je ook nog iets met verlichting doen? Spots in de opstaande rand van vlonder aan de kant van je huis? Richting water?
Foutquote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef Gurb het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel wat werk ja, maar eigen arbeid kost geen geld
First things firstquote:Het vlonder is mijn eigendom en er is officieel geen recht van overpad. Ook ligt het vlonder ca 75 cm lager als de straat, dus erg makkelijk kun je er ook niet opkomen. Maar voor het werken in de tuin kan ik wel via het vlonder van de buren op de straat komen, dus ik hoef niet door mijn tuin heen.
Ook mag het vlonder niet uitgebreid worden richting de sloot, en mogen er geen schuttingen op geplaatst worden. Dit zijn eisen van de projectontwikkelaar, gemeente en waterschap.
Qua verlichting ben ik er nog niet uit. Eerst maak ik het vlonder af, dan maak ik de rest van de tuin in orde, incl schuttingen, gras, houtopslag en een klein opberghok. Dan zal ik ook de tuinverlichting aanpakken, er ligt iig al een grondkabel op een aparte groep bij de achtergevel.
dan heb ik geld genoegquote:
Ik hou niet van varen of vissen. Ik hou meer zwemmen of schaatsen op of in het water. Dus een bootje komt er niet.quote:
Een koek en zopie stand als het vriest is ook oke Gurbquote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Gurb het volgende:
Ik hou niet van varen of vissen. Ik hou meer zwemmen of schaatsen op of in het water. Dus een bootje komt er niet.
Ik ook, nodigquote:
Ah, oke.quote:Ik hou niet van varen of vissen. Ik hou meer zwemmen of schaatsen op of in het water. Dus een bootje komt er niet.
quote:
Dat klopt, alleen meestal kijk ik op zondag niet op die papiertjes, en 's avonds is het donker.quote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef rubje het volgende:
sommige mensen gebruiken gewoon ouderwets papier en en pen om iets te herinneren.![]()
![]()
complimenten trouwens voor je hele klus,ik doe het je niet na.
als je maar weet belofte maakt schuldquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef Gurb het volgende:
[..]
![]()
De eerstvolgende keer dat ik thuis ben met daglicht is a.s. zondag, dus heb zojuist een herinnering in mijn telefoon gezet
Hierbij de beloofde foto'squote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef Gurb het volgende:
belofte maakt schuld idd![]()
en ik zal meteen wat oude foto's terugplaatsen.
Dank voor het complimentquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef AnneX het volgende:
Leuk en warm en huiselijk.
Het ziet er écht uit.
alleen dat gordijn naast de brandende kachel ..zou je die niet naar rechts schuiven als de kachel brandt.
Hij is er nog hoor, is zelfs 6 dagen en 7 uur geleden nog op het forum geweestquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Zomaar in eens vroeg ik mij af waar deze usert eigenlijk gebleven is![]()
Daarom trap ik dit topic maar eens omhoog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |