niet die zich aan mijn eisen voldoenquote:
nee was nog niet toegekomen aan de restquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb ik er ook net een paar van gezien
en gereageerd op ouwehands
[..]
Mja, dieren en dingen vind ik meestal leuker
zijn dat ook de foto's voor je nisje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet die zich aan mijn eisen voldoen
en ik vertrouw op de kwaliteit
had t ook kunnen laten verzenden, maar helaas vertrouw ik de post hier niet
ik dacht dus dat ze misschien al op je portofolio stonden, maar helaasquote:
quote:
Mwah, mijn rug valt, die aankomende keelontsteking nietquote:
ga je daarvoor naar de dokter?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, mijn rug valt, die aankomende keelontsteking niet
Damn, zou het daaraan liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet ook geen sex in lastige standjes hebben
dan is t niet aankomendquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog niets gehoord.
kan of zijn dat t weer werkt
of dat t vanavond pas weer geprobeerd word
Heb al ruim een week last, alleen echt door zetten wil het nietquote:
Hoeft niet geloof ik. Even provider bellen anders?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
t werkt nog altijd niet
DSL lampje brand rood op het modem.
dan ligt t toch bij de provider?
dat opperde ik ook al, maar ze wachten nog wel evenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft niet geloof ik. Even provider bellen anders?
met de wachttijden en de kosten van het in de wacht staan bij die klantenservicequote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Bellen dan, zijn ze er zo achter.
normaliter lukt t welquote:Van afstand dit verzinnen lukt niet, dan mis je vrij snel wat
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
met de wachttijden en de kosten van het in de wacht staan bij die klantenservice
[..]
normaliter lukt t wel
Tiscali, maar das weer over naar Telfort.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]welke provider is dat dan?
Simpele problemen dan normaal
Dus krijgt je modem/router de verbinding binnenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat opperde ik ook al, maar ze wachten nog wel even
k heb alles al laten resetten, modem, router, pc, verbindingen, krijg wel een 192. ip maar das volgens mij van t draadloze netwerk.
kweet t ook niet meer, al helemaal niet op deze afstand uit t hoofd
nee geen verbinding binnen, well verbinding met draadloos netwerk, maar niet van t draadloos naar buiten toequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus krijgt je modem/router de verbinding binnen
Doe eens via pm postcode/huisnummer pmmen? Ik ken nog wel wat mensen bij Tiscali, kijken of ze me kunnen helpenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee geen verbinding binnen, well verbinding met draadloos netwerk, maar niet van t draadloos naar buiten toe
thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe eens via pm postcode/huisnummer pmmen? Ik ken nog wel wat mensen bij Tiscali, kijken of ze me kunnen helpen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
Deed de lijn het wel voordat je problemen kreeg?
Nee, mijn lijn is al jaren naar de tering. Daarom moet ik ook naar de sportschool hequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
Deed de lijn het wel voordat je problemen kreeg?
nee das casema @home en multikabel en daar had ik vanmorgen hier ruzie meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:19 schreef JortK het volgende:
Is Tiscali Ziggo geworden?
Ik hoor dat meer mensen problemen hebben namelijk op het moment.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:21 schreef Ynske het volgende:
\
[..]
nee das casema @home en multikabel en daar had ik vanmorgen hier ruzie mee
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
Ynske: er is een grote storing In Heerlen zelf, beide telefooncentrales hebben problemen
That's why.. Afwachten dus
Ze proberen het al een paar uurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:04 schreef Ynske het volgende:
wel raar dat ze dat niet melden als storing op de site.
Zit je naar een date te vissen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe eens via pm postcode/huisnummer pmmen?
Nee vrijdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Ynske het volgende:
morgen al examen fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |