abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58924596

Het vorige deel: Deel 159

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_58924618
joechei!
Ja doei.
pi_58924673
Nou welkom terug dan
pi_58924687
was ze weg dan?
Ja doei.
pi_58924698
hoi
pi_58924702
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou welkom terug dan
Dankjewel
pi_58924728
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
was ze weg dan?
Wel 5 minuten

Ik vroeg me trouwens laatst af, hoe zit het met die hoepels?
pi_58924747
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja dat was ik al weer helemaal vergeten
Iemand die minilotje nog spreekt?
pi_58924786
Hihi, Miss_s, in de CUL-SC hebben we er ook zoeentje die steeds op hoge poten aankondigt dat ie niet meer terugkomt. Maar die houdt t wel wat langer vol dan jij
pi_58924794
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi, Miss_s, in de CUL-SC hebben we er ook zoeentje die steeds op hoge poten aankondigt dat ie niet meer terugkomt. Maar die houdt t wel wat langer vol dan jij
je moet klein beginnen, net als met hardlopen, niet té snel, anders breekt het je op jeweetsch!
Ja doei.
pi_58924815
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wel 5 minuten

ben ik toch blij dat ik er (nog) geen besteld heb
laatst nog geprobeerd, dat hoepelen, maar ik kán het gewoon niet.... ben gewoon zo soepel als een afgebroken boomtak..
Ja doei.
pi_58924819
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kondig het niet steeds aan en ik was niet terug gekomen als Renske mij niet aangesproken had
En zoals ik al eerder zei als het niet leuk meer is kom ik hier niet meer
pi_58924917
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben ik toch blij dat ik er (nog) geen besteld heb
laatst nog geprobeerd, dat hoepelen, maar ik kán het gewoon niet.... ben gewoon zo soepel als een afgebroken boomtak..
Ja ik ben ook een stijve hark maar het leek me wel leuk..
Was daarom ook aan het wachten tot de enthousiaste verhalen zouden komen maar ik hoorde er niks meer over.
pi_58924955
nu staat mijn hardloopeuforie in het vorige topic

nou ja, ik ben nog steeds blij met mijn geweldige conditie! Én dat ik nu in een hardloopbroek (zo'n strakke legging ) en een topje hard durf te lopen en het heel tof is dat ik mannen met een blik zie kijken of als ze fluiten vind 't stiekem wel tof, die aandacht gewoon, omdat ik die in het begin niet had, toen ik net 2 minuten hijgend uitliep in een veel te grote joggingbroek en een capuchontrui en een rode bolle kop !

Heb ook nog een 'strak' sportschema voor de rest van de week:
morgen pilates
woensdag spinnen
donderdag hardlopen
vrijdag niets
zaterdag hardlopen
zondag niets

Ik dénk dat ik mn gewicht straks weer in rap tempo zie zakken
Ja doei.
pi_58924962
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik kondig het niet steeds aan en ik was niet terug gekomen als Renske mij niet aangesproken had
En zoals ik al eerder zei als het niet leuk meer is kom ik hier niet meer
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!

Ben ik de enige die vindt dat de TT suggereert dat, zonder interventie van Renske, het slanktopic geen doorgang meer zou vinden?
  maandag 26 mei 2008 @ 19:27:01 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58924967
Ja, zullen we nu even ophouden te grappen en te grollen over Saskia's korte verscheiden? Anders is ze dadelijk écht weg.
Niet meer actief op Fok!
pi_58924998
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zullen we nu even ophouden te grappen en te grollen over Saskia's korte verscheiden? Anders is ze dadelijk écht weg.
maak het nu niet té makkelijk...

sorry, ik stop al... écht waar! maar dit was een inkopper en dat weet je!
Ja doei.
pi_58925027
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vindt dat de TT suggereert dat, zonder interventie van Renske, het slanktopic geen doorgang meer zou vinden?
nee
maar zonder Viking zou het wel een stuk minder spannend zijn: minder date-verhalen
Ja doei.
pi_58925098
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammer
pi_58925147
ik dénk dat anders iemand anders wel deel 160 had geopend hoor.....
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 26 mei 2008 @ 19:35:51 #21
70532 loveli
N
pi_58925164
bedoeld
crap in = crap out
pi_58925181
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
OK, chef... Zonder jou geen topic, toch?
  maandag 26 mei 2008 @ 19:38:04 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58925224
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammer
Gosh! Ik heb het slanktopic gered! . Waar hadden jullie anders moeten posten? .
Nu moeten jullie mij voor eeuwig dankbaar zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_58925259
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gosh! Ik heb het slanktopic gered! . Waar hadden jullie anders moeten posten? .
Nu moeten jullie mij voor eeuwig dankbaar zijn .
In het chocoforum? onee daar mag ik niet komen
pi_58925261
Alleen als jij belooft ons op de hoogte te houden van je dates
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')