Zou je dan ook de oude openingpost op willen nemen?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:38 schreef Yesse__ het volgende:
Ik doe maar net of het een hele matige garp is..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Het is alweer een tijdje geleden dat er zo'n topic naar boven is gekomen, GSMBoy had als eerste een topic hierover geopend, maar sinds de laatste tijd er wat nieuwe gebruikers zijn bijgekomen kan er wel nieuw leven in dit topic worden geblazen. [b]Ok Hieronder zie je een lege duckstrip, vul deze lege ballonnen op met je eigen tekst en maak er een grappig stripje van. [ [url=http://home.tiscali.nl/~clayrin/donald_voorbeeld.jpg]afbeelding[/url] ] Dirkh kwam vervolgens met het volgende stripje. [ [url=http://www.flappentapper.nl/resserver.php?blogId=1&resource=donald_voorbeeld.jpg]afbeelding[/url] ] Nu jullie. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Deportaties in Duckstad begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deportaties in Duckstad begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Ook al??quote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Uit het vorige topic van moi dus Tvp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
[ afbeelding ]
Deportaties in Duckstad begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig !
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef CD-RW het volgende:
Niet bewerkt maar hij past wel in de sfeer van het topic
[ afbeelding ]
Die kennen de echte fans natuurlijk al lang, al is het in een Nederlandse versiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:20 schreef CD-RW het volgende:
Niet bewerkt maar hij past wel in de sfeer van het topic
[ afbeelding ]
zit er nog een verhaal aan vast ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Die kennen de echte fans natuurlijk al lang, al is het in een Nederlandse versie.
Nee, dat stripje is het hele verhaalquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:58 schreef Maarten1 het volgende:
[..]
zit er nog een verhaal aan vast ofzo?
WTF?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, een topic op precies dezelfde wijze als deze. Maar ik heb 'm al gevonden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:19 schreef slindenau het volgende:
Een sexstrip of een bewerking van een suske en wiske?
Die sexstrip heb ik 'echt' liggen hier, op papier gedrukt jeweets.
voorbeeld!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:59 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat veel mensen het té doen met pr0n enzo, meestal is een dat grappiger als het in een kleinere dosis is.
Zo goed dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:59 schreef Rhythm het volgende:
Jammer dat veel mensen het té doen met pr0n enzo, meestal is een dat grappiger als het in een kleinere dosis is.
Ik vond het al gek, dat die drie bij tante Katrien inwoonde, dat oom Donald met tante Katrien date, en dat oom Donald met al zijn neefjes in huis woont. Steltje incestors!quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef RadioSlut het volgende:
TerugVindDuck!
Misdaad loont nietquote:
Nu je het zegt, je kon wel eens gelijk hebben!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:05 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Misdaad loont niet
Ik heb niet gezegd dat het een goed moraal is...
geile dooiersquote:
quote:
Ja tis vaak een beetje te...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:23 schreef Knipoogje het volgende:
Laat ze allemaal 10x kanker zeggen en andere scheldwoorden en het is leuk
Fokhumor
tvp voor de stripjes die wel geslaagd zijn
De "echte" van hen strips zijn ook altijd bizar, dusja...quote:Op zondag 1 juni 2008 02:34 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]ik kon niks beters verzinnen helaas
Geen scheldwoord of poepgat te bekennen en erg leukquote:
Is dat niet Paling & Co? Die is fokking ge-ni-aal!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:54 schreef Zebraman het volgende:
TerugVindStrip
http://i29.tinypic.com/k0ojo7.jpg
"Wat kost deze auto"quote:
nah, dan gooien we deel 2 toch weer openquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Wat kost deze auto"
- "2x 1/2 = 1/4!"Owja, dat topic met die noob PretKroket kan ik me nog wel herinnerren.
deze dus
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:39 schreef omg-rmc het volgende:
nou dan zal ik ook meedoen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb in beide topics nog geen 1 grappige gezien, topic zonder potentië waar eindeloos in doorgebaggerd wordt.
Ah, omdat ik zelf geen goede topics open moet ik alle andere topics goed vinden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Open jij dan nog eens een goed topic...
En wtf is "potentië"
OMG ZO HARD GELACHENquote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef Yesse__ het volgende:
Ik ga wel aan de slag, ik edit zo m'n post wel ..
Edit: Jeej:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |