Nouja ergeren. Ik vind het gewoon een ranzig gezicht. Verder ben jij diegene die voor lul staat dus dat zal me verder aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef N.icka het volgende:
Ik doe het expres om mensen zoals jij te ergeren
Dat isch de bedoeling.quote:
quote:NO SJIT SCHERLOKKKK!!K!K!K!! JA ECHT WAAAR GHOOOR!
quote:
Nouja, dat ze niet binnen 1 minuut dun kunnen worden is waar natuurlijk... maar fatsoenlijke kleding aantrekken kan je wel altijd doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:52 schreef SuperShark het volgende:
Hier mag je helemaal niet over klagen, want die mensen kunnen er niets aan doen dat ze dik zijn...
...aldus de mening van enkele vette wijven, die zich automatisch in dit topic zullen melden met dit soort onzin
Boven de 60 kilo?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:03 schreef vipergts het volgende:
Tja ieder pondje gaat door het mondje, het ergste is als ze om je mening vragen. Dat heb ik een keer gehad een te dik iemand had een leren broek aangetrokken en moest mijn mening weten om dat ik leren broeken zo leuk vond.
Gewoon roepen "He als je wat kwijt bent hangt het over de rand van je broek" vrouwen boven de 60 kilo zouden sowieso een burka moeten dragen
Zulks een geilheidquote:Op maandag 26 mei 2008 17:23 schreef Gluckskafer het volgende:
TS ziet liever gothicmeisjes met lange jurken en zwarte mascara.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef N.icka het volgende:
Ik doe het expres om mensen zoals jij te ergeren
Dat is een ding dat zeker is, ook nog het liefst een ietwat wit huidje.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:23 schreef Gluckskafer het volgende:
TS ziet liever gothicmeisjes met lange jurken en zwarte mascara.
Gadverdamme van die ranzige melkflessen die krassen in hun vaginaatje!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is, ook nog het liefst een ietwat wit huidje.![]()
Maar het neemt niet weg dat de vrouw zoals beschreven in de TS gewoon ranzig is.
Wtf is swaffelen?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme van die ranzige melkflessen die krassen in hun vaginaatje!
Daarbij: Al topique nr 32324242 + ik heb zelf ook een gemaakt hierover enzo dus ik ben veel cooler dan TS
OT:
Ik vind het niet kunnen dat die paupar vrouwen het toch steeds weer voor elkaar krijgen om ons knappe mensen in verlegenheid te brengen door hun eetlust! Alsof mijn penis er stijver van wordt als ik in contact sta met iemand die om de haverklap een kaasbroodje in haar vreet drukt!
Tevens, iedereen die nu van die pauperplaatjes gaat posten met die zwaar obese vrouwen, die moeten per direct geswaffeld worden door een sumo-worstelaar die net 5 worstelpartijen heeft ondergaan.
Gvd mckillem, schaf eensch een uitgebreidere vocabulaire aan man!quote:
In de TSquote:Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is, ook nog het liefst een ietwat wit huidje.![]()
Maar het neemt niet weg dat de vrouw zoals beschreven in de TS gewoon ranzig is.
idd, TS heeft een terechte klachtquote:
Mijn ogen!!!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef Silvergator het volgende:
[ afbeelding ]
Toch echt het toppunt
(Gezocht op "Dikke hoer")
geyl tochquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef Silvergator het volgende:
[..]
geyl tochals je buttsechs met zo iemand wilt krijg je na het overwinnen van het vet net genoeg ruimte om net het doppie erin te krijgen
wheheheh 0wneddddquote:Op maandag 26 mei 2008 20:23 schreef Lausteen het volgende:
TS: Ik kan me herinneren dat jij McChubby werd genoemd?
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:23 schreef Lausteen het volgende:
Hee, da's vast een Rick Roll ipv een dikke rolquote:Op maandag 26 mei 2008 20:29 schreef Silvergator het volgende:
Het toppunt overigens is nog wel deze sitetitel zegt al genoeg:
http://www.chubbychicksdoingdeepthroat.com/index
Die shit is gewoon te nasty, bah mollige mensen, bah!
Nee joh, hoe kom je daar nou bij! heb vertrouwen in uw medemensquote:Op maandag 26 mei 2008 20:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hee, da's vast een Rick Roll ipv een dikke rol
omdat dit is de echte chubbychicksnude url isquote:Op maandag 26 mei 2008 20:40 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou bij! heb vertrouwen in uw medemens
amagawd ik klikte bijna!!111einsche!!11! :pquote:Op maandag 26 mei 2008 20:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
omdat dit is de echte chubbychicksnude url is
Bij het zien van de topictitel wist ik al dat deze foto ging komenquote:
Vast wel ooit eens, maar wat wil je daar mee zeggen?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:23 schreef Lausteen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |