Uhh... De show is komende vrijdag pas.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Was het nog wat?
ik had helemaal geen geld meer
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef UntilMyEnd het volgende:
[..]
Uhh... De show is komende vrijdag pas.
Haha, zou dope zijn!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Echt joh ?
Dan kan ik nog proberen iets te fixxen
fuck ik heb dan al verplichtingenquote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef UntilMyEnd het volgende:
Vrijdag Terror (USA), Born From Pain, Payback en 21 Gun Salute in Dynamo, Eindhoven. Damn zin in!
19:30u Doors
20:00u-20:30u 21 Gun Salute
20:50u-21:20u Payback
21:40u-22:40u Born From Pain
23:00u-00:00u Terror
Allemaal om 20.00 uur aanwezig zijn dus!
Alles kan verzet worden toch...quote:
Zekers, heb me goed vermaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zeer jammer, want 't waar un skon showtje.
Tsja... op zn retour, Zoli heeft toch niet meer zo'n goeie stem als vroeger. Ze zetten wel een strakke show neer, maar het publiek (en dat heb ik de laatste vaker) was erg matjesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:38 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Na Past Our Meansnix meer van ze geluisterd
... hoe wast maandag?
Ik vond zijn eeuwige gepreek over het goede van de wereld een beetje jammer. Publiek vond ik juist erg leuk, vooral toen zijn microfoon uitviel en het publiek het overnam. Top.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... op zn retour, Zoli heeft toch niet meer zo'n goeie stem als vroeger. Ze zetten wel een strakke show neer, maar het publiek (en dat heb ik de laatste vaker) was erg matjes
Ik heb ze 1 keer gezien en toen stak hij ook met zo'n wereldverbeterend zwetsverhaal van wal.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik vond zijn eeuwige gepreek over het goede van de wereld een beetje jammer. Publiek vond ik juist erg leuk, vooral toen zijn microfoon uitviel en het publiek het overnam. Top.
Standaard Zoli. Dat doet ie sinds het begin der tijden zo ongeveer. Safe the whales!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:29 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb ze 1 keer gezien en toen stak hij ook met zo'n wereldverbeterend zwetsverhaal van wal.
Haha, dat was vorig jaar in het Patronaat, toen ook met Terror en Strungout. God, wat was de laatste band toen slecht trouwens. Ongekend. Ignite zelf wel tof, maar heb het idee dat het vaak wel hetzelfde is. Als ik ze over twee jaar zie, zeggen we waarschijnlijk nog steeds 't zelfde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:29 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb ze 1 keer gezien en toen stak hij ook met zo'n wereldverbeterend zwetsverhaal van wal.
Kwam er zo'n dude 't podium op die zich inzet tegen de walvissenjacht (op zich wel een goed doel ofzo) en dat we na de show maar allemaal een t-shirt moesten gaan kopen bij hem.
Beetje jammer.
Haalde wel een beetje het tempo uit de performance van Ignite...
Ik vrees het ook ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als ik ze over twee jaar zie, zeggen we waarschijnlijk nog steeds 't zelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |