dat je zelf ook kk dik bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Vast wel ooit eens, maar wat wil je daar mee zeggen?
Mijn vriendin is niet dik, ze heeft zware bottenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gelukkig maar dat alle Fok! nerds van die kk lekkere vriendinnen hebben
kortom, ze is een dikke zeugquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet dik, ze heeft zware botten![]()
Dinosaurussen en olifanten hebben zware botten. Jouw vriendin is gewoon één en al vet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet dik, ze heeft zware botten![]()
Spellings noob die je er bent!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef N.icka het volgende:
Ik doe het expres om mensen zoals jij te ergeren irriteren
Onee, ik had moeten zeggen: Heul niet dikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dinosaurussen en olifanten hebben zware botten. Jouw vriendin is gewoon één en al vet.
Krijg zelf kanker beunhaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
dat je zelf ook kk dik bent.
niet klagenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:38 schreef McKillem het volgende:
Het is weer wat warmer dus ik word er weer mee geconfronteerd.
Vrouwen die kleding aantrekken van een paar maten te klein met als gevolg dat er aan alle kanten van die rollen uitsteken en plooien te zien zijn e.d.
Ik heb er niets op tegen dat je dik ben't o.i.d. maar doe, in de naam van alles dat om aan te zien is, kleding aan van een fatsoenlijke maat.
Klacht: Dikke vadsige wijven in veel te kleine kleding.
Ik kan er niet om lachen, mn ogen gaan er van branden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef MLF het volgende:
[..]
niet klagen
gewoon hard uitlachen
filmen en op youtube zetten
Poging tot correct Nederlands mislukt.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef N.icka het volgende:
Ik doe het expres om mensen zoals jij te ergeren
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:30 schreef MLF het volgende:
[..]
niet klagen
gewoon hard uitlachen
filmen en op youtube zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |