abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 mei 2008 @ 17:36:13 #1
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58922901
Hier dan maar verder.
Laatste reactie:
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef tomttt het volgende:

[..]

The Gaslight Anthem
Elk nummer op Sink or Swim en Señor And The Queen is goed
Ben er in Arnhem dan ook bij
In augustus komt overigens het nieuwe album.
Vorige deel: Centraal Hardcore/Punk deel 23
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  maandag 26 mei 2008 @ 18:35:47 #2
11502 nipeng
The last ride is free
pi_58923913
Ik heb 23 in de titel maar aangepast naar 24.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:53:26 #3
136780 Nosh
hurpdurp
pi_58924290
Sink or Swim wordt met iedere luisterbeurt beter.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:45:03 #4
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_58929390
Godverdomme wat is Screaming for Silence toch een vet nummer!
Elke keer als ik hem hoor sloop ik mijn hele kamer + huisgenoten die toevallig binnen komen lopen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_58935705
tvp
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:42:42 #6
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58937618
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:35 schreef nipeng het volgende:
Ik heb 23 in de titel maar aangepast naar 24.
Sorry
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58939178
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:36 schreef tomttt het volgende:
Hier dan maar verder.
Laatste reactie:
[..]



Senor and The Queen was even wennen, maar ik trek nu alleen het 2e nummer niet. Track 3 en 4 behoren tot het beste wat ze hebben gedaan. D'r staan ook wat brakke opnames op Youtube van wat nieuwe songs die live gespeeld worden, dat belooft nogal wat voor het nieuwe album, The 59 Sound. Senor ook maar aangeschaft op 10", werd gek van die singletjes omdraaien steeds

The Gaslight Anthem
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_58942714
Morgen HORSE the Band in Amsterdam
pi_58943081
HORSE the Band... ik weet niet of ik ga. Ik had het eigenlijk niet op de planning staan. Als ik thuis ben zal ik eens een CDtje opzetten en er nog eens over nadenken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:47:38 #10
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58944516
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:55 schreef vingerplant het volgende:

[..]



Senor and The Queen was even wennen, maar ik trek nu alleen het 2e nummer niet. Track 3 en 4 behoren tot het beste wat ze hebben gedaan. D'r staan ook wat brakke opnames op Youtube van wat nieuwe songs die live gespeeld worden, dat belooft nogal wat voor het nieuwe album, The 59 Sound. Senor ook maar aangeschaft op 10", werd gek van die singletjes omdraaien steeds

The Gaslight Anthem
Dat is inderdaad best irritant ja... Wil hem eigenlijk halen wanneer ze in Arnhem spelen, maar ik wil het risico niet lopen dat hij dan is uitverkocht, dus ik zal hem wel bestellen. Vinyl van The Gaslight Anthem heeft de neiging snel uit te verkopen en daarna snel erg duur te worden...
Overigens vind ik de download coupon die bij de 2 7"s zat erg handig
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:03:34 #11
213333 WillieJamal
Rockster eerste klas!
pi_58944828
Beertray,, dat is pas vette punk
FLÜGGÅƏNK∂¤ČHI¼βØL∫Ên
pi_58945068
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 16:47 schreef tomttt het volgende:

[..]

Dat is inderdaad best irritant ja... Wil hem eigenlijk halen wanneer ze in Arnhem spelen, maar ik wil het risico niet lopen dat hij dan is uitverkocht, dus ik zal hem wel bestellen. Vinyl van The Gaslight Anthem heeft de neiging snel uit te verkopen en daarna snel erg duur te worden...
Overigens vind ik de download coupon die bij de 2 7"s zat erg handig
Ik denk niet eens dat ze hem bij zich zullen hebben aangezien het een Duitse persing is, gelimiteerd tot 500. Gewoon bestellen dus

Sink Or Swim ook maar op vinyl besteld maar nog niet binnen. Gelukkig is die nog redelijk verkrijgbaar.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 28 mei 2008 @ 02:04:42 #13
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58955266
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:15 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat ze hem bij zich zullen hebben aangezien het een Duitse persing is, gelimiteerd tot 500. Gewoon bestellen dus
Dacht dat het de Europese druk was Maar ga hem voor de zekerheid gewoon bestellen
quote:
Sink Or Swim ook maar op vinyl besteld maar nog niet binnen. Gelukkig is die nog redelijk verkrijgbaar.
Sink or Swim is in het blauw nog redelijk eenvoudig te krijgen. De rode versie is alleen verkrijgbaar via No Idea Records of de band zelf. Volgens mij verschijnt binnenkort Sink or Swim in het wit via Gunner Records. Helaas zijn de andere kleuren (zwart en wit met rood splatter) voor mij iets te duur. Dus ik heb helaas alleen rood en blauw
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58956747
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:04 schreef tomttt het volgende:

[..]

Dacht dat het de Europese druk was Maar ga hem voor de zekerheid gewoon bestellen
[..]
Ook geperst door Gunner geloof ik, en Gunner is Duits. Vandaar dat ik het had over een Duitse persing. Dat aantal van 500 klopt overigens wel
quote:
Sink or Swim is in het blauw nog redelijk eenvoudig te krijgen. De rode versie is alleen verkrijgbaar via No Idea Records of de band zelf. Volgens mij verschijnt binnenkort Sink or Swim in het wit via Gunner Records. Helaas zijn de andere kleuren (zwart en wit met rood splatter) voor mij iets te duur. Dus ik heb helaas alleen rood en blauw
Ik denk dat ik de rode nog bij No Idea bestel, ik wil daar toch mijn ontbrekende Hot Water Music LP's nog vandaan halen en de lage prijzen daar compenseert de verzendkosten enigszins. De zwarte trouwens is volgens mij ook nog goed te vinden hoor, zag hem laatst voor 11 euro op ebay. Wit met rood geen idee.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:14:32 #15
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58959258
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]

Ik denk dat ik de rode nog bij No Idea bestel, ik wil daar toch mijn ontbrekende Hot Water Music LP's nog vandaan halen en de lage prijzen daar compenseert de verzendkosten enigszins. De zwarte trouwens is volgens mij ook nog goed te vinden hoor, zag hem laatst voor 11 euro op ebay. Wit met rood geen idee.
Bij No Idea bestellen is waarschijnlijk het goedkoopst. Inclusief verzendkosten was het voor mij $24,25. Wanneer je de blauwe besteld bij een Duitse distro, ben je meestal duurder uit. Ik heb de blauwe gekocht bij Sabotage Records. Deze was erg goedkoop (¤14,50), maar ik heb 2 maanden moeten wachten...
Van de zwarte variant zijn er 100 gemaakt en die gaat voor meer dan $100 op Ebay. Van de rood-witte zijn er 500 gedrukt en die kost op Ebay ongeveer $70. Helaas iets te duur voor mij
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58961246
Zojuist bij No Idea besteld, samen met de laatste 2LP van HWM en nog wat dingetjes. Jammer dat ze een Paypal-fee rekenen, dat mag eigenlijk niet volgens de Paypal-policy maar goed.

Nieuwe Gaslight 7" (59 Sound) al besteld Tom? Green Hell gaat ze krijgen volgens mij maar ze mailen me niet terug

70$ voor die wit-rode is voor mij niet te duur maar met een blauwe en rode ben ik wel tevreden
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:43:30 #17
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58961480
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:34 schreef vingerplant het volgende:
Zojuist bij No Idea besteld, samen met de laatste 2LP van HWM en nog wat dingetjes. Jammer dat ze een Paypal-fee rekenen, dat mag eigenlijk niet volgens de Paypal-policy maar goed.

Nieuwe Gaslight 7" (59 Sound) al besteld Tom? Green Hell gaat ze krijgen volgens mij maar ze mailen me niet terug

70$ voor die wit-rode is voor mij niet te duur maar met een blauwe en rode ben ik wel tevreden
Heb Green Hell ook gemaild, maar geen bericht ontvangen De eerste 300 waren binnen 2 uur weg

Overigens komt er waarschijnlijk van het nieuwe album een speciale kleur alleen voor Vinyl Collective (goede en betrouwbare site trouwens).

Daarnaast verschijnt er van Señor And The Queen ook een doorzichtige versie. Het verzamelen van vinyl van The Gaslight Anthem wordt steeds lastiger
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58961713
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:43 schreef tomttt het volgende:

[..]

Heb Green Hell ook gemaild, maar geen bericht ontvangen De eerste 300 waren binnen 2 uur weg
Zij zouden er dus 200 moeten krijgen, maar antwoorden gewoon niet
quote:
Overigens komt er waarschijnlijk van het nieuwe album een speciale kleur alleen voor Vinyl Collective (goede en betrouwbare site trouwens).
Stoer, VC is een uitstekende site; ik lees er graag. Ook leuk om de collecties van anderen te kijken. Wellicht samen orderen als dat veel in kosten scheelt?
quote:
Daarnaast verschijnt er van Señor And The Queen ook een doorzichtige versie. Het verzamelen van vinyl van The Gaslight Anthem wordt steeds lastiger
Ik zou jezelf die druk inderdaad niet opleggen
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:32:06 #19
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58962730
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef vingerplant het volgende:
[..]

Stoer, VC is een uitstekende site; ik lees er graag. Ook leuk om de collecties van anderen te kijken. Wellicht samen orderen als dat veel in kosten scheelt?
Denk dat het een paar dollar zal schelen per order. Daarnaast moet de lp worden verstuurd binnen Nederland en kost dat ¤6,20 per lp (of we moeten dicht bij elkaar in de buurt wonen).
Waarom het wel interessant zou kunnen zijn, is dat het vinyl van hun erg snel uitverkoopt en dat wanneer bijvoorbeeld de nieuwe single wordt verkocht bij Green Hell, degene die het als eerste ziet er direct 2 koopt. In het ergste geval zien we het tegelijkertijd en hebben we er allebei 2. Dat risico zouden we dan maar moeten nemen.
quote:
[..]

Ik zou jezelf die druk inderdaad niet opleggen
In eerste instantie was mijn doel alles te verzamelen. Toen ik zag dat de prijzen stegen, was mijn doel zo veel mogelijk te verzamelen. Nu er zoveel uitkomt, is mijn doel overal 1 of 2 versies ervan te hebben
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58964063
Ik weet niet of dit echt in het punk/hardcore subforum hoord, gezien ze genoeg dingen hebben gedaan die niets met punk te maken hebben, maar gaan er nog meer mensen naar The Damned?
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:45:54 #21
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58964507
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:28 schreef Magereheinus het volgende:
Ik weet niet of dit echt in het punk/hardcore subforum hoord, gezien ze genoeg dingen hebben gedaan die niets met punk te maken hebben, maar gaan er nog meer mensen naar The Damned?
Je hebt gelijk. Dit gaat meer over het verzamelen van vinyl dan over punk. Zal hier er niet meer over verder gaan
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58964651
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef tomttt het volgende:

[..]

Denk dat het een paar dollar zal schelen per order. Daarnaast moet de lp worden verstuurd binnen Nederland en kost dat ¤6,20 per lp (of we moeten dicht bij elkaar in de buurt wonen).
Waarom het wel interessant zou kunnen zijn, is dat het vinyl van hun erg snel uitverkoopt en dat wanneer bijvoorbeeld de nieuwe single wordt verkocht bij Green Hell, degene die het als eerste ziet er direct 2 koopt. In het ergste geval zien we het tegelijkertijd en hebben we er allebei 2. Dat risico zouden we dan maar moeten nemen.
[..]
Enschede hier

Ik heb zojuist bericht gehad van Green Hell, ze begrepen m'n vraag geloof ik niet helemaal. Nogmaals gevraagd of ik kan preorderen. 2 is trouwens sowieso geen overbodige luxe, kun je geld voor vangen straks!
quote:
In eerste instantie was mijn doel alles te verzamelen. Toen ik zag dat de prijzen stegen, was mijn doel zo veel mogelijk te verzamelen. Nu er zoveel uitkomt, is mijn doel overal 1 of 2 versies ervan te hebben
Normaal gesproken wil ik van elke release 1 exemplaar hebben, meer kleurtjes slechts bij een select groepje bands of het Revelation label.

Heinus bedoelde wat anders volgens mij trouwens, tenminste, ik neem aan dat hij doelt op de transformatie naar Gothic-band die The Damned in de 80s doormaakte

Magereheinus, waar spelen ze?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:14 #23
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_58965509
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 14:52 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Enschede hier

Ik heb zojuist bericht gehad van Green Hell, ze begrepen m'n vraag geloof ik niet helemaal. Nogmaals gevraagd of ik kan preorderen. 2 is trouwens sowieso geen overbodige luxe, kun je geld voor vangen straks!
[..]
In het weekend woon ik in Hengelo (ov uiteraard), dus er valt wat te regelen De site van Green Hell ligt er bij mij uit.
quote:
Normaal gesproken wil ik van elke release 1 exemplaar hebben, meer kleurtjes slechts bij een select groepje bands of het Revelation label.
Ik heb dat eigenlijk maar bij 2 bands, The Gaslight Anthem en The Apers. Waarbij ik het geluk heb dat er weinig verschillende varianten zijn van The Apers
quote:
Heinus bedoelde wat anders volgens mij trouwens, tenminste, ik neem aan dat hij doelt op de transformatie naar Gothic-band die The Damned in de 80s doormaakte
Foutje
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_58968112
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 15:32 schreef tomttt het volgende:

[..]

In het weekend woon ik in Hengelo (ov uiteraard), dus er valt wat te regelen
[..]
quote:
Ik heb dat eigenlijk maar bij 2 bands, The Gaslight Anthem en The Apers. Waarbij ik het geluk heb dat er weinig verschillende varianten zijn van The Apers
Kun je sowieso beter hebben dan Hot Water Music op No Idea verzamelen, als je dat compleet krijgt verdien je een standbeeld. Of die gasten op VC die hun collectie posten van 50 kleuren Reinventing Axl Rose van Against Me!...

Als ik nieuws heb over de 7" PM ik wel, beetje topicvervuiling dit
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:56:19 #25
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_60206311
Harde kick want vanavond spelen Merauder + No Turning Back in 013.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_60206800

Neuk!, No Turning Back, Secret Cinema, Backfire!, KernelZero, DrDoom, Samaritan, gewapend beton, Union Town and Fire Walk With Us
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:24:39 #27
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_60206860
Vette line-up.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_60209089
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:56 schreef BOKA het volgende:
Harde kick want vanavond spelen Merauder + No Turning Back in 013.
Hier kijk ik ook al een tijdje naar uit Word wel heul vet denk ik zo
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_60214563
Neuk!?

Eenmalige reunie ofzo?
pi_60228691
Vorig jaar, zelfde festival, zou er een eenmalige reunie show zijn van Neuk!. Maar nu zijn ze gewoon weer aan het touren (zag ze laast ook op artquake?).
pi_60305816
STRIKE FIRST - NEW SONGS ONLINE


What's up everybody!

Official information from our new record label will follow, but we are more than pleased to give you a little preview of our newest effort: GOSPELS FOR THE DECEIVED.

On our myspace we have added DETHRONED, which is one out of eleven new songs that will be on this new record. We are very happy with the new album as a whole.

The songs are groovier and heavier than ever before, the sound is amazing (Nico and XPZ Sound, you did a great job!!!) and also the artwork looks stunning due to a lot of good work from Sly (www.slyartwork.com).

Check it out @ www.myspace.com/strikefirst

Please take a listen. Note that even the lyrics of this song can be found on our Myspace.

As said before: An official statement will be made by our record label as soon as we have more info on release date and maybe release show(s).

For now, make sure you visit our upcoming shows, especially our shows with Bloodclot!!! Of course we are taking bookings for this fall to promote the album!

Take care,
Strike First
www.myspace.com/strikefirst
pi_60313958
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:21 schreef MarsX het volgende:
[ afbeelding ]
Neuk!, No Turning Back, Secret Cinema, Backfire!, KernelZero, DrDoom, Samaritan, gewapend beton, Union Town and Fire Walk With Us
Jezus christus, dat is heel erg netjes.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 27 september 2008 @ 00:28:00 #33
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61945391
*schopt omhoog*

Dat dit zo laag staat


Binnenkort een nieuwe Rise Against en Alexisonfire !!!
AFC AJAX
pi_61946348
Minutemen .
pi_61948325
Woei, straks naar cilinderfest.
Alleen een beetje kut dat om 1 uur al de laatste trein gaat en ik dus Backfire voor een groot gedeelte moet missen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:35:01 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_61948404
TVP!
pi_61949581
zijn er nog meer die toch ook nog de "oude"hardcore/puntk kunnen waarderen? ik denk aan bijv. Minor treath, Discharge, GBH, DRI, oude Suicidal tendencies en uit Nederland BGK en Fritus modern?
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:21:14 #38
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_62019209
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:12 schreef attila_de_hun het volgende:
zijn er nog meer die toch ook nog de "oude"hardcore/puntk kunnen waarderen? ik denk aan bijv. Minor treath, Discharge, GBH, DRI, oude Suicidal tendencies en uit Nederland BGK en Fritus modern?
minor treath
Adolescents en black flag zegt jou dat ook wat?
pi_62020401
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:25 schreef BOKA het volgende:
Woei, straks naar cilinderfest.
Alleen een beetje kut dat om 1 uur al de laatste trein gaat en ik dus Backfire voor een groot gedeelte moet missen.
Dr Doom was vet, alleen soms wilden ze iets te moeilijk doen waardoor het een beetje chaotisch (niet in de juiste zin van het woord) werden. Maar zeker de doorblaasstukken à la Nasum waren wel erg lekker.

Van Enemy Ground had ik nog nooit gehoord, maar het was echt heel erg bruut.

No Turning Back was, zoals altijd eigenlijk wel, erg goed.

Neuk viel me ietwat tegen, maar dat kwam denk ik meer omdat ik heel veel nummers net (her)kende terwijl ik dacht dat ik het meeste wel kende. Je beste vriend.. blijft natuurlijk wel erg tof.
Helaas heb ik Backfire niet meer gezien omdat ik het wel een beetje gehad had met de kou en een blessure. Bovendien hadden we nu nog een normale trein terug naar Leiden.

Ik weet ook nog niet of ik volgend jaar er weer heen ga, op een of andere manier vond ik de sfeer toch wat minder gezellig, dat het dan ook nog eens zo'n ontzettend pauperterrein was hielp ook niet echt mee.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_62020427
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:12 schreef attila_de_hun het volgende:
zijn er nog meer die toch ook nog de "oude"hardcore/puntk kunnen waarderen? ik denk aan bijv. Minor treath, Discharge, GBH, DRI, oude Suicidal tendencies en uit Nederland BGK en Fritus modern?
Behalve Discharge (net als al die D-beat bandjes van daarna: doodsaai): já.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:38:12 #42
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62037376
quote:
Nog een week, NOG EEN WEEK


*moet inhouden doen


ook geen geleakde versie ofzo he
AFC AJAX
pi_62063431
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef bang_gang het volgende:

[..]

minor treath
Adolescents en black flag zegt jou dat ook wat?
adolescents niet, maar black flag wel! zal adolescents eens gaan beluisteren!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:16:33 #44
184465 Migue
Sensuele man
pi_62065202
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef bang_gang het volgende:

[..]

minor treath
Adolescents en black flag zegt jou dat ook wat?
Black Flag? Die band die Nervous Breakdown en Fix Me van Rise Against gecoverd hebben?

Anyway, Rentokill is support bij Strike Anywhere en Rise Against, YES! Waren gruwelijk cool vorige maand bij Propagandhi.
En Appeal To Reason is online te vinden sinds een uurtje
  woensdag 1 oktober 2008 @ 23:30:35 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62065632
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:12 schreef attila_de_hun het volgende:
zijn er nog meer die toch ook nog de "oude"hardcore/puntk kunnen waarderen? ik denk aan bijv. Minor treath, Discharge, GBH, DRI, oude Suicidal tendencies en uit Nederland BGK en Fritus modern?
Zekers! Vooral dol op bands als Septic Death, Cryptic Slaughter en Siege

Verder geen tvp ofzo...
pi_62079958
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:16 schreef Migue het volgende:

[..]

Black Flag? Die band die Nervous Breakdown en Fix Me van Rise Against gecoverd hebben?



Rise Against covert die nummers trouwens best ok.

Black Flag vind ik geweldig tot My War (de A-kant) en heb dat dan ook op vinyl, daarna kan ik er niet zo veel meer mee.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:04:48 #47
184465 Migue
Sensuele man
pi_62109471
Rise Against is dan ook een band waar je veel over kan zeggen, maar niet dat ze geen prima punk/muziek maken.

Vanavond 5 Shots O' Whiskey en Atlas Losing Grip in The Stage. Smash The Statues helaas van de bill gekickt ofzo, gaat iig niet door, wat ik wel jammer vind, voor hen wilde ik eigenlijk het meest. Maarja, het is toch gratis, dus we gaan maar even kijken, Atlas Losing Grip is op CD iig prima te doen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:17:44 #48
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_62109740
Go = Gaan

tvp
Wat je vindt, ...
pi_62333866
omdat Jörg Haider zich gisteren heeft dood gereden een leuk hardcore liedje.


  zondag 12 oktober 2008 @ 20:36:11 #50
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_62334386
De nieuwe Rise Against is weer erg goed, zoals altijd.
pi_62336163
Guttermouth als voorprogramma van Less than Jake. Beiden jeugdsentiment, maar het eerste wil ik daadwerkelijk nog eens zien live.

Dang. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62338209
KEROSENE
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:16:44 #53
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_62383071
Gaslight Anthem trouwens in Vera in februari
pi_62392299
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef ralfseltje het volgende:
Gaslight Anthem trouwens in Vera in februari
Dat wordt een weekend Groningen dan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 00:47:36 #55
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_62393684
En de 28e van diezelfde maand in Melkweg. Zondag dus
Gaat dus een duur of insomnia geintje worden...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:30:49 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_63053170
Op Groezrock 2009: NOFX, H2O en Walls Of Jericho.
pi_63603495
Vandaag wat jeugdsentiment op LP gekocht, ik ga 'm NU draaien <3

pi_63611666
Zondag naar No Turning Back, Backfire en Biohazard.
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:31:55 #59
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63616136
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 20:12 schreef bewegende_ninja het volgende:
Vandaag wat jeugdsentiment op LP gekocht, ik ga 'm NU draaien <3

[ afbeelding ]
True Till Deeeeeaaaattthhhh!!!!!!!
---- at least till pubirty is over
Wat je vindt, ...
pi_63617123
Fijne plaat dit!! Een van mn favorieten van 2008. Tevens tvp.

  zaterdag 29 november 2008 @ 14:54:17 #61
184465 Migue
Sensuele man
pi_63619475
Ja eens even checken, hoor goede dingen over die plaet

Nieuwe Tenement Kids is ook weer geweldige, net als de releaseshow/Speak Out Fest, shitload aan goede bands, zelfs Fake Problems vond ik zowaar te pruimen
pi_63714267


Modern Life is War - Witness. Godverdomme. Wat. Een. Plaat. Vele mensen zullen het vast hier al kennen, maar dit is zeker één van de vetste punkalbums die ik ooit gehoord heb.
pi_63720456
21 Gun Salute - Condition Black (demo) is eindelijk verkrijgbaar!



Verkrijgbaar op shows voor slechts ¤3,- en als je niet bij shows kan zijn maar wel de demo wilt, even contact opnemen voor andere mogelijkheden: www.myspace.com/21gunsalutehc / www.the21gunsalute.hyves.nl
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_63727566
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]

Modern Life is War - Witness. Godverdomme. Wat. Een. Plaat. Vele mensen zullen het vast hier al kennen, maar dit is zeker één van de vetste punkalbums die ik ooit gehoord heb.
Als je die al gaaf vindt moet je toch eens My Love, My Way gaan checken. Wat mij betreft nog een klasse beter!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 3 december 2008 @ 18:37:24 #65
184465 Migue
Sensuele man
pi_63731416
Beste plaet van 2004 ook al is ie van 2003 voor mij! En dat zegt wat, want 2004 was een gruwelijk goed jaar
pi_63731576
Fucking Jay Reatard 5 maart in Amsterdam, Paradiso.
pi_63732323
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef emokid het volgende:
Fucking Jay Reatard 5 maart in Amsterdam, Paradiso.
Kleine zaal, mag ik hopen?
Alsnog. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_63732339
Kleine zaal natuurlijk!
pi_63733238
Nieuwe Gewapend Beton nummers!
www.myspace.com/embryopunx
  donderdag 4 december 2008 @ 10:59:43 #70
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_63749698
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef Migue het volgende:
... 2004 was een gruwelijk goed jaar


*speelt:


They told me that the classics never got a style but, they do, they do.
Somehow baby, I never thought that we do to.
Wat je vindt, ...
  donderdag 4 december 2008 @ 13:20:23 #71
184465 Migue
Sensuele man
pi_63753295
Rerelease in 2004 toch? Zag 'm een paar maanden terug bij Saturn liggen voor een paar euro, stapels hadden ze er van, allemaal in de aanbieding. Meteen maar eentje meegenomen want wat een bizar goede cd is dat, en nog steeds vernieuwend, zelfs nu nog
Zojuist na een paar maanden eindelijk de nieuwe Strike First ontvangen, dus yes, en hopelijk morgenochtend ook de nieuwe Smash The Statues. Ook 2008 was weer een goed jaar
  donderdag 4 december 2008 @ 15:49:38 #72
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63757536
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef emokid het volgende:
Fucking Jay Reatard 5 maart in Amsterdam, Paradiso.
Vet!

En:
quote:
Paradiso bevestigt de komst van legendarische Engelse punkband The Buzzcocks. Hoewel de band vooral eind jaren 70 succesvol was, bewees de band de vorige editie van de Lokerse Feesten haar streken nog niet verleerd te hebben.

11 februari gaat het concert in Paradiso, Amsterdam plaatsvinden. Kaarten gaan voor 18,50 euro over de toonbank. Hier komen nog wel service- en lidmaatschapskosten bij. De voorverkoop start 13 december.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 4 december 2008 @ 17:25:34 #74
184465 Migue
Sensuele man
pi_63759964
quote:
Kaarten gaan voor 18,50 euro over de toonbank. Hier komen nog wel service- en lidmaatschapskosten bij.
"Punk"
pi_63763288
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]

Modern Life is War - Witness. Godverdomme. Wat. Een. Plaat. Vele mensen zullen het vast hier al kennen, maar dit is zeker één van de vetste punkalbums die ik ooit gehoord heb.
Op da schijfke staat inderdaad 'n goei stukske muziek.
Heb 'm al behoorlijk grijs gedraaid hierzo.

Ik vind het echter geen punk album.
  donderdag 4 december 2008 @ 20:59:23 #76
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_63765457
Kaartje over voor All Tomorrow's Parties we hebben een kaartje+vlucht over nog liefhebbers?
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:42:34 #77
199107 xLittlestarx
A Day In The Life ...
pi_64056240
pi_64117121
http://patronaat.nl/overzicht?eventId=8255494#8255494

http://www.velserherrie.com presents:

H2O (USA) - http://www.myspace.com/h2ofamily
Death Before Dishonor (USA) - http://www.myspace.com/deathbeforedishonorbhc
21 Gun Salute - http://www.myspace.com/21gunsalutehc
The Real Danger - http://www.myspace.com/therealdanger

Zaterdag 5 mei @ Patronaat, Haarlem
Kleine Zaal
Prijs ¤ 9,-
Open 20.00 u Aanvang 20.30 u
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_64145607
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef UntilMyEnd het volgende:
http://patronaat.nl/overzicht?eventId=8255494#8255494

http://www.velserherrie.com presents:

H2O (USA) - http://www.myspace.com/h2ofamily
Death Before Dishonor (USA) - http://www.myspace.com/deathbeforedishonorbhc
21 Gun Salute - http://www.myspace.com/21gunsalutehc
The Real Danger - http://www.myspace.com/therealdanger

Zaterdag 5 mei @ Patronaat, Haarlem
Kleine Zaal
Prijs ¤ 9,-
Open 20.00 u Aanvang 20.30 u
Beetje ver weg. Gelukkig komen H20 en DBD ook in eindhoven
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  FOK!fotograaf dinsdag 23 december 2008 @ 15:07:24 #81
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_64285604
tvp
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_64288325
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Beetje ver weg. Gelukkig komen H20 en DBD ook in eindhoven
Hell yeah!
pi_64499306
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Beetje ver weg. Gelukkig komen H20 en DBD ook in eindhoven
Het is trouwens zaterdag 2 mei ipv 5 mei zie ik net. :p
En in Dynamo is het geheel in de grote zaal en in Patronaat in de kleine. Da's wel weer heel vet van Patronaat dus!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_64505476
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef ralfseltje het volgende:
Gaslight Anthem trouwens in Vera in februari
Present. Hoewel ik niet eens zo'n hele grote fan ben. Maar wie weet overtuigen ze me live!
pi_64505688
Over leuke bandjes gesproken.
pi_65025273
Volgende maand is een zeer aantrekkelijk showtje in Dynamo:

Op 15-02-2009 speelt Sworn Enemy met support van oa CDC, Freya, Lionheart

Leuk zondagmiddag showtje in het zuiden van het land.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_65027891
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef skyrebel het volgende:
Volgende maand is een zeer aantrekkelijk showtje in Dynamo:

Op 15-02-2009 speelt Sworn Enemy met support van oa CDC, Freya, Lionheart

Leuk zondagmiddag showtje in het zuiden van het land.
Vet, as real as it gets blijft een van de betere metalcore platen.
15 maart spelen ze trouwens met Born from Pain in de baroeg.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_65494901
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef BOKA het volgende:

[..]

Vet, as real as it gets blijft een van de betere metalcore platen.
15 maart spelen ze trouwens met Born from Pain in de baroeg.
En zaterdag 14 feb in Patronaat, Haarlem. Gezellig op Valentijnsdag naar Sworn Enemy.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_65922546
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Present. Hoewel ik niet eens zo'n hele grote fan ben. Maar wie weet overtuigen ze me live!
Kom ik op terug. Na even beide platen intensief gehoord te hebben (Sink or Swim is de favoriet maar '59 Sound is MINSTENS zo goed) ben ik om: gave band!!!
pi_65939010
OMG, nieuwe Propagandhi .
pi_65939382
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef =HellFire= het volgende:
OMG, nieuwe Propagandhi .
Wat? Waar? Wanneer? Heldenband!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:49:02 #92
184465 Migue
Sensuele man
pi_65939862
Ja man, waarrrrrrr? Ik hou van die band, kan niet wachten om die nieuwe plaet te horen

Rise Against was zondag overigens erg goed in Bielefeld, ik was onder de indruk, had niet verwacht dat die band toch nog zo punk was. Net een uur gespeeld en dat was het. Zo zie ik het graag, als ik 2,5 uur een band wil zien spelen ga ik wel naar Metallica. Wel jammer van die twee ballades, het is punk godverdomme! Strike Anywhere vond ik dan weer wat minder, daar kan ik niet zo veel mee, maar dat zegt meer over mij dan die band.
  FOK!fotograaf woensdag 11 februari 2009 @ 12:47:46 #93
145146 Andyy
pi_65949287
quote:
Dit is punk noch hardcore, maar wel tof .
  FOK!fotograaf woensdag 11 februari 2009 @ 15:00:44 #95
145146 Andyy
pi_65950065
Metalcore
heeft (een klein beetje) met hardcore te maken
pi_65950296
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:16 schreef =HellFire= het volgende:
OMG, nieuwe Propagandhi .
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, vertel op!
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef Migue het volgende:
Ja man, waarrrrrrr? Ik hou van die band, kan niet wachten om die nieuwe plaet te horen

Rise Against was zondag overigens erg goed in Bielefeld, ik was onder de indruk, had niet verwacht dat die band toch nog zo punk was. Net een uur gespeeld en dat was het. Zo zie ik het graag, als ik 2,5 uur een band wil zien spelen ga ik wel naar Metallica. Wel jammer van die twee ballades, het is punk godverdomme! Strike Anywhere vond ik dan weer wat minder, daar kan ik niet zo veel mee, maar dat zegt meer over mij dan die band.
Ik ga zaterdag naar Rise Against in de Melkweg, ik ben benieuwd! Alleen ik weet dat ze vanaf 2 tmt 9 iof 5 tm 9 februari dezelfde list gespeeld hebben, zo denderend vond ik em niet.. Geen Dirt Whispered en geen Paper Wings (mijn favo nummer)
Nou ja, as maandag ga ik ook nog naar Brussel voor Rise Against
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:13:55 #97
184465 Migue
Sensuele man
pi_65950518
August Burns Red is toch ordinaire metal? Niet dat ik dat afkeur, ik snap de post alleen niet zo

Die setlist van Rise Against kan mij niet zo veel boeien, ik ken toch alleen Ready To Fall en Re-Education Ik hoopte wel op Rise Above, Nervous Breakdown en Minor Threat, maar geen enkele cover, dat vond ik dan wel weer kut want ze hadden die drie makkelijk in plaats van de ballades kunnen spelen.
  FOK!fotograaf woensdag 11 februari 2009 @ 15:14:26 #98
145146 Andyy
pi_65950533
metalcore ja
fusie genre van metal en hardcore
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:47:51 #99
184465 Migue
Sensuele man
pi_65951833
Speaking of which, hoe focking kansloos is dat deathcore genre Alsof het iets nieuws is, het is godverdomme gewoon grindcore en/of metalcore met een goede productie en een melodieus zanglijntje
pi_65953613
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Speaking of which, hoe focking kansloos is dat deathcore genre Alsof het iets nieuws is, het is godverdomme gewoon grindcore en/of metalcore met een goede productie en een melodieus zanglijntje
Ik voel een hokjes-discussie op gang komen...

Ik zeg altijd: lekker boeiend wat voor stempel men er op wil zetten, als je 't leuk vind boeit dat toch allemaal niet!
ZO!
pi_65954359


Track listing van Supporting Caste

1. "Night Letters"
2. "Supporting Caste"
3. "Tertium Non Datur"
4. "Dear Coach's Corner"
5. "This Is Your Life"
6. "Human(e) Meat (The Flensing of Sandor Katz)"
7. "Potemkin City Limits"
8. "The Funeral Procession"
9. "Without Love"
10. "Incalculable Effects"
11. "The Banger's Embrace"
12. "Last Will and Testament"
13. "Come To The Sabbat (bonus)"

It's pretty awesome.
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:21:14 #103
184465 Migue
Sensuele man
pi_65974693
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef =HellFire= het volgende:
[ afbeelding ]

Track listing van Supporting Caste

1. "Night Letters"
2. "Supporting Caste"
3. "Tertium Non Datur"
4. "Dear Coach's Corner"
5. "This Is Your Life"
6. "Human(e) Meat (The Flensing of Sandor Katz)"
7. "Potemkin City Limits"
8. "The Funeral Procession"
9. "Without Love"
10. "Incalculable Effects"
11. "The Banger's Embrace"
12. "Last Will and Testament"
13. "Come To The Sabbat (bonus)"

It's pretty awesome.
YES GODVERDOMME! Gisteravond beluisterd, en hij is idd pretty awesome Maar het gaat wel heel erg richting de trashmetal hoor, een beetje meer punk zoals op Potemkin City Limits had van mij wel gemogen, dat vond ik een prima balans.
  FOK!fotograaf donderdag 12 februari 2009 @ 14:54:02 #104
145146 Andyy
pi_65986783


1 van de eerste metalcore bands
pi_65987234
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:54 schreef Andyy het volgende:


1 van de eerste metalcore bands
Met die verschrikkelijke vocalist...
  donderdag 12 februari 2009 @ 15:11:32 #106
184465 Migue
Sensuele man
pi_65987336
...en dat verschrikkelijke geloof
  FOK!fotograaf donderdag 12 februari 2009 @ 15:13:20 #107
145146 Andyy
pi_65987386
nee
drummer is atheist.
pi_65993634
Dan is hij fout bezig.
pi_65995326
. Zao is een behoorlijk christelijke band voor zover ik me kon herinneren. Overigens nooit wat aan gevonden, Coalesce, Converge en Deadguy waren meer mijn ding.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65996374
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:48 schreef OMG het volgende:
. Zao is een behoorlijk christelijke band voor zover ik me kon herinneren. Overigens nooit wat aan gevonden, Coalesce, Converge en Deadguy waren meer mijn ding.
Ik dacht altijd dat ze op de laatste twee albums van hun geloof waren gevallen...
pi_65998421
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat ze op de laatste twee albums van hun geloof waren gevallen...
Geen idee, toen ik de muziek leerde kennen viel het in ieder geval in de categorie "christian metalcore."

Dan mag "Zao is..." als "Zao was..." gelezen worden in mijn post. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_65998952
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef OMG het volgende:

[..]

Geen idee, toen ik de muziek leerde kennen viel het in ieder geval in de categorie "christian metalcore."

Dan mag "Zao is..." als "Zao was..." gelezen worden in mijn post. .
Hmm. Ja in het begin wel inderdaad.

Ach, who cares, zo'n boeiende band is 't niet.
pi_66060296
Propagandhi godverdomme, wat een plaat
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_66064052
Ik werd toch wel erg benieuwd naar die cd en heb 'm nu ook aanstaan. Klinkt goed!
  FOK!fotograaf woensdag 18 februari 2009 @ 23:01:01 #115
145146 Andyy
pi_66217936
Sick Of It All
net ontdekt, maar zo ongelooflijk bruut
pi_66224651
Een paar dagen geleden maar eens die nieuwe van Propagandhi gepre-ordered. Volgende week zou hij verstuurd moeten gaan worden en rond 10 maart zou ik een mailtje met download link voor de mp3s moeten krijgen. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_66234514
Dan pas? Ik waardeer 't initiatief maar velen van ons stuiteren al door de kamer vanwege de haast thrashmetal-achtige songs van Propagandhi en jij hoort 't pas de 10e.
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:37:48 #118
184465 Migue
Sensuele man
pi_66235325
Wij hebben de nieuwe Propagandhi ook al gepreorderd, inclusief gratis tourposter Daar doen we het immers voor

Morgen Tenement Kids en Omission en nog wat prut in Essen, yes!
pi_66235641
Die nieuwe Tenement Kids is goooooooed.
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:54:35 #120
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66236005
Waarom heeft Propagandhi NOG STEEDS geen NL show
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_66236825
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Dan pas? Ik waardeer 't initiatief maar velen van ons stuiteren al door de kamer vanwege de haast thrashmetal-achtige songs van Propagandhi en jij hoort 't pas de 10e.
Ik download niets via filesharing netwerken of wat dan ook. Zal wel een soort van principe van me zijn. .
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef maniack28 het volgende:
Waarom heeft Propagandhi NOG STEEDS geen NL show
Inderdaad jammer dat ze geen NL shows in hun tourdata hebben staan. Ik heb ze ooit ergens in 2001 in de Melkweg gezien en heb ook nog ergens een lelijk shirt liggen in maat enorm (ja, toen droeg ik alles nog "baggy", ).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_66236930
Omdat onze vriendelijke buren Engeland en Duitsland groter zijn en meer inwoners hebben - daar zitten automatisch meer Propagandhi-fans bij. Gaat allemaal om geld joh, bij die band!!!!!111 En ze vinden Nederland vast te liberal...

Eerlijk? Geen idee.
pi_66240060
De tering die nieuwe plaat van Propagandhi staat hier al een paar dagen op repeat, vind hem persoonlijk niet zo goed als "Empires" die plaat klopt namelijk van alle kanten.
Maar Supporting Caste is weer een meesterwerk van de bovenste plank, de tyfus zeg.

Idd jammer dat ze geen showtjes in NL gaan doen, laatste show in de Melkweg (2 jaar geleden ?) was GENIAAL. Zit er wel zwaar aan te denken voor een roadtrip naar Engeland/Duitsland om deze godenband te aanschouwen!
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:44:19 #124
184465 Migue
Sensuele man
pi_66240522
Mja ik ga ook naar Köln, wel handig vanuit Duisburg, maar eigenlijk moet ik in Arnhem naar stage die dag. Dus twee dagen "ziek". Maarja, Propagandhi missen vanwege werk of stage kan natuurlijk niet, dan heb je Propagandhi niet helemaal begrepen

Nieuwe Tenement Kids is idd ook geweldig, die staat elke week wel een paar keer op, net als de EP. Ongelooflijk hoeveel goede Nederlands punkbands goede plaeten uitbrengen. Nu zal ik wel weer de goede buitenlandse releases missen omdat ik Nederlander ben, of is Nederland dan echt zo goed met punkrock?
pi_66240635
Ben benieuwd naar Tenement Kids, heb alleen 1 mp3 van die eerste Demo en die vond ik al goed, is hij ergens te downen ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----&gt; aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 19 februari 2009 @ 16:23:41 #126
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66242075
We've All Been Down staat op What, 192.

edit: Net beluisterd, best wel leuk om aan te horen. Ik had nog nooit eerder van ze gehoord.

[ Bericht 57% gewijzigd door msnk op 19-02-2009 17:56:17 ]
AFC AJAX
  zaterdag 28 februari 2009 @ 16:30:31 #127
184465 Migue
Sensuele man
pi_66555502
Antillectual en Possible Suspects waren focking cool gisteren in een vieze krakkers tent in Mülheim Maar ik voelde me er wel thuis met al die communistische posters en stickers aan de muur In Nederland was zo'n tent direct gesloten, met al die loshangende elektriciteit, heerlijk.
Goede avond wel, erg vermakelijk.
pi_66733952
...en zojuist vond ik een envelop van G7 Welcoming Committee in de brievenbus. Juist, de nieuwe Propagandhi is eindelijk binnen! Zo eens in de speler knallen... of misschien eerst even rippen voor m'n iPod. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_66737434
Hoe is de nieuwe Propagandhi? Ben wel benieuwd!
Trouwens, kan je tegenwoordig nog kaartjes kopen bij het postkantoor. Omdat aanstaande zondag Social Distortion in verkoop gaat!
pi_66737638
Voor 1 juli kan het nog ja. Social D. in Amsterdam hoorde ik? Klinkt goed. 6 juli nog wel. Wel ¤25.00.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:22:21 #131
184465 Migue
Sensuele man
pi_66757463
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef OMG het volgende:
...en zojuist vond ik een envelop van G7 Welcoming Committee in de brievenbus. Juist, de nieuwe Propagandhi is eindelijk binnen! Zo eens in de speler knallen... of misschien eerst even rippen voor m'n iPod. .
Ik heb 'm nog niet Maar krijg 'm ook van Van Kleef, dus die zullen alles wel vandaag de deur uit doen waardoor het maandag of dinsdag pas binnen is
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:51:30 #132
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_66795473
Gisteren My City Burning gezien in de Peppel in Zeist.. zieke band Meteen maar shirtje gekocht.. die gaan het ver schoppen als ze zo doorgaan

http://www.myspace.com/mycityburning
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:17:19 #133
184465 Migue
Sensuele man
pi_66801998
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Migue het volgende:

[..]

Ik heb 'm nog niet Maar krijg 'm ook van Van Kleef, dus die zullen alles wel vandaag de deur uit doen waardoor het maandag of dinsdag pas binnen is
YESSSSSS!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 13:41:24 #134
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_67237759
Lionheart, CDC, Sworn Enemy en vooral Born from Pain waren echt heel erg vet in de Baroeg afgelopen zondag.
Freya vond ik een beetje saai.

Het was alleen jammer dat er tijdens cdc en lionheart een paar idioten rondliepen die er duidelijk alleen maar waren om ruzie te zoeken.
Verder wel een topmiddag/avond gehad, zelfs nog een dvd van SOD gekocht.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:26:23 #135
184465 Migue
Sensuele man
pi_67241054
Zijn er Satanic Surfers liefhebbers hier?
pi_67241071
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef Migue het volgende:
Zijn er Satanic Surfers liefhebbers hier?
Jazeker.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 maart 2009 @ 20:26:09 #137
145146 Andyy
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:51:46 #138
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67251157
Volgende week dinsdag SNFU en Brat Pack in de Winston!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:37:53 #139
184465 Migue
Sensuele man
pi_67255801
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef CasB het volgende:

[..]

Jazeker.
Dan kan je vanaf vandaag van Rodrigo genieten bij Atlas Losing Grip, die morgen ook in The Stage spelen. Wordt een coole show.
pi_67559184
Ik zag van de week op de Amsterdam Underground website dat Propagandhi 23-7 in de Melkweg speelt. Hoe tof is dat. Jammer genoeg ben ik dan waarschijnlijk niet in het land.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 30 maart 2009 @ 22:33:13 #141
184465 Migue
Sensuele man
pi_67561925
Met Smash The Statues, veel cooler wordt een punkshow niet!
pi_67562835
Mwah, ik vind Smash The Statues nou niet zo heel erg boeiend.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:28:27 #143
184465 Migue
Sensuele man
pi_67563857
En Propagandhi wel? Smash The Statues klinkt precies hetzelfde als Propagandhi man!
pi_67563977
Propagandhi wel ja. Heb Smash The Statues live gezien en het kon me niet bekoren.
  maandag 30 maart 2009 @ 23:40:30 #145
184465 Migue
Sensuele man
pi_67564163
Dat vind ik toch wel vreemd hoor
pi_67572618
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:18 schreef OMG het volgende:
Ik zag van de week op de Amsterdam Underground website dat Propagandhi 23-7 in de Melkweg speelt. Hoe tof is dat. Jammer genoeg ben ik dan waarschijnlijk niet in het land.
Awesoooooooooooooooooome!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:21:32 #147
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_67584449
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_67585731
Waarom nou weer in dat grafdeel van het land
Het zou Propagandhi sieren om het ook hiermee anders te doen en lekker in het oosten of noorden een paar shows te geven

Smash The Statues is overigens een geweldig goede band, naast The Real Danger en Tenement Kids een topband uit ons landje.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:07:57 #149
136780 Nosh
hurpdurp
pi_67589436
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef vingerplant het volgende:
Smash The Statues is overigens een geweldig goede band, naast The Real Danger en Tenement Kids een topband uit ons landje.
Zware eens. Zeker die laatste. Brat Pack was overigens ook erg fijn dinsdag, maar SNFU blaaste ze wel echt hárd weg.

Wat een show. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:14:43 #150
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_67609796
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef vingerplant het volgende:
Waarom nou weer in dat grafdeel van het land
Het zou Propagandhi sieren om het ook hiermee anders te doen en lekker in het oosten of noorden een paar shows te geven
Ja lekker bereikbaar, dat gat Drachten bijv...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 1 april 2009 @ 21:12:32 #151
184465 Migue
Sensuele man
pi_67626271
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef vingerplant het volgende:
Smash The Statues is overigens een geweldig goede band, naast The Real Danger en Tenement Kids een topband uit ons landje.
Zet Brat Pack en Antillectual daar ook maar bij, en ook Gewapend Beton en Union Town zijn geweldige goede punkbands. En ach, eigenlijk zit Nederland bomvol met topbands, of ik mis de goede bands uit het buitenland, ik kan er maar een paar opnoemen en op het moment kom ik ook niet verder dan Rentokill, Atlas Losing Grip en Propagandhi.
pi_67635895
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef Migue het volgende:

[..]

Zet Brat Pack en Antillectual daar ook maar bij, en ook Gewapend Beton en Union Town zijn geweldige goede punkbands. En ach, eigenlijk zit Nederland bomvol met topbands, of ik mis de goede bands uit het buitenland, ik kan er maar een paar opnoemen en op het moment kom ik ook niet verder dan Rentokill, Atlas Losing Grip en Propagandhi.
Die laatste Gewapend Beton 12" en Union Town LP zijn inderdaad ook erg fijn, hoewel ik van Union Town de demo wat beter vond. Genoeg kwaliteit in Nederland inderdaad; dat is wel eens anders geweest
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_67640751
Zet dan New Pokerface er ook bij.
  donderdag 2 april 2009 @ 12:02:54 #154
129836 withxhonor
straight edge
pi_67641237
Terror's The Damned The Shamed staat hier al een tijdje op repeat. en ik vind het een heel vette plaat!
high fives and stagedives
  donderdag 2 april 2009 @ 12:38:25 #155
184465 Migue
Sensuele man
pi_67642166
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:45 schreef CasB het volgende:
Zet dan New Pokerface er ook bij.
Ja nou ja, ik vind de demo en album geweldig, luister het net zo vaak en graag als die andere bands die ik eerder opnoemde. Live is het ook erg goed, maar ze touren niet zo veel, of iig zijn ze niet vaak in Arnhem (criterium als je serieus wilt genomen als hardcore/punkband ), dus vandaar dat ik ze er niet bij gezet had, maar had dat natuurlijk ook kunnen doen.
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:10:39 #156
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_67667059
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef vingerplant het volgende:
Smash The Statues is overigens een geweldig goede band, naast The Real Danger en Tenement Kids een topband uit ons landje.
Dan vergeet je nog The Apers
Nieuwe album in juni uit op Asian Man Records
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:30:01 #157
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_68136995
Zo Pro-pain was gisteren weer vet!

Nog meer lui hier heen geweest?
  zaterdag 18 april 2009 @ 12:49:09 #158
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68137441
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
Zo Pro-pain was gisteren weer vet!

Nog meer lui hier heen geweest?
Nee, ik zou misschien vandaag gaan met een paar mensen naar Leiden, maar die gingen toch opeens gisteren

ACh ja, ik ging toch meer voor My City Burning.. Neerlands beste hardcore punk imo
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:43:27 #159
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_68138682
MCB was idd een positieve verassing voor me, maar ik had het idee dat ze de zaal amper mee kregen.
pi_68140242
Jee, wat een niemendalletje van NOFX is Coaster geworden zeg. Wel aardig en zomers verder.
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:47:59 #161
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_68147699
Ik wist niet eens dat ze bezig waren met een nieuw album.
Straks maar eens luisteren of het wat is.
pi_68147909
Ik ben niet echt kapot van de nieuwe NOFX.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_68187970
Vind hem wel sterker worden naarmate meer luisterbeurten. Maar het is wel een van de mindere cds van NOFX ooit.
  zondag 19 april 2009 @ 23:18:59 #164
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_68188156
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
Zo Pro-pain was gisteren weer vet!

Nog meer lui hier heen geweest?
vergeten.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_68198081
Gaan er nog mensen naar Cry me a river fest dit jaar?
http://www.myspace.com/cmarfest
CMAR is een screamo/emo festival wat elk jaar plaats vind in Nordrhein-westfalen, Duitsland.
Laat dit nou niet uitdraaien op een anti-emo discussie aub
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
  maandag 20 april 2009 @ 12:53:41 #166
184465 Migue
Sensuele man
pi_68199511
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef glremme het volgende:
Laat dit nou niet uitdraaien op een anti-emo discussie aub
Blijf dan weg uit dit topic, dit heeft niets met hardcore noch punkrock te maken
pi_68201528
Wel frappant, die disclaimer. .
  maandag 20 april 2009 @ 15:01:21 #168
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68203838
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef =HellFire= het volgende:
Vind hem wel sterker worden naarmate meer luisterbeurten. Maar het is wel een van de mindere cds van NOFX ooit.
Vond American Errorist en Wolves in Wolves' Clothing ook al best matig.

Die eerste had nog wel een paar leuke uitschieters, maar van Wolves kan ik amper nog wat herinneren, terwijl ie wel in mijn kast staat. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 20 april 2009 @ 16:17:06 #169
184465 Migue
Sensuele man
pi_68206380
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
Wel frappant, die disclaimer. .
Ga jij met mij mee naar NRW dan? Gaan we samen eerst langs de drogist voor scheermesjes om ons bij dat emofeestje te krassen. Ik zou het ook wel leuk vinden als we dan samen gaan halen. Tweet me op twitter!
pi_68208112
Jammer genoeg spelen er op dat festival wel goede screamo bandjes en dus niet die strakke-broeken-domme-kapsels meuk. Zo ontdek ik zojuist dat Shikari een reünie show doet daar. Toffe band. Andere bandjes van de line up zou ik ook wel willen zien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_68210152
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Migue het volgende:
[..]
Ga jij met mij mee naar NRW dan?
Nederlandse Raad van Winkelcentra?
pi_68216659
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Migue het volgende:

[..]

Ga jij met mij mee naar NRW dan? Gaan we samen eerst langs de drogist voor scheermesjes om ons bij dat emofeestje te krassen. Ik zou het ook wel leuk vinden als we dan samen gaan halen. Tweet me op twitter!
Nee sorry. Ben al bijna doodgebloed van de vorige keer. But thanks for the offer!!!
  maandag 20 april 2009 @ 21:16:30 #173
184465 Migue
Sensuele man
pi_68217020
Jammer man, ik ben altijd wel down met een goede krasparty!
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef MarsX het volgende:

[..]

Nederlandse Raad van Winkelcentra?
Nordrhein-Westfalen, zo noemen wij Duitsers onze deelstaat
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:09:41 #174
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_68244980
Ik ben wel tevreden over de nieuwe NOFX plaat.

Wel weer allemaal standaard nummers voor hun, er zit niks vernieuwends bij.
Toch is het beter dan de vorige cd.
pi_68256840
Naja, Eddie..... is de eerste song met een solo langer dan 5 sec (The Decline daargelaten).
pi_68259660
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:53 schreef Migue het volgende:

[..]

Blijf dan weg uit dit topic, dit heeft niets met hardcore noch punkrock te maken
Screamo is a genre of music which predominantly evolved from hardcore punk, among other genres, in the early 1990s.

Niets te maken dus met jochies in strakke broekjes en mensen die zichzelf snijden.
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
pi_68264280
Ach ja, Refused werd toch ook gezien als Screamo en dat was anders een bijzonder grote band in de 90's.
  woensdag 22 april 2009 @ 10:57:34 #178
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68264335
Ja, Refused werd ook gezien als Screamo.

.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68265046
Die gast schreeuwde toch tijdens emotionele onderwerpen? Voila!

Niet zo moeilijk doen he!
pi_68266006
Ik dacht dat ze in die indie hoek elitair konden doen. Jemig zeg. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 22 april 2009 @ 14:25:59 #181
184465 Migue
Sensuele man
pi_68270695
quote:
Op woensdag 22 april 2009 03:07 schreef glremme het volgende:

[..]

Screamo is a genre of music which predominantly evolved from hardcore punk, among other genres, in the early 1990s.

Niets te maken dus met jochies in strakke broekjes en mensen die zichzelf snijden.
Wat?
pi_68272921
¿
pi_68324591
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:25 schreef Migue het volgende:

[..]

Wat?
Luister voor het gemak eens naar een paar bands op de bill van CMAR fest. Je sloeg aardig de plank mis met je idee dat dit scenekids zijn.
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:58:20 #184
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68324712
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef OMG het volgende:
Ik dacht dat ze in die indie hoek elitair konden doen. Jemig zeg. .
welnee joh, ik noem gewoon alles punk.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:58:44 #185
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68324717
punk rock als het leren jasjes draagt en zingt over meisjes.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 24 april 2009 @ 07:20:32 #186
184465 Migue
Sensuele man
pi_68326195
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 00:48 schreef downNotout het volgende:

[..]

Luister voor het gemak eens naar een paar bands op de bill van CMAR fest. Je sloeg aardig de plank mis met je idee dat dit scenekids zijn.
Shikari en Louise Cyphre

Maar dat heeft dan weer niets met emo te maken.
pi_68328913
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 07:20 schreef Migue het volgende:

[..]

Shikari en Louise Cyphre

Maar dat heeft dan weer niets met emo te maken.
Dude, dat ligt juist nog redelijk in de buurt van de underground emo van het begin. In elk geval met dezelfde onderwerpen en instelling. Of ben je zo'n figuur dat alles rigide wil indelen en Shikari onder 'power violence' wil scharen?
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:12:10 #188
184465 Migue
Sensuele man
pi_68334656
Nee liever onder hardcore. Maar wat ik bedoel is dat de troep die screamo en emo genoemd wordt niets met hardcore (of idd Fugazi-emo, wat ik gewoon hardcore noem) te maken heeft. En Shikari en Louise Cyphre heeft helemaal niets met screamo of nep-emo te maken.
Dus ik neem mijn woorden terug, maar noem het beestje dan wel bij z'n naam
pi_68337878
Was ik maar terug in Dublin, dan had ik morgen NOFX . Altijd leuk. Nou ja, nu maar The Living End straks in Amsterdam. Een band die ik al een tijdje wilde zien, maar vanavond gaat het toch echt gebeuren. Alleen jammer dat ik vrijwel alles van hen vergeten ben.
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:55:28 #190
136780 Nosh
hurpdurp
pi_68338173
Vanavond Agent Orange in Zaandam, jammer alleen dat ik niet het risico kan lopen om daar 's nachts vast te zitten zonder OV..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_68365847
Agent Orange is awesoooooooooome. Inderdaad dan weer jammer dat het in Zaandam is...

The Living End was een zeer solide rockshow. Niets meer, niets minder. Jammer van de matige setlist though. Pluspuntje voor Dikke Dennis die de muziek deed though.
pi_68563936
De LP van de nieuwe NOFX (op vinyl Frisbee geheten ipv Coaster) binnengekregen. Toch wel aardige plaat en leuk is dat behalve de bonus 7" die bij de preorder kwam er een paar kleine verschillen zijn met de cd-versie. Zo is Creeping Out Sara veranderd in Creeping out Tegan en zijn in de tekst continue hun namen verwisseld. Eddie, Bruce & Paul is m'n favoriet, vooral om de solo
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_68565348
De solo van Best God In Show is ook anders, net als het intro'tje bij We Called It America.
pi_68567527
Introotje had ik gehoord, die andere solo was me nog niet opgevallen na 1x draaien.
Ook die nieuwe rarities LP van Strung Out binnengekregen, staan toch wel een paar pareltjes op zeg! Wel jammer dat de laatste 8 tracks van de cd op de vinylversie download only zijn.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_69160562
Eerste namen voor Cilinderfest IV zijn bekend: Born From Pain, Rise and Fall, Hail of Bullets, Neuk!, Divine Sins + My City Burning
Hardjes
  maandag 18 mei 2009 @ 20:09:03 #196
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69162449
Nieuwe NOFX wil ik nog wel checken, maar hoe is ie ten opzichte van American Errorist en Wolves in Wolves Clothing? Met name die laatste deed me heel erg weinig. En dat is jammer, want NOFX is voor mij een band die echt veel goede tijden gebracht heeft.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:10:37 #197
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69162526
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef =HellFire= het volgende:
The Living End was een zeer solide rockshow. Niets meer, niets minder. Jammer van de matige setlist though. Pluspuntje voor Dikke Dennis die de muziek deed though.
Deden ze veel van hun self-titled?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  FOK!fotograaf maandag 18 mei 2009 @ 20:20:49 #198
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_69163037
Kickback komt spelen in maastricht? Wie weet hier meer van? Ik MOET daar gewoon bij zijn
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_69163432
11 Juni met the Setup en Forget to Forgive in De Muziekgieterij
  FOK!fotograaf maandag 18 mei 2009 @ 20:29:32 #200
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_69163539
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:27 schreef MarsX het volgende:
11 Juni met the Setup en Forget to Forgive in De Muziekgieterij
waar kan ik kaartjes kopen?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_69163679
Eh, dat weet ik niet. Event pagina is http://www.muziekgieterij.nl/?id=29 trouwens.

edit je moet http://www.gsrmusic.com/ mailen oid, check ff die site
  FOK!fotograaf maandag 18 mei 2009 @ 20:35:37 #202
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_69163934
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef MarsX het volgende:
Eh, dat weet ik niet. Event pagina is http://www.muziekgieterij.nl/?id=29 trouwens.

edit je moet http://www.gsrmusic.com/ mailen oid, check ff die site
keetnxkusje
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_69164185
pi_69227795
Leuk gratis hardcoreshowtje in Den Haag volgende maand:
quote:
Eerste show van 21 Gun Salute met nieuwe drummer!

Zaterdag 27 juni 2009:

21 Gun Salute - www.myspace.com/21gunsalutehc
Striking Justice - www.myspace.com/strikingjustice
About Time - www.myspace.com/abouttimehc
Oceans With Tragedy - www.myspace.com/oceanswithtragedy
Allegorie - www.myspace.com/allegoriemusic
June Carter - www.myspace.com/junecartermusic
Treatment - ??

7 bands en compleet GRATIS!

HPC muziekcafé
Burgemeester Hovylaan 12
Den Haag
www.haagspopcentrum.nl
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_69379168
En 21 Gun Salute heeft hun complete demo online gegooid: www.myspace.com/21gunsalutehc
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:24:39 #206
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_69460551
De nieuwe van Rancid is te beluisteren op:
http://www.myspace.com/rancid

Niet alle nummers zijn even goed, maar er staan toch zeker een aantal goede nummers op
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:02:21 #207
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69486106

Gisteren gehaald. .

Samen met wat andere klassiekertjes (Descendents - Milo goes to College, Angry Samoans - Inside my Head, Reagan Youth volume 1, Adolescents S/T en Angelic Upstarts - Teenage Warning)

Hoera voor de Independent. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_69498471
Grappig, die heb ik gisteren nog geluisterd. Ooit eens de LP op Ebay gekocht voor 5 dollar
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_69500052
Nieuwe Rancid is zeeeeer teleurstellend imho.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:02:30 #210
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69534125
idd!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:12:54 #211
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_69534431
Zo heel slecht is hij nou ook niet weer. Al viel het kwartje bij mij pas na een paar keer draaien. Ze hadden alleen iets minder nummers op het album moeten zetten, maar dat is in mijn ogen bij elke plaat van Rancid het geval. Zelfs bij ...And Out Come The Wolves was dat het geval...
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_69551717
Nou, die plaat is tijden dé zomerplaat geweest voor mij. De nieuwe is dat zeker niet. Overbodige meuk is het geworden. Laat die band maar sterven!

So there!
pi_69558790
HOLY SHIT. Die nieuwe Enter Shikari cd blies me zonet helemaal weg. Harde shit! Je moet er van houden, maar toch...... DAMN!
pi_69632661
Hardste show van deze zomer:




Terror, Born From Pain en 21 Gun Salute zullen weer heel wat mensen naar huis sturen met zure kelen en botbreuken. Harde show dus.... Neem je knie beschermers en oordoppen mee.

www.myspace.com/terror
www.myspace.com/bornfrompain
www.myspace.com/21gunsalutehc

Vrijdag 3 juli 2009
Zaal open: 19:30u, aanvang 20:00u
Schade 15 euro
www.dynamo-eindhoven.nl
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:08:47 #215
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69633302
Jezus, lang geleden dat ik naar een écht goede hardcoreshow ben geweest.

Dit kan 'm zo gaan worden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:31:47 #216
184465 Migue
Sensuele man
pi_69639095
Ik moet er binnenkort ook weer eens aan, kutstage neemt alle tijd in beslag Maar bijna zomervakantie!
pi_69648719
Hardste show van de nazomer.



Death Before Dishonor (USA)
Final Prayer (D)
My City Burning
21 Gun Salute

Zondag 6 september
Winstons Kingdom, Amsterdam

Deur: 19.00
Bands: 19.30
Entree: 8 euro
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_69652031
einz Final Prayer
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:34:31 #219
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69654216
In de Winston, dat wordt een slagveld. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_69681695
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:34 schreef Nosh het volgende:
In de Winston, dat wordt een slagveld. .
Dat is wel de bedoeling ja.
Mooie feestjes zo iig!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70474612
Vrijdag Terror (USA), Born From Pain, Payback en 21 Gun Salute in Dynamo, Eindhoven. Damn zin in!

19:30u Doors
20:00u-20:30u 21 Gun Salute
20:50u-21:20u Payback
21:40u-22:40u Born From Pain
23:00u-00:00u Terror

Allemaal om 20.00 uur aanwezig zijn dus!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70476668
Ik heb mega veel zin in de Beastfest Tour

met o.a. Suicide Silence en Caliban
Have no fear, have a beer
  maandag 29 juni 2009 @ 13:55:38 #223
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_70477239
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef UntilMyEnd het volgende:
Vrijdag Terror (USA), Born From Pain, Payback en 21 Gun Salute in Dynamo, Eindhoven. Damn zin in!

19:30u Doors
20:00u-20:30u 21 Gun Salute
20:50u-21:20u Payback
21:40u-22:40u Born From Pain
23:00u-00:00u Terror

Allemaal om 20.00 uur aanwezig zijn dus!
Nou vooruit dan........omdat jij het zegt
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_70477913
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Nou vooruit dan........omdat jij het zegt
Thanks!

Haha, maar dan is het bij ons iig ook al een beetje crowded enzo. Wel zo relax.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70478345
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef UntilMyEnd het volgende:

[..]

Thanks!

Haha, maar dan is het bij ons iig ook al een beetje crowded enzo. Wel zo relax.
Was het nog wat?

ik had helemaal geen geld meer
Have no fear, have a beer
pi_70478390
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Was het nog wat?

ik had helemaal geen geld meer
Uhh... De show is komende vrijdag pas.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70478588
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef UntilMyEnd het volgende:

[..]

Uhh... De show is komende vrijdag pas.

Echt joh ?

Dan kan ik nog proberen iets te fixxen
Have no fear, have a beer
pi_70479302
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Echt joh ?

Dan kan ik nog proberen iets te fixxen
Haha, zou dope zijn!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
  FOK!fotograaf maandag 29 juni 2009 @ 16:21:26 #229
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_70482655
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef UntilMyEnd het volgende:
Vrijdag Terror (USA), Born From Pain, Payback en 21 Gun Salute in Dynamo, Eindhoven. Damn zin in!

19:30u Doors
20:00u-20:30u 21 Gun Salute
20:50u-21:20u Payback
21:40u-22:40u Born From Pain
23:00u-00:00u Terror

Allemaal om 20.00 uur aanwezig zijn dus!
fuck ik heb dan al verplichtingen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_70484566
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef fraubitch het volgende:

[..]

fuck ik heb dan al verplichtingen
Alles kan verzet worden toch...
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_70749661
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef UntilMyEnd het volgende:

[..]

Haha, zou dope zijn!

ik kon geen geld meer regelen
Have no fear, have a beer
pi_70754171
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef fraubitch het volgende:

[..]

fuck ik heb dan al verplichtingen
Zeer jammer, want 't waar un skon showtje .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:38:10 #233
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_70755389
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_70805573
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Zeer jammer, want 't waar un skon showtje .
Zekers, heb me goed vermaakt.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
  maandag 13 juli 2009 @ 14:21:58 #235
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_70933423
Apers klinken goed, lekker Ramones achtig...

Vanavond Ignite in R'dam
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  FOK!fotograaf vrijdag 17 juli 2009 @ 23:10:16 #236
145146 Andyy
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:51:59 #237
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_71091497
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:10 schreef Andyy het volgende:

die zang
OMG! Dat is best wel slecht...
I make love in theory and touch myself in practice
  FOK!fotograaf zaterdag 18 juli 2009 @ 13:02:19 #238
145146 Andyy
pi_71091708

zo dan?

Ik vond alleen die zang grappig klinken, meer niet
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:38:13 #239
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71093810
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:21 schreef maniack28 het volgende:
Vanavond Ignite in R'dam
Na Past Our Means nix meer van ze geluisterd ... hoe wast maandag?
Wat je vindt, ...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:09:05 #240
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71098848
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:38 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Na Past Our Means nix meer van ze geluisterd ... hoe wast maandag?
Tsja... op zn retour, Zoli heeft toch niet meer zo'n goeie stem als vroeger. Ze zetten wel een strakke show neer, maar het publiek (en dat heb ik de laatste vaker) was erg matjes
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_71148459
Afgelopen week heeft 21 Gun Salute in de studio gezeten om 3 nieuwe nummers op te nemen bij Big River Studio. Dit zal een voorproefje zijn van de EP die eind dit jaar zal worden opgenomen. De 3 nummers zijn allen te beluisteren op de MySpace: http://www.myspace.com/21gunsalutehc


21GS agenda:

01-08 @ La Petite Auberge, Cherbourg (FR)
with Noyalty

16-08 @ Café de Pompe, Goes
with Skaretactic (USA), Heyser (FR), Far From Passive

25-08 @ Little Devil, Tilburg
with CDC (USA) & Far From Passive

06-09 @ Winston, Amsterdam
with Death Before Dishonor (USA), Final Prayer (D), My City Burning

14-09 @ The Stage, Arnhem
with Dead Swans (UK) & More Than Life (UK)

09-10 @ Café 't Makerijtje, Zaandam
with Burn Brighter
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_71174947
26-09-2009 Cilinderfest IV *GRATIS* http://www.last.fm/event/1030194
Voorlopige line-up: Rise and Fall, Born From Pain, Hail of Bullets, Kickback, The Setup, Neuk!, The Lucifer Principle, Omission, Samaritan, Divine Sins, Last Breath Denied, My City Burning and Sixth Disease

[ Bericht 2% gewijzigd door MarsX op 21-07-2009 16:01:43 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:02:13 #243
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71175002
WTF... CILINDERFEEST WTF DIE LINE UP WTF!!! ARGHHHHHH
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:06:03 #244
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71175151
Vorige keer was Cilinderfest nogal matig, maar die Line-up.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71182612
Neuk!?. Grappig .
  FOK!fotograaf dinsdag 21 juli 2009 @ 15:49:58 #246
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_71182781
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja... op zn retour, Zoli heeft toch niet meer zo'n goeie stem als vroeger. Ze zetten wel een strakke show neer, maar het publiek (en dat heb ik de laatste vaker) was erg matjes
Ik vond zijn eeuwige gepreek over het goede van de wereld een beetje jammer. Publiek vond ik juist erg leuk, vooral toen zijn microfoon uitviel en het publiek het overnam. Top.

Verder was het een leuke optreden maar niet overweldigend.

Wie was de 2e band eigenlijk, die zanger huppelde rond als een homo, geweldig
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_71184292
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:49 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Ik vond zijn eeuwige gepreek over het goede van de wereld een beetje jammer. Publiek vond ik juist erg leuk, vooral toen zijn microfoon uitviel en het publiek het overnam. Top.
Ik heb ze 1 keer gezien en toen stak hij ook met zo'n wereldverbeterend zwetsverhaal van wal.
Kwam er zo'n dude 't podium op die zich inzet tegen de walvissenjacht (op zich wel een goed doel ofzo) en dat we na de show maar allemaal een t-shirt moesten gaan kopen bij hem.
Beetje jammer.
Haalde wel een beetje het tempo uit de performance van Ignite...
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:46:28 #248
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71185042
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:29 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik heb ze 1 keer gezien en toen stak hij ook met zo'n wereldverbeterend zwetsverhaal van wal.
Standaard Zoli. Dat doet ie sinds het begin der tijden zo ongeveer. Safe the whales!!!

Verder is het gewoon een vette band!!
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_71211030
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:29 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik heb ze 1 keer gezien en toen stak hij ook met zo'n wereldverbeterend zwetsverhaal van wal.
Kwam er zo'n dude 't podium op die zich inzet tegen de walvissenjacht (op zich wel een goed doel ofzo) en dat we na de show maar allemaal een t-shirt moesten gaan kopen bij hem.
Beetje jammer.
Haalde wel een beetje het tempo uit de performance van Ignite...
Haha, dat was vorig jaar in het Patronaat, toen ook met Terror en Strungout. God, wat was de laatste band toen slecht trouwens. Ongekend. Ignite zelf wel tof, maar heb het idee dat het vaak wel hetzelfde is. Als ik ze over twee jaar zie, zeggen we waarschijnlijk nog steeds 't zelfde.
pi_71211240
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef =HellFire= het volgende:

[..]
Als ik ze over twee jaar zie, zeggen we waarschijnlijk nog steeds 't zelfde.
Ik vrees het ook ja.

Ik heb ze in 013 gezien overigens. Volgens mij wel dezelfde tour, met Terror inderdaad.
Was verder wel vermakelijk, maar is me allemaal niet heel erg bijgebleven.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:35:23 #252
170987 Dennis1969
De Vectrex leeft
pi_71212781
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 13:34 schreef cleany het volgende:
pompiedom... http://www.tenthreats.com
Vette band man!!!! Ga ze in november zien in Den Haag
Ultravox 26 april in Paradiso....eindelijk!!!!!
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:41:07 #253
198779 skyrebel
Rebel4Life
pi_71213018
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ik vrees het ook ja.

Ik heb ze in 013 gezien overigens. Volgens mij wel dezelfde tour, met Terror inderdaad.
Ignite speelt idd zowat alleen nog nummers van hun laatste 2 albums. Ookal zijn het wel vette albums, is het toch een beetje jammer, die oude nummers doen het bij mij nog steeds heel goed.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:55:45 #254
129836 withxhonor
straight edge
pi_71237247
propagandhi morgen in de melkweg. ik heb er nu al zin in
high fives and stagedives
pi_71238774
Oja damn, dat was morgen he...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 03:07:31 #256
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71273841
Was vetttt, maar heb het idee dat het publiek ouder wordt en de sfeer de laatste tijd minder wordt, maar kan aan mij liggen..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_71276915
Propagandhi is dan ook geen bands voor jongere kids lijkt me.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:19:49 #258
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71277516
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:57 schreef =HellFire= het volgende:
Propagandhi is dan ook geen bands voor jongere kids lijkt me.
Is met alle bands zo... (iig, waar ik heen ga)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:28:20 #259
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_71277745
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 09:57 schreef =HellFire= het volgende:
Propagandhi is dan ook geen bands voor jongere kids lijkt me.
Waarom is Progpagandhi geen bands voor jonge kids? (Ex) Fat wreck stal... Lijkt me juist wel een band voor jonge kids...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_71278217
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Waarom is Progpagandhi geen bands voor jonge kids? (Ex) Fat wreck stal... Lijkt me juist wel een band voor jonge kids...
Beetje een vooroordeel, niet? Laat ik het zo zeggen: tekstueel is het niet bepaald een band voor jonge kids. Ik bedoel niet dat ze 't hooguit houden bij Blink 182-teksten, maar... Propagandhi is toch net een ander kaliber.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:13:27 #261
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71289833
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Beetje een vooroordeel, niet? Laat ik het zo zeggen: tekstueel is het niet bepaald een band voor jonge kids. Ik bedoel niet dat ze 't hooguit houden bij Blink 182-teksten, maar... Propagandhi is toch net een ander kaliber.
True true... maar aan de andere kant, ik was 7 jaar terug ook al into Propagandhi.. dus tjsa...

Ik bedoelde meer in het algemeen dat de hoeveelheid "feestmakers" minder worden, omdat het publiek voor mijn gevoel overal ouder wordt. Wat van onderaf erbij komt is over het algemeen meisjes en jongetjes die naar emobands gaan en anders is het britpop of iets anders hips...

Like: the punkscene is niet dood, maar wel aan het vergrijzen..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 26 juli 2009 @ 18:03:30 #262
129836 withxhonor
straight edge
pi_71344027
ik vind het nog steeds jammer dat ik ze de vorige keer gemist heb (sept 01)
vette show, maar een beetje te strak en te weinig feeling... ik kreeg het idee van ja, we spelen onze set en gaan daarna amsterdam onveilig maken.. en dat laatste kan maar niet snel genoeg komen.

en daarnaast dikke -1 voor de drukte.. ik trok dat slecht
high fives and stagedives
pi_71540895
Jaaah we hebben eindelijk liedjes opgenomen . Met 2 microfoons en een m-box, bij de drummert thuis.
www.myspace.com/begformercyrock
pi_71651666
Backfire is niet meer.
quote:
We are grateful that we had the chance to play and tour as much as we did and we will always remember what we've got back from all of you people worldwide for so many years.

It was one of the hardest decisions in our lives but we think it's time to take different directions and keep the memories of this band alive as they are now, that is the best we could have asked for, there's no other way.

Thinking of the friends we've made during the years makes us feel proud and blessed, the friends we've lost are still with us in our minds and memories.

Thank you all so much for letting us do what we did, helping us and believing in us.
Nederland is, wat mij betreft, zijn beste hardcoreband kwijt.
* BOKA zet gelijk still dedicated aan
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71652401
Zonde. Maar denk eens aan al die reünies én tribute-gigs!
pi_71653001
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:27 schreef BOKA het volgende:
Backfire is niet meer.
[..]

Nederland is, wat mij betreft, zijn beste hardcoreband kwijt.
* BOKA zet gelijk still dedicated aan
Spijtig inderdaad.

Was een toffe band.
pi_71653216
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:53 schreef =HellFire= het volgende:
Zonde. Maar denk eens aan al die reünies én tribute-gigs!
Dat is maar een paar keer per jaar.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:49:11 #268
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71734147
Tips:

http://www.myspace.com/nocomplyac
No Comply
90's punkrock aus Aachen.

http://www.myspace.com/rainmeetsoil
Rain Meets Oil
Hard en catchy. Met de zanger van Superhero en Army Of Darkness.

http://www.myspace.com/progresshardcore
Progress
Uit Heerlen. Ligt een beetje in 1 lijn met de bovenstaande bands.

http://www.myspace.com/mydefense
My Defense
Aus Köln. Gaat meer richting hardcore. Vooral live erg goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ixnay op 09-08-2009 15:54:49 ]
pi_71757250
Even wat bandspam en leuke shows rondstrooien...






Kom ff gezellig langs en schreeuw een stukje mee ofzo.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:47:59 #270
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_71764481
Naar the little devil en de winston kom ik denk ik wel, cdc en death before dishonor zijn vet.
En 21 gun salute uiteraard ook.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71764829
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:47 schreef BOKA het volgende:
Naar the little devil en de winston kom ik denk ik wel, cdc en death before dishonor zijn vet.
En 21 gun salute uiteraard ook.
Aight, dan zie ik je daar.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_71808076
Krijg ik zomaar opeens van een stomdronken gast te horen dat de voodoo glow skulls dit weekend in onsd land zijn.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71808560
Dat ze nog leven. Was die laatste plaat niet behoorlijk meh?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:51:58 #274
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71810048
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:48 schreef Nosh het volgende:
Krijg ik zomaar opeens van een stomdronken gast te horen dat de voodoo glow skulls dit weekend in onsd land zijn.
Shoot the Moooon!!!
Wat je vindt, ...
pi_71815131
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 02:41 schreef =HellFire= het volgende:
Dat ze nog leven. Was die laatste plaat niet behoorlijk meh?
Ik vond 'm best okay. . Sowieso is dit een band die je live moet zien, dus mja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_71820878
bah, bummed dat ik de enige show van On in nl ga missen. 28/08 in the stage, arnhem.
high fives and stagedives
pi_71821977
quote:
De crossover formatie Biohazard kende in de jaren negentig veel succes met albums als Urban Discipline (1992) en State Of The World Address (1994). In 2006 nam de band afscheid, maar twee jaar later keerde het Amerikaanse gezelschap al weer terug voor wat optredens. Volgens gitarist Bobby Hambel bevalt de comeback zo goed dat ze ook weer samen een langspeler gaan opnemen. De bedoeling is dat het viertal In september, oktober en november de studio induikt en dat het negende studio-album van Biohazard in 2010 uit zal komen.
Als die plaat weer net zo goed wordt als Means to an End ben ik wel blij, die vond ik namelijk nog behoorlijk goed.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_71822471
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:22 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik vond 'm best okay. . Sowieso is dit een band die je live moet zien, dus mja.
Okay, cool, cool. Luister laatste tijd vrij weinig skacore of aanverwante muziek, dus ik zal er niet zijn. Al was laatste keer Jaya the Cat wel grappig live...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:22:30 #279
184465 Migue
Sensuele man
pi_71825428
Jaya The Cat is altijd grappig live Binnenkort weer in Arnhem, dus even naartoe.
pi_71974730
Devil Sold His Soul naar patro



win !
pi_71977714


pm me en ik zet je op de gastenlijst.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:49:16 #282
184465 Migue
Sensuele man
pi_71980241
Er is deze week ook geen ene drol in de Ruhrpott he Zo saai.
pi_71981626
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:49 schreef Migue het volgende:
Er is deze week ook geen ene drol in de Ruhrpott he Zo saai.
Ruhrgebied? hoe kom je daar nu weer bij?
pi_72164529
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:01 schreef UntilMyEnd het volgende:

[..]

Aight, dan zie ik je daar.
Toffe show, moet zeggen dat het live erg vet is.
En CDC en Superior waren ook erg leuk.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_72201617
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef BOKA het volgende:

[..]

Toffe show, moet zeggen dat het live erg vet is.
En CDC en Superior waren ook erg leuk.
Thanks! Ik moet alleen onthouden dat een monitor in principe niet gemaakt is om op te staan....
Volgende week zondag met Death Before Dishonor en Final Prayer in de Winston, Amsterdam!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_72205118
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:57 schreef UntilMyEnd het volgende:

[..]

Thanks! Ik moet alleen onthouden dat een monitor in principe niet gemaakt is om op te staan....
Volgende week zondag met Death Before Dishonor en Final Prayer in de Winston, Amsterdam!
Mja, je was niet de enige die hem eraf gooide.
En ik denk dat ik er volgende week ook wel bij ben.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:31:35 #287
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72341148
tvp

nog ergens leuke hc binnenkort?
pi_72341824
3 oktober: Nitrominds (Brazilië), All The Hats (Argentinië), Bambix (NL), Twiggy (NL) en Poultry (NL) in het Scum, Katwijk.
pi_72342195
Donderdag misschien naar Riverboat Gamblers in Vera. Nieuwe plaat is niet helemaal m'n ding, maar live zal 't vast wel okee zijn.
pi_72342887
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:31 schreef fs180 het volgende:
tvp

nog ergens leuke hc binnenkort?
Zondag 6 sept Death Before Dishonor (USA), Final Prayer (DE), My City Burning en 21 Gun Salute in de Winston, Amsterdam.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_72343186
29 november in het klokgebouw in Eindhoven

  dinsdag 1 september 2009 @ 20:39:49 #292
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72352511
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef CasB het volgende:
3 oktober: Nitrominds (Brazilië), All The Hats (Argentinië), Bambix (NL), Twiggy (NL) en Poultry (NL) in het Scum, Katwijk.
spam!

Ik zal alle bands tjekken, ken ze allemaal niet
pi_72408468
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Orbeatle het volgende:
29 november in het klokgebouw in Eindhoven

[ afbeelding ]
nu biohazard is toegevoegd toch maar even checken denk ik
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_72415123
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef skyrebel het volgende:

[..]

nu biohazard is toegevoegd toch maar even checken denk ik

edit: ook no turning back komt
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:17:43 #295
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_72422290
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef skyrebel het volgende:

[..]
Beetje jammer dat het zovaak dezelfde bands zijn.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_72423983
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:17 schreef BOKA het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het zovaak dezelfde bands zijn.
Daar heb je zeker gelijk in. Biohazard al een eeuwigheid niet gezien, dus toch even langs het klokgebouw denk ik.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_72425874
Leuk plaatje, die nieuwe van Frank Turner. Okee, niet echt punk, maar de beste man zat vroeger wel in een hardcore punkband, so whatever.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:53:27 #298
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_72426438
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:55 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in. Biohazard al een eeuwigheid niet gezien, dus toch even langs het klokgebouw denk ik.
Als ik ga zou het ook met name voor Biohazard zijn ja.
Hoe is die zaal eigenlijk?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_72427186
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:53 schreef BOKA het volgende:

[..]

Als ik ga zou het ook met name voor Biohazard zijn ja.
Hoe is die zaal eigenlijk?
Volgens mij is die zaal niet echt heel erg groot.
Ik denk dat het wel een beetje vergelijkbaar is met de oude effenaar.
pi_72428465
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Volgens mij is die zaal niet echt heel erg groot.
Ik denk dat het wel een beetje vergelijkbaar is met de oude effenaar.
Nou daar vergis je je toch behoorlijk. Klokgebouw heeft meerdere zalen waar in totaal iets van 5000 mensen terecht kunnen. Ben er 1 keer geweest met het strp festival. Leuke zaal, komt een beetje fabriekshal-achtig over. Misschien ook niet vreemd aangezien het een oud Philips gebouw is.

Er zijn inmiddels al meerdere feesten en festivals geweest, waaronder een aantal keer speedfest.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_72428845
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:14 schreef skyrebel het volgende:

[..]

Nou daar vergis je je toch behoorlijk. Klokgebouw heeft meerdere zalen waar in totaal iets van 5000 mensen terecht kunnen. Ben er 1 keer geweest met het strp festival. Leuke zaal, komt een beetje fabriekshal-achtig over. Misschien ook niet vreemd aangezien het een oud Philips gebouw is.

Er zijn inmiddels al meerdere feesten en festivals geweest, waaronder een aantal keer speedfest.
Ik ben er ook 1 keer geweest met een of ander vaag festival kunst achtig iets.
Toen stond de zaal ook vol met allerlei installaties en stond er ergens in n hoekje een bandje te spelen. Daardoor krijg je natuurlijk de indruk dat het heel klein is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')